Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Funkyfam er ikke med på å styrke merkevaren. 

Jørgine som har kunnet leve på "trening til folket" - imaget sitt fremstår akkurat like usjarmerende selvopptatt og narsissitisk som andre bloggere. Raping, filming på do og "kamasutra" - lekeslåssing er heller ikke særlig sjarmerende eller underholdende. 

Tvillingene virker utrolig umodne, sutrete og bortskjemte, men det er kanskje ikke så rart når de har hatt "to mødre" gjennom hele oppveksten. Prosjektet "gjøre tvillingene kjent" er usmakelig, og veldig ufortjent. 

Jørgine har god arbeidsmoral, men bortsett fra det begynner imaget å rakne. 

 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.11.2019 den 16.46, cHg skrev:

Syns ikke Jørgine og familien klarer å levere i serien sin. 

Det som fenget meg var når hun var med Vegard å trente. Nå er det bare meningsløst svada med to utrolig irriterende tvillingbrødre...

Og jeg som var så fan.. 

Helt enig. Serien med Vegard var inspirerende, rart de ikke følger opp den tråden med feks en annen kjendis som trenger pt.

Jeg sitter med inntrykk av at det er en av tvillingene som er pøbelen, men begge får skylden pga at de deler utseende.

Jeg synes Noah og Morten fremstår bra i serien. Noah virker mer moden enn tvillingbrødrene.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, acna skrev:

Helt enig. Serien med Vegard var inspirerende, rart de ikke følger opp den tråden med feks en annen kjendis som trenger pt.

Jeg sitter med inntrykk av at det er en av tvillingene som er pøbelen, men begge får skylden pga at de deler utseende.

Jeg synes Noah og Morten fremstår bra i serien. Noah virker mer moden enn tvillingbrødrene.

Du, det hadde vært et sykt kult konsept da. At hun hadde hatt forskjellige kjendiser som hun hadde jobbet med.

Noah virker som en superskjønn gutt 🙏

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle på kg elsket jo denne bloggeren. Nå, etter skal vi danse-høst og egen TV-serie virker det som de fleste misliker henne 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
1 time siden, this_is_she skrev:

Alle på kg elsket jo denne bloggeren. Nå, etter skal vi danse-høst og egen TV-serie virker det som de fleste misliker henne 

Det er jo interessant egentlig. En del snakker om å være mettet fordi hun er overalt. Andre misliker reaksjonene etter andreplassen. 

Jeg lurer på hvor mye som handler om at Skal vi danse er direktesending. Både pr blogg og i andre kanaler kan man jo velge hvordan man fremstilles. Jeg hadde inntrykk av en sprudlende person med mye positiv energi, men på direktesendt TV fremstod hun flat og innadvent. Mulig det handler om nerver og konkurranse-instinkt, men i småpraten mellom danser kom hun ikke «gjennom skjermen» på et vis. Nyttig påminnelse om at SoMe og blogg gir mange muligheter hva gjelder å fremstille seg på den måten man ønsker. Det samme gjelder hvordan produksjonsselskaper velger klipping for å fremstille deg sånn eller slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler om at folk i større grad har fått et innblikk i hvem hun er som person/hennes personlighet, mens man tidligere kun så merkevaren PT Funkygine. 

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, acna skrev:

Helt enig. Serien med Vegard var inspirerende, rart de ikke følger opp den tråden med feks en annen kjendis som trenger pt.

Jeg sitter med inntrykk av at det er en av tvillingene som er pøbelen, men begge får skylden pga at de deler utseende.

Jeg synes Noah og Morten fremstår bra i serien. Noah virker mer moden enn tvillingbrødrene.

Vet ikke om moden er ordet jeg ville brukt om en så klikker så fordi noen påpeker at han er halvt italiensk og ikke kan italiensk engang.. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Birdo skrev:

Vet ikke om moden er ordet jeg ville brukt om en så klikker så fordi noen påpeker at han er halvt italiensk og ikke kan italiensk engang.. 

Vel, men er det noe de trenger å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Birdo skrev:

Vet ikke om moden er ordet jeg ville brukt om en så klikker så fordi noen påpeker at han er halvt italiensk og ikke kan italiensk engang.. 

Han er vel ikke gamle gutten? 17-18?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier dere han ikke kan italiensk? Er han ikke vokst opp der da? De flyttet vell ikke til Norge før han ble født ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Vinglass skrev:

Hvorfor sier dere han ikke kan italiensk? Er han ikke vokst opp der da? De flyttet vell ikke til Norge før han ble født ?

Fordi han sier selv han ikke kan det.

De flyttet vel til Norge før skolealder,så.. ikke så rart.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Twinkle~ skrev:

Går i baris
hele dagen
sixpack på magen🤣

@funkydokkane er fantastisk♥️

Veldig fengende låt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Twinkle~ skrev:

Går i baris
hele dagen
sixpack på magen🤣

@funkydokkane er fantastisk♥️

Digger sangen:) Virker fullstendig blåst de to der.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2019 den 18.55, acna skrev:

Helt enig. Serien med Vegard var inspirerende, rart de ikke følger opp den tråden med feks en annen kjendis som trenger pt.

Jeg sitter med inntrykk av at det er en av tvillingene som er pøbelen, men begge får skylden pga at de deler utseende.

Jeg synes Noah og Morten fremstår bra i serien. Noah virker mer moden enn tvillingbrødrene.

Syntes Morten virker veldig umoden for sin alder og gjør bare det Jørgine vil. Kanskje det er feil inntrykk jeg får gjennom serien, vet ikke.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Tuti skrev:

Syntes Morten virker veldig umoden for sin alder og gjør bare det Jørgine vil. Kanskje det er feil inntrykk jeg får gjennom serien, vet ikke.

Alltid sittet med det inntrykket, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...