Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Faen for noe dritt voksne folk får seg til å si om andre. 
 

det er faktisk helt greit å være dårlig taper, og skuffet, sur, bitter, trist over å tape en konkurranse der man virkelig ga alt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye amming i monitor hos Funkygine nå. Jeg driter 100-0 i hvor lenge eller hvor mye mødre ammer barna sine. Det jeg derimot ikke driter i, er når barna blir eksponert i en av sine mest private situasjoner; ikke bare på foreldres SoMe, men nå også i flere av landets største aviser. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lillehammeren skrev:

Mye amming i monitor hos Funkygine nå. Jeg driter 100-0 i hvor lenge eller hvor mye mødre ammer barna sine. Det jeg derimot ikke driter i, er når barna blir eksponert i en av sine mest private situasjoner; ikke bare på foreldres SoMe, men nå også i flere av landets største aviser. 

Enig, det går an å fremme langtidsamming uten å legge ut bilde av barne i en amme situasjon, det er mellom mor å barn. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 21.51, lillehammeren skrev:

Mye amming i monitor hos Funkygine nå. Jeg driter 100-0 i hvor lenge eller hvor mye mødre ammer barna sine. Det jeg derimot ikke driter i, er når barna blir eksponert i en av sine mest private situasjoner; ikke bare på foreldres SoMe, men nå også i flere av landets største aviser. 

Yes! Hadde mamma lagt ut bilder av 2 år gamle meg som ammer (eller for såvidt det meste av andre bilder også) for hele Norge, hadde jeg blitt gæren 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, 29_j skrev:

Amming foran andre er helt greit! Ferdig snakket. Det som er feil her er at hun legger det ut i sosiale medier? Hvorfor? Er det for å prøve å provosere? Hun vet jo godt det blir kommentarer rundt det! 

Så til dagens instagram historie. Hun legger ut en typ yoga video i kun g-streng og topp?! Altså hvorfor i en G?? Også viser hun de to mennene hun da kikker på og gjør øvelser etter. 

Syntes hun skriker etter oppmerksomheten av og til, eller kanskje litt vel ofte. På en muligens litt diskré måte, men at hun er hovedpunktet er viktig. Det gjør faktisk til at jeg mister litt for henne. 

(Legger til at jeg elsker de hjemmevideoene hennes)! -bortsett fra den idag. ;)

Enig. At hun snakker om det i sosiale medier er gull, men syns ikke noe om at hun legger ut bilde av det for hele Norge. Ikke fordi jeg er i mot amming i offentligheten, for det er jeg absolutt ikke! Men, er i mot eksponering av mindreårige i sosiale medier. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 26.8.2020 den 0.22, eelisabethh skrev:

Jeg ser at hun har laget en instastory der hun kommenterer på artikkelen om Skal vi danse. Der snakker hun om at hun mente at det skulle være en morsom greie der hun gjør narr av seg selv for at hun fortsatt er bitter over resultatet på konkurransen - mens artikkelen fremstiller det som at hun var helt seriøs og bokstavelig om alt hun sa. Akkurat på dette er jeg enig med Funkygine. Dette er noe hun gjør ofte og personlig liker jeg veldig godt de storyene der hun klager, men samtidig erter seg selv. 

Du skjønner ikke at det der er brannslukning fra Jørgines side? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eelisabethh
8 timer siden, O.G. skrev:

Du skjønner ikke at det der er brannslukning fra Jørgines side? 

Det kan hende, men jeg ser det ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte podcasten om Italia, 198 land med Einar Tørnquist. 
Ikke så veldig imponert. Det er jo lov å si nei til sånne ting om hun ikke har noe å bidra med. 

 

Sinnsyk forskjell å høre om Tyskland med Asbjørn Slettemark etterpå. 
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2020 den 9.57, Blålilla skrev:

Hørte podcasten om Italia, 198 land med Einar Tørnquist. 
Ikke så veldig imponert. Det er jo lov å si nei til sånne ting om hun ikke har noe å bidra med. 

 

Sinnsyk forskjell å høre om Tyskland med Asbjørn Slettemark etterpå. 
 

Så enig! Synes hun virket veldig uinteressert. Har hørt flere podcaster med Jørgine, blant annet Lørdagsrådet og Topp 3, og har egentlig alltid fått litt den følelsen av at hun ikke egner seg særlig godt på radio/pod. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Cherilyn said:

https://www.dagbladet.no/kjendis/folte-jeg-fortjente-det-mer/72994860

Herregud kom deg videre nå, Jørgine.

Måte på å være dårlig taper

Har du hørt podcasten dette siteres ifra? Det er først og fremst programlederne som bringer det opp, mye for å forklare et par av personlighetstrekkene til Jørgine. De spør om begrunnelser, og hun må forklare hvorfor, og sier da at hun syns hun fortjente å vinne fordi hun følte hun og dansepartneren hadde vist mer bredde igjennom sesongen enn det Hetland og hans dansepartner hadde gjort. Samtidig krediterte hun Hetland for å ha gjort bedre taktiske valg enn det hun gjorde i forhold til dansene i finaleprogrammet. Men så klart, det er jo en ganske mye dårligere overskrift: "På direkte spørsmål om hun fortjente å vinne skal vi danse mer enn motstanderen svarer Jørgine Vasstrand, "ja det syns jeg"". Uansett: Sånn er du er verdt å høre på :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ansjosen skrev:

Har du hørt podcasten dette siteres ifra? Det er først og fremst programlederne som bringer det opp, mye for å forklare et par av personlighetstrekkene til Jørgine. De spør om begrunnelser, og hun må forklare hvorfor, og sier da at hun syns hun fortjente å vinne fordi hun følte hun og dansepartneren hadde vist mer bredde igjennom sesongen enn det Hetland og hans dansepartner hadde gjort. Samtidig krediterte hun Hetland for å ha gjort bedre taktiske valg enn det hun gjorde i forhold til dansene i finaleprogrammet. Men så klart, det er jo en ganske mye dårligere overskrift: "På direkte spørsmål om hun fortjente å vinne skal vi danse mer enn motstanderen svarer Jørgine Vasstrand, "ja det syns jeg"". Uansett: Sånn er du er verdt å høre på :)

Nå må du slutte å unnskylde en voksen kvinne.

Jørgine kunne gitt beskjed om at det var hun ferdig med og ikke ville kommentere mer istedet la hun bittert ut om noe som skjedde for ei god stund siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kleshengeren
På 15.10.2020 den 9.57, Blålilla skrev:

Hørte podcasten om Italia, 198 land med Einar Tørnquist. 
Ikke så veldig imponert. Det er jo lov å si nei til sånne ting om hun ikke har noe å bidra med. 

 

Sinnsyk forskjell å høre om Tyskland med Asbjørn Slettemark etterpå. 
 

Jeg synes hun haddemye å komme med. 
 

Hun har bodd i landet og har kjennskap til kulturen på en helt annen måte enn gjestene i flere av de andre episodene som bare har vært innom landet de snakker om i 1-2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Astd skrev:

Jeg synes hun haddemye å komme med. 
 

Hun har bodd i landet og har kjennskap til kulturen på en helt annen måte enn gjestene i flere av de andre episodene som bare har vært innom landet de snakker om i 1-2 uker.

Enig. Likte den episoden veldig godt. Har hørt alle, og den med Jørgine var minst like interessant som den med Asbjørn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 19.18, O.G. skrev:

Nå må du slutte å unnskylde en voksen kvinne.

Jørgine kunne gitt beskjed om at det var hun ferdig med og ikke ville kommentere mer istedet la hun bittert ut om noe som skjedde for ei god stund siden. 

Dere må slutte å ta ting ut av kontekst, tro på alt dere leser og tolke ting i alle retninger! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror Funkygine er gravid, jeg. Mener å se en liten kul på magen i den siste IG-story hvor hun trener og hunden «plager» henne❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2020 den 9.57, Blålilla skrev:

Hørte podcasten om Italia, 198 land med Einar Tørnquist. 
Ikke så veldig imponert. Det er jo lov å si nei til sånne ting om hun ikke har noe å bidra med. 

 

Sinnsyk forskjell å høre om Tyskland med Asbjørn Slettemark etterpå. 
 

 

På 22.10.2020 den 7.24, odipodis skrev:

Så enig! Synes hun virket veldig uinteressert. Har hørt flere podcaster med Jørgine, blant annet Lørdagsrådet og Topp 3, og har egentlig alltid fått litt den følelsen av at hun ikke egner seg særlig godt på radio/pod. 

Jeg er uenig. Hørte den selv i går på vei til jobb og jeg fikk bare inntrykk av at hun var litt reservert men ganske rolig. Syntes det var behagelig å høre på. Synes hun hadde gode innspill og svarte utfyldene på alle spørsmål, og gikk i et behagelig tempo med en god og hyggelig tone, men det er min subjektive opplevelse av episoden da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/3/2020 at 12:13 AM, Camo20 said:

Jeg tror Funkygine er gravid, jeg. Mener å se en liten kul på magen i den siste IG-story hvor hun trener og hunden «plager» henne❤️

Så mye som hun hater å være gravid så tviler jeg på det. Hun har vel allerede 3-4 barn og en hund, tipper hun er ferdig nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Nutz skrev:

Så mye som hun hater å være gravid så tviler jeg på det. Hun har vel allerede 3-4 barn og en hund, tipper hun er ferdig nå.

Hun har jo sagt at at de planlegger et barn til.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...