Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina
På 21.12.2019 den 20.05, lillesnøfnugg skrev:

Mange av de værste eksponeringsmødrene i blogglandia hadde hatt godt av av å ta et COS kurs.

Burde  hatt flere likes  synd ikke CBE haterne er i denne tråden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Klink skrev:

Da hadde de klart og ta barna uansett. 

Nei, det er vesentlig lettere om natten, når ungen ligger ute alene enn å ta vognen på høylys dag i butikken feks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kahaki skrev:

Nei, det er vesentlig lettere om natten, når ungen ligger ute alene enn å ta vognen på høylys dag i butikken feks.

Jeg syns det er litt voldsomt uansett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig ubehagelig å se den lange Snap/instastorien i jula der minstebarnet ble kjefta på og tatt hardt i flere ganger :( 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klink skrev:

Jeg syns det er litt voldsomt uansett. 

Selvsagt, jeg er enig i det. Problemet er at vi ikke må tro at det liksom ikke eksisterer slike tanker blant alle de menneskene hun deler denne informasjonen med.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok endel barnenappere som rusler rundt med stige i Jessheim om dagen, best å holde seg inne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, hippyskippy skrev:

Er nok endel barnenappere som rusler rundt med stige i Jessheim om dagen, best å holde seg inne. 

Tror du seriøst at det ikke eksisterer psyke mennesker i leserskaren?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, kahaki skrev:

Selvsagt, jeg er enig i det. Problemet er at vi ikke må tro at det liksom ikke eksisterer slike tanker blant alle de menneskene hun deler denne informasjonen med.

 

Det blir akkurat som at man vet aldri om den som sitter i vognen på toget klikker. Eller noe. Selvfølgelig finnes det mennesker med slike tanker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik29 skrev:

Det var utrolig ubehagelig å se den lange Snap/instastorien i jula der minstebarnet ble kjefta på og tatt hardt i flere ganger :( 

Det hørtes ikke bra ut😔 Glad jeg ikke så den egentlig, det hørtes hverken bra ut pga handlingen i seg selv i tillegg til eksponeringen😢

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å si det men jeg har mistet helt sansen for Funky. Har avfølget henne på alle sosiale medier. Synes ikke lengre hun er den gode å utadvendte Funky som jeg likte i starten. Nå ser jeg alt som folk har snakket om. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, hippyskippy skrev:

Er nok endel barnenappere som rusler rundt med stige i Jessheim om dagen, best å holde seg inne. 

Du må regne med det ikke er bare gode folk I Jessheim, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Klink skrev:

Det blir akkurat som at man vet aldri om den som sitter i vognen på toget klikker. Eller noe. Selvfølgelig finnes det mennesker med slike tanker. 

«Folk på toget» vet ikke hva ungen spiser til middag, hva søsken og hele familien heter osv. Ikke sammenlignbart.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Uglesjel skrev:

Synd å si det men jeg har mistet helt sansen for Funky. Har avfølget henne på alle sosiale medier. Synes ikke lengre hun er den gode å utadvendte Funky som jeg likte i starten. Nå ser jeg alt som folk har snakket om. 

Enig! Jeg likte henne i starten, men har nå avfulgt henne på Instagram.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.abcnyheter.no/amp/helse-og-livsstil/livet/2018/12/02/195478964/funkygine-jeg-kunne-tjent-utrolig-mye-mer-penger-hvis-jeg-sa-ja-til-alt?espv=1

Tror ikke denne har vært postet før? Her står det litt mer om tiden hennes i Italia. Blant annet at hun tydeligvis var med da kjæresten julte opp fetteren sin med balltre så han måtte på sykehus. Og hun innrømmer at hun hadde ligget med kjæresten til en annen jente. Da er det ikke så rart hun ofte havnet i slosskamp. Hun virker litt som en som det ikke er godt å si hva kan finne på. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, n_97 skrev:

https://www.abcnyheter.no/amp/helse-og-livsstil/livet/2018/12/02/195478964/funkygine-jeg-kunne-tjent-utrolig-mye-mer-penger-hvis-jeg-sa-ja-til-alt?espv=1

Tror ikke denne har vært postet før? Her står det litt mer om tiden hennes i Italia. Blant annet at hun tydeligvis var med da kjæresten julte opp fetteren sin med balltre så han måtte på sykehus. Og hun innrømmer at hun hadde ligget med kjæresten til en annen jente. Da er det ikke så rart hun ofte havnet i slosskamp. Hun virker litt som en som det ikke er godt å si hva kan finne på. 

 

Ganske gammelt nytt, hun har vært åpen om dette flere ganger. Syntes hun er tøff som innrømmer at hun har vært sånn som ung, kjenner et par sånne fra min ungdomstid som nå later som det aldri har skjedd og er «prektige, skikkelige husmødre».

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Enig! Jeg likte henne i starten, men har nå avfulgt henne på Instagram.

Samme her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg

Så Funky er favoritt på Vixen i år også. Kanskje ikke så rart, hun må være annonsørene sin våte drøm med det antallet følgere hun har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

😳 Funky og Mor Funky svarer svært dårlig på kritiske tilbakemeldinger....

Endret av Marioposa
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...