Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Gorilla skrev:

Jeg synes selvfølgelig ikke det er greit å publisere fullt navn på en som kommer med et kritisk innlegg - og jeg ville ikke gjort det samme selv. Men, hvis man først skriver noe stygt offentlig om et annet menneske så får man sannelig stå for det også. Man kan ikke spy ut masse dritt og så stikke hodet i sanden. 

Offentlig? En meldingsutveksling hvor vi kun får halve sannheten. Det er åpenbart at hun har sendt Funky en melding, hvor Funky har svart på og vedkommende oppfatter svaret som frekt. Deretter kom meldingen Funky la ut. Jeg synes ikke akkurat Funky var saklig i sitt svar heller. Hun hadde i tillegg mulighet til å svare saklig før hun skulle legge det ut. Den sjansen tok hun ikke. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg
3 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Offentlig? En meldingsutveksling hvor vi kun får halve sannheten. Det er åpenbart at hun har sendt Funky en melding, hvor Funky har svart på og vedkommende oppfatter svaret som frekt. Deretter kom meldingen Funky la ut. Jeg synes ikke akkurat Funky var saklig i sitt svar heller. Hun hadde i tillegg mulighet til å svare saklig før hun skulle legge det ut. Den sjansen tok hun ikke. 

Dama tåler virkelig ikke kritikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Offentlig? En meldingsutveksling hvor vi kun får halve sannheten. Det er åpenbart at hun har sendt Funky en melding, hvor Funky har svart på og vedkommende oppfatter svaret som frekt. Deretter kom meldingen Funky la ut. Jeg synes ikke akkurat Funky var saklig i sitt svar heller. Hun hadde i tillegg mulighet til å svare saklig før hun skulle legge det ut. Den sjansen tok hun ikke. 

Jeg er ikke så sikker på at det var et svar på noe, på meg så det ut som en harang basert på inntrykket hun har fått av Jørgine i TV-serien. Noen folk er nøyaktig så trollete og ufine. Men hun skulle selvfølgelig ha sladdet navnet, og det er veldig betenkelig at hun ikke gjorde det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Offentlig? En meldingsutveksling hvor vi kun får halve sannheten. Det er åpenbart at hun har sendt Funky en melding, hvor Funky har svart på og vedkommende oppfatter svaret som frekt. Deretter kom meldingen Funky la ut. Jeg synes ikke akkurat Funky var saklig i sitt svar heller. Hun hadde i tillegg mulighet til å svare saklig før hun skulle legge det ut. Den sjansen tok hun ikke. 

Var det over privat melding? Da forstår jeg det. Trodde det var en offentlig kommentar typ Facebook eller kommentarfelt på blogg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Gorilla skrev:

Var det over privat melding? Da forstår jeg det. Trodde det var en offentlig kommentar typ Facebook eller kommentarfelt på blogg.

En privat melding. Jeg sier ikke at det er greit å skrive sånn, men innholdet i meldingen Funky la ut viste tydelig at vedkommende hadde sendt en melding allerede hvor Funky hadde svart noe som hun oppfattet som provoserende. Disse meldingene la hun ikke ut. Jeg synes ikke innholdet i noen av meldingene jeg så var ok, selv om det var en privat meldingsutveksling. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den meldingen som Funky har lagt ut på mystory på IG synes jeg er ærlig talt er helt innanfor fra vedkommende. Vedkommende som sendte henne den evige lange meldingen har 100% rett i det som blir sagt. Personen kunne ha spart seg for all banningen; men samtidig så forstår jeg den frustrasjonen som bygges opp over tid. Og svaret til Funky beviser nok en gang at hun tåler rett å slett ikke kritikk.. Får en sånn blandings vibes av Ann Brith/CBE av henne nå. Jeg har ikke følgt lengre på serien p.g.a tvillingene. Ser lite til henne på insta. Det går for det meste på mystory både på insta og snapchat om ungene.. Har måtte mute storyene hennes fordi det ble rett å slett alt for mye av henne. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig usympatisk dame! Masete familie. Morten derimot synes jeg virker som en mer dempet og jovial type. Håper ikke han blir så overkjørt av funky i virkeligheten....

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen skrev privat melding som så ut til å være et forsøk på konstruktiv tilbakemelding men det ble så rotete og dårlig språk at ble bare en utskjelling. 

Hun som skrev sto frem med full identitet og gjemte seg ikke bak anonymknappen. 

Bare det i seg selv syns jeg fortjener enten ingen tilbakemelding av Jørgine, eller noe mer voksent. 

Blir mer skuffa og mer skuffa for hver ting hun legger ut.. Måtte unfollow overalt. For jeg hadde aldri orka henne i virkeligheten heller.. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cati skrev:

Utrolig usympatisk dame! Masete familie. Morten derimot synes jeg virker som en mer dempet og jovial type. Håper ikke han blir så overkjørt av funky i virkeligheten....

Jeg derimot synes Morten virker enkel og tafatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Jeg derimot synes Morten virker enkel og tafatt. 

En fin kontrast til eksmannen som er litt koko og alt annet enn tafatt. 

Funkydamen trenger nok noe pent å se på som ikke tar noe særlig plass. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

En fin kontrast til eksmannen som er litt koko og alt annet enn tafatt. 

Funkydamen trenger nok noe pent å se på som ikke tar noe særlig plass. 

Hva mener du med alt annet enn tafatt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, hobbykokken skrev:

Hva mener du med alt annet enn tafatt? 

Han skar nå av sin egen finger. Er nok litt i andre skalaen.. Litt for mye "surpriiiiiise!!!!" liksom. 

 

https://e24.no/naeringsliv/i/8waAJr/grundere-om-aa-gaa-paa-trynet-var-ikke-millionaer-da-han-fylte-30-aar-kuttet-av-seg-lillefingeren

Endret av neiognei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Morten får unødvendig mye tyn her for å være en rolig og stødig type. Han virker trygg i seg selv, og kjærligheten han viser Jørgines barn med eksen er virkelig rørende. Han behandler dem som sine egne. Spørsmålet er vel om Jørgine ser hvor bra han er og om hun klarer og sette pris på alt han gjør for henne og barna. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2019 den 21.54, FotbaIlflua skrev:

Offentlig? En meldingsutveksling hvor vi kun får halve sannheten. Det er åpenbart at hun har sendt Funky en melding, hvor Funky har svart på og vedkommende oppfatter svaret som frekt. Deretter kom meldingen Funky la ut. Jeg synes ikke akkurat Funky var saklig i sitt svar heller. Hun hadde i tillegg mulighet til å svare saklig før hun skulle legge det ut. Den sjansen tok hun ikke. 

Hvor kan man se dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåklokka*
6 minutter siden, Viking-girl skrev:

Syns Morten får unødvendig mye tyn her for å være en rolig og stødig type. Han virker trygg i seg selv, og kjærligheten han viser Jørgines barn med eksen er virkelig rørende. Han behandler dem som sine egne. Spørsmålet er vel om Jørgine ser hvor bra han er og om hun klarer og sette pris på alt han gjør for henne og barna. 

Signerer denne, synes Morten virker som en skikkelig flott fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Blåklokka* skrev:

Signerer denne, synes Morten virker som en skikkelig flott fyr. 

Fint at andre også ser det. 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
12 timer siden, Viking-girl skrev:

Syns Morten får unødvendig mye tyn her for å være en rolig og stødig type. Han virker trygg i seg selv, og kjærligheten han viser Jørgines barn med eksen er virkelig rørende. Han behandler dem som sine egne. Spørsmålet er vel om Jørgine ser hvor bra han er og om hun klarer og sette pris på alt han gjør for henne og barna. 

Jeg er enig, hun er kjempeheldig som har truffet han. Rå kjekk, snill og omsorgsfull og en super bonusfar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, neiognei said:

Han skar nå av sin egen finger. Er nok litt i andre skalaen.. Litt for mye "surpriiiiiise!!!!" liksom. 

 

https://e24.no/naeringsliv/i/8waAJr/grundere-om-aa-gaa-paa-trynet-var-ikke-millionaer-da-han-fylte-30-aar-kuttet-av-seg-lillefingeren

Var involvert som konsulent i et av disse tidligere grunderprosjektene til Kim. Møtte både han og Jørgine, dette lenge før bloggen. Begge ga et relativt dårlig inntrykk, men jeg unnskyldte Jørgine’s oppførsel med at hun var gift med ham. 
Kjente igjen Funkygine da hun gikk ut til media med utroskapshistorien til eksmannen, husker jeg tenkte «knew it».

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Viking-girl skrev:

Syns Morten får unødvendig mye tyn her for å være en rolig og stødig type. Han virker trygg i seg selv, og kjærligheten han viser Jørgines barn med eksen er virkelig rørende. Han behandler dem som sine egne. Spørsmålet er vel om Jørgine ser hvor bra han er og om hun klarer og sette pris på alt han gjør for henne og barna. 

Har nok noe med at han er stikk motsatte av hva hele Funkyfam er. Og dermed klør flere seg i hodet å undres på hva han egentlig ser i Jørgine. Jeg har selv gitt han pitte litt tyn. Men det har vært basert på at jeg aner ikke hvem han er eller ser noe særlig til hans rolle i familien via serien. Han er veldig anonym om man kan si det på den måten. Han vil ha privatliv men dele til en viss grad, Jørgine vil dele alt å vise alt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...