Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX
10 minutter siden, Nobile skrev:

Synes du for eksempel Petter Northug også oppførte seg uprofesjonelt når han ikke ville prate med pressen, snakket ned om andre utenlandske deltakere ? Han fikk jo lønn av Norges Skiforfund. 
 

Synes for skal respektere at folk er forskjellig, det være seg konkurranseinstinkt, klare å holde tilbake følelser osv. 

 

Man kan sikkert si mye rart om f eks hvordan hun velger å eksponere barna sine, men for meg fremstår hun som ærlig- på godt og vondt. 

Han var full i gjerningsøyeblikket og da er det som kjent mye som skjer med vurderingsevnen. Men han stod rakrygget påfølgende dager og svarte på spørsmål og det var ingen tvil om at han var oppriktig. Det var ingen unnskyldninger. Det er en stor forskjell på måten han håndterte det i etterkant. 

Jørgine burde hatt en strategi, hun burde vite bedre, og i det minste unngått det selvrettferdige innlegget som hun lirte av seg i dag. 

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, smalls said:

Samme lurer jeg på. Hvor har folk det fra at hun ikke har gratulert han? 

Haha, jeg ser at det er et par kommentarer i denne tråden som prøver å vinkle det til at Funkygine absolutt har gratulert Aleksander 🙄 Jeg tenker umiddelbart: familien hennes på gang her eller? 😂

Når man er en offentlig person med gigantisk blogg og instagram, og man har brukt begge plattformene til å klemme ut stemmer fra leserne hele sesongen, ja, da er det på sin plass å gratulere vinneren der. På instagram og bloggen. Det er et minimum av hva man bør kunne forvente. Det er helt greit at Funkygine er skuffet og lei seg, det synes jeg det er flott at hun er ærlig om, men å vinkle hennes smålighet og mangel på lykkeønsker til vinneren som en god kvalitet er skammelig. Jeg ønsker ikke at min datter skal ha et sånt forbilde.

Kan ikke heller dere som påstår hun har gratulert offentlig vise til dette, så kan vi alle tenke litt bedre om henne? Åja, hun har ikke gjort det altså? Tenkte meg det ja.

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Phoenix skrev:

Haha, jeg ser at det er et par kommentarer i denne tråden som prøver å vinkle det til at Funkygine absolutt har gratulert Aleksander 🙄 Jeg tenker umiddelbart: familien hennes på gang her eller? 😂

Når man er en offentlig person med gigantisk blogg og instagram, og man har brukt begge plattformene til å klemme ut stemmer fra leserne hele sesongen, ja, da er det på sin plass å gratulere vinneren der. På instagram og bloggen. Det er et minimum av hva man bør kunne forvente. Det er helt greit at Funkygine er skuffet og lei seg, det synes jeg det er flott at hun er ærlig om, men å vinkle hennes smålighet og mangel på lykkeønsker til vinneren som en god kvalitet er skammelig. Jeg ønsker ikke at min datter skal ha et sånt forbilde.

Kan ikke heller dere som påstår hun har gratulert offentlig vise til dette, så kan vi alle tenke litt bedre om henne? Åja, hun har ikke gjort det altså? Tenkte meg det ja.

 

Jøss. Har jeg blitt medlem av Funkyfam.🤣 

Utover det, så ble innlegget ditt litt spydig...

Kan du vise til at hun IKKE har gratulert vinneren ? Nei, tenkte meg det. 😉 kanskje hun burde passet på at det sto en fotograf der til å forevige øyeblikket ?   At du finner det skammelig ! Vel, deg om det..

Hilsen 

(nylig innlemmet)

Infinity Funkyfam🏃🏻‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Infinity skrev:

Jøss. Har jeg blitt medlem av Funkyfam.🤣 

Utover det, så ble innlegget ditt litt spydig...

Kan du vise til at hun IKKE har gratulert vinneren ? Nei, tenkte meg det. 😉 kanskje hun burde passet på at det sto en fotograf der til å forevige øyeblikket ?   At du finner det skammelig ! Vel, deg om det..

Hilsen 

(nylig innlemmet)

Infinity Funkyfam🏃🏻‍♀️

Kanskje har hun, kanskje ikke. jeg personlig mener at når hun oppsummerer SVD på bloggen, så ville det vært en fin gest og gratulert vinnerne. Jørgen klappet og smilte når de ropte opp vinnerne, lyst av han at han unnet dem det. Hun må gjerne være skuffet, ikke det jeg reagerer på, men hun kunne vært rausere med vinnerne. Seerne mente Aleksander var best, de har hele tiden vært jevne, så han er jo en verdig vinner, syns godt hun kunne nevnt det også. Hun skriver jo selv at hun har fått kritikk for slike ting hele livet, da er det ikke bare misunnelse og sjalusi, kanskje det ligger noe bak det. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Phoenix skrev:

Haha, jeg ser at det er et par kommentarer i denne tråden som prøver å vinkle det til at Funkygine absolutt har gratulert Aleksander 🙄 Jeg tenker umiddelbart: familien hennes på gang her eller? 😂

Når man er en offentlig person med gigantisk blogg og instagram, og man har brukt begge plattformene til å klemme ut stemmer fra leserne hele sesongen, ja, da er det på sin plass å gratulere vinneren der. På instagram og bloggen. Det er et minimum av hva man bør kunne forvente. Det er helt greit at Funkygine er skuffet og lei seg, det synes jeg det er flott at hun er ærlig om, men å vinkle hennes smålighet og mangel på lykkeønsker til vinneren som en god kvalitet er skammelig. Jeg ønsker ikke at min datter skal ha et sånt forbilde.

Kan ikke heller dere som påstår hun har gratulert offentlig vise til dette, så kan vi alle tenke litt bedre om henne? Åja, hun har ikke gjort det altså? Tenkte meg det ja.

 

Jeg spør om hvorfor dere mener hun ikke har gratulert han. Det klarte du ikke svare på. Tenkte meg det ja🙂  Og du? Jeg er ikke i familien hennes. Dustete av deg å si. Har ikke påstått hun har gratulert han men jeg spør

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Han var full i gjerningsøyeblikket og da er det som kjent mye som skjer med vurderingsevnen. Men han stod rakrygget påfølgende dager og svarte på spørsmål og det var ingen tvil om at han var oppriktig. Det var ingen unnskyldninger. Det er en stor forskjell på måten han håndterte det i etterkant. 

Jørgine burde hatt en strategi, hun burde vite bedre, og i det minste unngått det selvrettferdige innlegget som hun lirte av seg i dag. 

 

Burde kanskje spesifisert at jeg ikke tenkte på hansfyllekjøring, men hans væremåte/ oppførsel når ting ikke gikk som han ville i sporet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Infinity skrev:

Jøss. Har jeg blitt medlem av Funkyfam.🤣 

Utover det, så ble innlegget ditt litt spydig...

Kan du vise til at hun IKKE har gratulert vinneren ? Nei, tenkte meg det. 😉 kanskje hun burde passet på at det sto en fotograf der til å forevige øyeblikket ?   At du finner det skammelig ! Vel, deg om det..

Hilsen 

(nylig innlemmet)

Infinity Funkyfam🏃🏻‍♀️

Med en gang man sier noe positivt, støtter, forsvarer en toppblogger, så må man jo være en venninne eller i familie med bloggeren 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Infinity said:

Jøss. Har jeg blitt medlem av Funkyfam.🤣 

Utover det, så ble innlegget ditt litt spydig...

Kan du vise til at hun IKKE har gratulert vinneren ? Nei, tenkte meg det. 😉 kanskje hun burde passet på at det sto en fotograf der til å forevige øyeblikket ?   At du finner det skammelig ! Vel, deg om det..

Hilsen 

(nylig innlemmet)

Infinity Funkyfam🏃🏻‍♀️

Bevisbyrden ligger på dere som mener hun har gjort det. For hun har faktisk ikke gratulert han offentlig 😉 Regner med at hun har gratulert han på tomannshånd, men det er ikke nok. Når man er en såpass sterk offentlig stemme, og man har lagt ut i hytt og pine om Skal vi danse på sosiale medier, da gratulerer man også motstanderen på sosiale medier. Kan ikke skjønne at dette er noe folk kan være uenig i 😓

Til Smalls: Jeg følger henne på instagram og leser bloggen. Jeg har sett alle instastoryene hennes. Hun har ikke gratulert han i noen av innleggene sine.

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, smalls said:

Med en gang man sier noe positivt, støtter, forsvarer en toppblogger, så må man jo være en venninne eller i familie med bloggeren 🙄

Når man forsvarer dårlig oppførsel blir folk mistenksomme, ja. Jeg greier fremdeles ikke skjønne at noen kan støtte hennes oppførsel 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Phoenix skrev:

Når man forsvarer dårlig oppførsel blir folk mistenksomme, ja. Jeg greier fremdeles ikke skjønne at noen kan støtte hennes oppførsel 😂

Men er uansett teit og barnslig å anklage oss for å være i familie med dama. Mistenksomhet din kan du faktisk holde for deg selv 😉 ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jørgine har gjort en ekstremt god jobb i SVD. Hun er sterk, dyktig, presis og målrettet i alt hun gjør. Forstår godt skuffelsen over å ikke vinne. Jeg tror alle hadde kjent på den. 
Godt å se så mange positive kommentarer under blogginnlegget.  Jørgine er en nydelig sjel ❤️

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Phoenix skrev:

Når man forsvarer dårlig oppførsel blir folk mistenksomme, ja. Jeg greier fremdeles ikke skjønne at noen kan støtte hennes oppførsel 😂

Jeg støtter ikke dårlig oppførsel, men jeg syns ikke det er dårlig oppførsel at hun er lei seg og skuffet over å bli nr. 2. Noen får det jo til å høres som om hun lagde en stor scene  på finalen, men hun klappet, smilte.

Forøvrig så heiet jeg på Aleksander på lørdag. 

Endret av Infinity
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, smalls said:

Men er uansett teit og barnslig å anklage oss for å være i familie med dama. Mistenksomhet din kan du faktisk holde for deg selv 😉 ;)

Synd at du oppfattet mitt retoriske spørsmål/generelle grubling som en anklage. Jeg har like mye rett til å dele mine tanker her på forumet som alle andre. Nå har jeg både forklart meg selv og fått beskjed av deg om å holde tankene mine for meg selv. Det skjer ikke. Nå setter vi en strek over det.

Jeg synes forresten Funkygine var rå på dansegulvet! Rent prestasjonsmessig likte jeg hennes finaledanser bedre enn vinnerens. Men dette er en popularitetskonkurranse, det har alltid vært tydelig.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
3 timer siden, Fredrik29 skrev:

Æsj ja det var et kvalmt blogginnlegg. Hva med å gratulere han som vant? Kunne ikke falt henne inn. 

en annen influencer hadde ikke kunne oppført seg slik men denne dama kjører på og vikler seg unna all kritikk.
heiet på henne men nå kjenner jeg at jeg er glad for at hun ikke vant likevel 

Jo?? Kopi Elise og CBE hadde fint klart å oppføre seg på samme måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Infinity said:

Jeg støtter ikke dårlig oppførsel, men jeg ikke det er dårlig oppførsel at hun er lei seg og skuffet over å bli nr. 2. Noen får det jo til å høres som om hun lagde en stor scene  på finalen, men hun klappet, smilte.

Forøvrig så heiet jeg på Aleksander på lørdag. 

Å være lei seg og skuffet er lov. Jeg kan ikke snakke for alle, men for min del (og jeg mistenker at dette gjelder mange) så er det mangelen på offentlig gratulasjon til vinneren som er tungt å svelge. Hun kunne fint sagt noe som «Det er utrolig kjipt å tape, men jeg må likevel gratulere Aleksander for en flott prestasjon og fortjent seier». Eller noe sånt svada. Går det ikke ann å være skuffet og lei, men likevel vise den respekten til vinneren?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Phoenix skrev:

Å være lei seg og skuffet er lov. Jeg kan ikke snakke for alle, men for min del (og jeg mistenker at dette gjelder mange) så er det mangelen på offentlig gratulasjon til vinneren som er tungt å svelge. Hun kunne fint sagt noe som «Det er utrolig kjipt å tape, men jeg må likevel gratulere Aleksander for en flott prestasjon og fortjent seier». Eller noe sånt svada. Går det ikke ann å være skuffet og lei, men likevel vise den respekten til vinneren?

Ja, hvem vet. Kanskje hun syntes at hun hadde gratulert han nok ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Infinity said:

Ja, hvem vet. Kanskje hun syntes at hun hadde gratulert han nok ?

I så fall synes jeg det er respektløst. Hun har vært i sosiale medier-gamet lenge og vet hva som forventes. Hun synes bare at det er lov å være så skuffet at man ikke trenger å vise generell høflighet, for det er i hennes øyne falskt. Og det er da hun mister respekten til folket.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Phoenix skrev:

Synd at du oppfattet mitt retoriske spørsmål/generelle grubling som en anklage. Jeg har like mye rett til å dele mine tanker her på forumet som alle andre. Nå har jeg både forklart meg selv og fått beskjed av deg om å holde tankene mine for meg selv. Det skjer ikke. Nå setter vi en strek over det.

 

Ja, den mistenksomheten din kunne du faktisk holdt for deg selv, eller grubling som du kaller det. Si hva du vil her, men akkurat det der kunne du holdt deg for god for. Men denne diskusjonen gidder jeg ikke, så vi setter vi en strek over det 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...