Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, odipodis said:

Hun har jo sagt at at de planlegger et barn til.

Det har jeg ikke fått med meg, beklager. Syntes likevel dette virker rart mtp hvor mye graviditetsklaging vi har hørt fra henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.11.2020 den 0.13, Camo20 skrev:

Jeg tror Funkygine er gravid, jeg. Mener å se en liten kul på magen i den siste IG-story hvor hun trener og hunden «plager» henne❤️

Jeg tenkte det samme når jeg så den. Selv om det så klart kan være buksesnittet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, n_97 skrev:

Hehe, hun gråt hele svangerskapet fordi hun mistet den muskuløse kroppen sin og nå skal hun gjennom enda en. Glemmer fort? 

Hun har jo ikke glemt og gruer seg til å gå gravid. 

Men hun vet jo hva som er i andre enden, og anser vel innsatsen som verd det da? Man er gravid i 9 mnd, men får barnet for livet. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, n_97 skrev:

Hehe, hun gråt hele svangerskapet fordi hun mistet den muskuløse kroppen sin og nå skal hun gjennom enda en. Glemmer fort? 

Det er ganske vanlig å føle på at kroppen forandrer seg under en graviditet og ikke like det. Det betyr ikke at man ikke setter pris på graviditeten og elsker barnet noe mindre. Slutt å snakk sånn ned om dette. Dette er et tabubelagt tema, som må opp og frem i lyset. Dette er det mange som kjenner på. Skjerp deg!

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2020 den 10.32, Tough cookie skrev:

Jeg trodde hunden skulle erstatte et barn til? 

Hvem har sagt det? De har vært tydelige på at de ønsker et barn til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, n_97 skrev:

Hehe, hun gråt hele svangerskapet fordi hun mistet den muskuløse kroppen sin og nå skal hun gjennom enda en. Glemmer fort? 

Skjønner henne veldig godt jeg, det må være rart gå ifra å ha en superkropp til å plutselig få stor mage og være så ulik seg selv. Jeg har ikke noen superkropp men jeg hadde definitivt reagert negativt selv på alle de store forandringene i kroppen. Tviler på ta det er så vanvittig glamorøst å være gravid som folk skal ha det til. Husk at mange gråter under fødsel også fordi det er den verste smerten de noen gang har kjent, likevel føder de et barn til. Tror nok ønsket om barn og kjærligheten til barn står sterkere enn vonde følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, n_97 skrev:

Hehe, hun gråt hele svangerskapet fordi hun mistet den muskuløse kroppen sin og nå skal hun gjennom enda en. Glemmer fort? 

Tydeligvis , blir vel nye mnd med klaging da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Elisiaflisa skrev:

Er hun gravid? 

Nei. Ikke enda. Men, for noen her inne så påvirker det livet deres i så stor grad..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.11.2020 den 22.14, Maydis8 skrev:

Så se en annen vei🙄

Ha ha ja det er jo det influencere vil, jeg følger henne ikke , men det poppet opp artikler likevel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvorfor Silas gjorde det slutt med Victoria? Kommer i episoden i mrg visstnok, men lurer på det nå😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2020 den 20.59, Elisiaflisa skrev:

Er hun gravid? 

Jeg ser henne daglig, og tror neppe hun er gravid, nei. Vet ikke hvorfor folk skriver som om hun skulle være det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...