Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, lillehammeren skrev:

Blir lei meg av å tenke på hvordan hun kjefter på, og ydmyker barnet sitt foran tusenvis av følgere. 

Håper noen som er gode på å formulere seg kan gi henne en ettertrykkelig tilbakemelding hun ikke kan ta den kjente forsvarstalen sin med..

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, lillehammeren skrev:

Blir lei meg av å tenke på hvordan hun kjefter på, og ydmyker barnet sitt foran tusenvis av følgere. 

Hva skjer? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun i løpet av ca tre uker lagt ut to videoer hvor hun kjefter på et veldig lite barn samt et bilde hvor hun kaller nevnte baby for snørrunge. Hun fortjener tydelig kritikk for eksponeringen av babyen. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, lillehammeren said:

Blir lei meg av å tenke på hvordan hun kjefter på, og ydmyker barnet sitt foran tusenvis av følgere. 

Hundretusenvis, for å være korrekt. Og jeg og. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, n_97 skrev:

Hundretusenvis, for å være korrekt. Og jeg og. 

Hvilken video er dette?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lillehammeren skrev:

Blir lei meg av å tenke på hvordan hun kjefter på, og ydmyker barnet sitt foran tusenvis av følgere. 

Tenkte det samme... Stakkar... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 timer siden, n_97 skrev:

Hun i løpet av ca tre uker lagt ut to videoer hvor hun kjefter på et veldig lite barn samt et bilde hvor hun kaller nevnte baby for snørrunge. Hun fortjener tydelig kritikk for eksponeringen av babyen. 

Noe sjarmtroll har hun aldri vært, og skjerming av barn kan man se langt etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lillehammeren skrev:

Blir lei meg av å tenke på hvordan hun kjefter på, og ydmyker barnet sitt foran tusenvis av følgere. 

Dette!!

Jeg så den snappen idag og syntes det var helt forferdelig å se på... har et barn på omtrent samme alder og jeg har aldri kjeftet på hen slik. Ikke ok!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noe imot Funkygine og synes hun er ei flott jente, MEN....det som skjedde på snap reagerte jeg også på, det var virkelig ikke bra😟 Må man legge ut absolutt alt da🤔

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen.. Det der var stygt. Tenk å behandle barnet sitt sånn😢 Stå å peke på han og le så han begynner å gråte😢

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.12.2019 den 16.53, O.G. skrev:

Jeg synes overeksponerte unger er seriøst krenket og at BV må inn. Det gjelder alle bloggerne som tjener penger på ungene sine, ikke bare Funky.

Jeg synes du skal rulle inn med alle disse beskyldningene dine om hat. 

Man blander ikke barnevern inn for slike ting 🤦‍♀️

Endret av Klink
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte veldig på denne snappen jeg også. Ble ordenlig lei meg. 😥 Hvem filmer så denne seansen? Faren?

Fint de avslører seg selv. Kansje "fansen" får en oppvåkning. 

 

Endret av Perle
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storyen hvor hun roper til og skjeller ut minstemann, er noe av det styggeste jeg har sett på snap. Fikk vondt i magen av å se på. 

Blir også oppgitt over holdningen hennes, som virker til å være "sånn er jeg, ta meg som jeg er" (at hun er dårlig taper feks). Like mye som det går an å jobbe meg selv fysisk for å bli i bedre form, går det an å jobbe med sitt indre for å bli en bedre person. Nå sier ikke jeg at hun er en dårlig person, men en del av oppførselen ser ikke ut til å ha vært utviklet siden tenåringalderen.... 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og faren, eller hvem det nå enn var, som satt å dultet borti ungen med foten for at han skulle høre på moren som skrek til han😢 Stakkars lille gutt.. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg blir sjokkert av hva influencere publiserer lenger, for er så mye rart. Men dette var ille! Skjønner først og fremst ikke at noen syns det er greit å snakke sånn til et lite barn. Og skjønner hvert fall ikke hvordan noen syns at det et Ok å filme og legge ut til «hele verden». 
 

Jeg som har fått dårlig samvittighet bare av å være litt streng når barna har lekt med juletreet. nei, dette syns jeg var vondt å se på. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da avfølger jeg funky og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Sånn behandler man ikke barn. Enkelt og greit. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Klink skrev:

Man blander ikke barnevern inn for slike ting 🤦‍♀️

Er det et sted BV bør blandes inn så er det hos disse bloggerne som eksponerer barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...