Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun mister snart sin gode merkevare om hun ikke roer ned på reklamen og den massive eksponeringen av seg selv og familien. Jeg har gått dritlei for lenge siden, kjente jeg ble nesten uvel da jeg zappet innom TV2 i helga og så fire sekunder av Skal vi Danse. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Halle-Palle skrev:

Det tenker jeg er en ærlig sak, så lenge hun merker ordentlig og holder barna unna. 

Å få Funkygine til å reklamere for treningsutstyr må jo være et scoop. Ganske mye mer troverdig trening der enn f.eks fotballfrue sin posering. 

Hun holder jo ikke barna unna i det hele tatt. De er i alle SoMe-kanaler og på TV hver eneste kveld. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skrev et innlegg her inne om at funkygine ser ut som hun er rundt 40 år.  Jeg så henne tilfeldigvis på en flyplass forleden dag og jeg synes hun ser ut alt fra 26 til rundt 30 år.  Hun er veldig petite og har veldig pene trekk i ansiktet. Trenger ikke sminke den dama der, men så er hun jo alltid gylden i huden eller brun,og da ser man jo mye freshere ut. 

Endret av Anne 69
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, hippyskippy said:

Hun mister snart sin gode merkevare om hun ikke roer ned på reklamen og den massive eksponeringen av seg selv og familien. Jeg har gått dritlei for lenge siden, kjente jeg ble nesten uvel da jeg zappet innom TV2 i helga og så fire sekunder av Skal vi Danse. 

Det har allerede skjedd. Hun er helt ukritisk til hva hun reklamerer for og selger sjelen for spons. Ikke et eneste av innleggene hennes verken her eller der er noe annet enn rene reklameinnlegg. Derfor blir vi lei bloggerne, derfor blir vi mistenksomme. De har mistet all troverdighet. Hver gang de åpner kjeftet og sier noe må vi lure på om hun snakker på vegne av seg selv eller noen andre.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dårlig taper hun er. Nekter å gjøre intervjuer og løper av scenen etter at hun ikke vant SVD. 
Det virker som hun er blitt for stor for sine egne sko.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badesangen

Hvorfor vann ikke Jørgine?? Er hun ikke den publikumsfavoritten alle trodde? Og apropos dårlig taper, det har Jørgine sagt selv hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, badesangen skrev:

Hvorfor vann ikke Jørgine?? Er hun ikke den publikumsfavoritten alle trodde? Og apropos dårlig taper, det har Jørgine sagt selv hele veien.

Det var jo ekstremt jevnt og rekordmange som stemte, så jo, de er nok begge publikumsfavoritter. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ReinaSiete skrev:

For en dårlig taper hun er. Nekter å gjøre intervjuer og løper av scenen etter at hun ikke vant SVD. 
Det virker som hun er blitt for stor for sine egne sko.

Hvor såg du dette? Jeg har det på opptak og hun både gratulerer vinneren og blir intervjuet av God kveld Norge? Hun var på parketten så lenge jeg såg sendingen. 

Dikter du bare, eller?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Hvor såg du dette? Jeg har det på opptak og hun både gratulerer vinneren og blir intervjuet av God kveld Norge? Hun var på parketten så lenge jeg såg sendingen. 

Dikter du bare, eller?

Både VG og Nettavisen har intervju med henne nå der de spør hvorfor hun gikk fra parketten med en gang sendingen var over (i stedet for å bli intervjuet) og hun svarer at det er fordi hun ble skuffet og måtte samle seg. Det er også intervju med moren mens Jørgine er borte. Syns syns på henne som har jobbet så hardt for dette

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Halle-Palle said:

Hvor såg du dette? Jeg har det på opptak og hun både gratulerer vinneren og blir intervjuet av God kveld Norge? Hun var på parketten så lenge jeg såg sendingen. 

Dikter du bare, eller?

Rett etter sending, om du fulgte med der, ble hun etterlyst for intervju men stilte ikke opp så moren hennes snakket med pressen istedet. Det er mulig hun møtte opp i GKN, men i både VG og Dagbladet står det skrevet at de ikke fikk et intervju med Vasstrand i saken(e) om SVD finalen i kveld. 
 

Da jeg skrev kommentaren min hadde hun ikke snakket med pressen, kun moren.
 

neida, dikter ikke. Men fint at du har opptak og alt, da. En skikkelig fan altså.

Endret av ReinaSiete
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Rett etter sending, om du fulgte med der, ble hun etterlyst for intervju men stilte ikke opp så moren hennes snakket med pressen istedet. Det er mulig hun møtte opp i GKN, men i både VG og Dagbladet står det skrevet at de ikke fikk et intervju med Vasstrand i saken(e) om SVD finalen i kveld. 
 

Da jeg skrev kommentaren min hadde hun ikke snakket med pressen, kun moren.
 

neida, dikter ikke. Men fint at du har opptak og alt, da. En skikkelig fan altså.

Ev så har jeg gjort andre ting en lørdagskveld og tatt det opp for å se nå ;) 

Jeg såg bare sendingen på TV og et glimt av intervjuet på GKN, så jeg fikk ikke med meg at hun forsvant. 

Det er helt greit det, du trenger ikke bli snurt for det 😘

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun danset fantastisk, fikk 120 dommerpoeng - og ble slått på målstreken. Det er menneskelig å bli skuffet. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var fantastisk på Skal vi danse. Rart å se hvor dårlig hun takler nederlag. Håper hun tåler en andreplass uten å gå helt i kjelleren og at hun klarer å nyte kvelden og feste litt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik29 skrev:

Hun var fantastisk på Skal vi danse. Rart å se hvor dårlig hun takler nederlag. Håper hun tåler en andreplass uten å gå helt i kjelleren og at hun klarer å nyte kvelden og feste litt. 

Hun var relativt muggen når hun ikke fikk optimale dommer poeng tidligere i sesongen også. Hun sa i intervjuet før finalen at hun hadde lært masse om seg selv og at alt ikke nødvendigvis handler om å være best - en erkjennelse som pussig nok matchet perfekt med at hun var tilbake på topp og kun fikk 🙌 fra dommerne de siste episodene.

Hun glemte tydeligvis den "lærdommen" i dag når hun tapte igjen. Det er så latterlig med folk som kun klarer å oppføre seg ok/ være blide, når ALT går deres vei og alle sleiker de opp etter ryggen. Men jeg forventet ikke mer fra den dama der - bra at Aleksander vant!! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jørgine er en dårlig taper uansett hva det skulle være. Hun har så sterkt konkurranse instinkt at det får henne til bli skikkelig barnlig. Er nå bare og se på serien hennes så ser man klart. At man blir potte sur når man blir slått målstreken er jo forståelig. Hadde heller blitt mer overrasket om hun tok det hele med en falskhet og så lese i nettavisene hvor skuffer hun egentlig var av å tape. Ut av alle bloggerne som har deltatt så er hun desiderte den beste deltakeren SVD har hatt med. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg lagt inn like mye i en konkurranse som hun har gjort, så hadde jeg også blitt skuffet og trist! Det er helt vanlig, helt menneskelig og helt greit. At folk på kg ikke greier å se det sier mer om dem enn om Jørgine. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Hadde jeg lagt inn like mye i en konkurranse som hun har gjort, så hadde jeg også blitt skuffet og trist! Det er helt vanlig, helt menneskelig og helt greit. At folk på kg ikke greier å se det sier mer om dem enn om Jørgine. 

Enig.. Hennes reaksjon er helt normalt når man deltar i en konkurranse. Men så har hun hatt litt ekstra på fatet fra pressene som har skrevet falske overskrifter om henne og mannen like før finalen. Så hun har hatt nok med å håndtere det som har foregått bak kulissene. Når sannheten var den at hun hadde tatt seg innpå hotell for fokusere ekstra på de 3 danse nummrene til finalen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...