Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Gjest badesangen

Det er Jørgine selv som har promotert fram brødrene, hauset de opp på IG, starta reklamering for tinderprofilene deres osv. Så har noen tydeligvis spilt videre på dette, og overtalt hele familien til show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alså.. Slike artikler sånn som dette er jo helt på tryne. Hva gjør dem ikke for å holde seg relevant i rampelyset.. Slik jeg ser det så er det vel helt logisk at den som er singel får flere følgere enn den som er i et forhold. Det kan jo også ha noe med hvordan man velger å promotere seg selv når man er i et forhold. Gjør man det rett så øker følgere. 

– Da jeg fikk dame, fikk Emil plutselig 1000 flere følgere enn meg. Så sånn kan det spille inn å få seg kjæreste. 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/9vev6l/funkyfam-singel-emil-kupper-foelgere-fra-silas

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun tatt noen fillers eller implantater i ansiktet? Ser på noen gamle episoder av norges tøffeste som ble spilt inn for 4 år siden og kjente henne nesten ikke igjen i ansiktet- ser helt annerledes ut!

Endret av Freia.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å holde styr på hvem alle søsknene er.. Hun sa at Rafaele er den eldste av småbrødrene - men er halvbror. Er tvillingene også halvbrødrene hennes?? Har mora hatt to italienske menn da eller? Hun møtte ikke faren før hun var fem, bodde de alltid i Norge? Skjaønner ingenting 😜

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Amber skrev:

Klarer ikke å holde styr på hvem alle søsknene er.. Hun sa at Rafaele er den eldste av småbrødrene - men er halvbror. Er tvillingene også halvbrødrene hennes?? Har mora hatt to italienske menn da eller? Hun møtte ikke faren før hun var fem, bodde de alltid i Norge? Skjaønner ingenting 😜

Rafaele kom etter Jørgine,men før tvillingene (annen mor,samme far).

Tvillingene og Jørgine er helsøsken.

Trude har 2 italienske babydaddys.

Jørgine er født i Ålesund,da Far sa han ikke var klar til å bli Far.

De flyttet da tilbake etter 5 år,da mor&far fant tilbake til hverandre å da fikk tvillingene.

Så gikk de fra hverandre igjen å fikk hver sin nye sønn med ny forelder.

Endret av J..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Freia. skrev:

Har hun tatt noen fillers eller implantater i ansiktet? Ser på noen gamle episoder av norges tøffeste som ble spilt inn for 4 år siden og kjente henne nesten ikke igjen i ansiktet- ser helt annerledes ut!

Spekulasjon!
Tenker at man forandrer seg i ansiktet på 4 år. Det er lenge siden, mye har skjedd, hun har «nettopp» fått et barn - hun virker litt sliten og dradd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Raggis skrev:

Spekulasjon!
Tenker at man forandrer seg i ansiktet på 4 år. Det er lenge siden, mye har skjedd, hun har «nettopp» fått et barn - hun virker litt sliten og dradd. 

what? Hun har jo aldri sett så bra ut som nå?! Nydelig jente!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RaraAvis78 skrev:

what? Hun har jo aldri sett så bra ut som nå?! Nydelig jente!

Jeg sier ikke at hun ikke ser bra ut, hun er flott.  Men  jenta har mange jern i ilden  - jeg synes hun virker noe sliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Freia. skrev:

Har hun tatt noen fillers eller implantater i ansiktet? Ser på noen gamle episoder av norges tøffeste som ble spilt inn for 4 år siden og kjente henne nesten ikke igjen i ansiktet- ser helt annerledes ut!

Du vet at man endrer seg gjennom årene? Og legge ut slike spekulasjoner er bare dumt når du ikke kan vedlegge noe klare kilde med link til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tatt restylane i overleppen tidligere, det har hun innrømmet, men jeg synes at overleppen hennes ser litt hoven ut av og til, så jeg lurer på om hun gjør det fremdeles... Men pen dame, det skal hun ha. 

Endret av Anne 69
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen
6 hours ago, Anne 69 said:

Hun har tatt restylane i overleppen tidligere, det har hun innrømmet, men jeg synes at overleppen hennes ser litt hoven ut av og til, så jeg lurer på om hun gjør det fremdeles... Men pen dame, det skal hun ha. 

Hun snuser jo også som en gammel sjøulk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2019 den 22.47, J.. skrev:

Rafaele kom etter Jørgine,men før tvillingene (annen mor,samme far).

Tvillingene og Jørgine er helsøsken.

Trude har 2 italienske babydaddys.

Jørgine er født i Ålesund,da Far sa han ikke var klar til å bli Far.

De flyttet da tilbake etter 5 år,da mor&far fant tilbake til hverandre å da fikk tvillingene.

Så gikk de fra hverandre igjen å fikk hver sin nye sønn med ny forelder.

Gud for noe rot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, O.G. skrev:

Gud for noe rot.

Det er da helt vanlig i dag å ha barn med flere enn en mann/kvinne. Mor har barn med to  menn, far har barn med tre kvinner.

Helt ok, alle ser ut til å ha det bra og trives sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Raggis skrev:

Det er da helt vanlig i dag å ha barn med flere enn en mann/kvinne. Mor har barn med to  menn, far har barn med tre kvinner.

Helt ok, alle ser ut til å ha det bra og trives sammen. 

Normalt ja, men som samfunn bør vi ikke bifalle det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, O.G. skrev:

Normalt ja, men som samfunn bør vi ikke bifalle det. 

Det er helt greit for meg. Folk kan få de ungene de vil,  med hvem de vil. Det er ikke mitt problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlighet så negative folk er, kan ikke denne damen få lov å være lykkelig?
Skal man ikke gå fra noen om det ikke fungerer? Finne den rette som verdsetter deg?

Det er ikke sånn som 80tallet om noen var utro, ja da står man sammen og takler dette.
Vi kvinner har blitt sterkere med årene og gjensidig respekt i et forhold er alfa omega å ikke minst være lykkelig!
Er foreldrene lykkelig, ja da er barna det også, de vil ha det mye bedre (vil jeg tro).

Og ang snus leppen hennes? Hva i huleste, en sjøulk? WOW 2019...
Du er sikkert en person som ikke er avhengi av noe som helst eller unner deg noe i din hverdag.

Denne damen er rå flott, ingen tvil om det! Og at hun har tatt noe restylane før? Hva så, hun har stått for det.
Hun har å stått frem og sagt hun har opperert brystene sine, men en meget stor applaus til henne som ikke la inn noe, bare løftet de opp og var ærlig om hvorfor hun gjorde dette.

Nei det er utrolig, hun er bare et vanlig menneske hun også som alle andre.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Herlighet så negative folk er, kan ikke denne damen få lov å være lykkelig?
Skal man ikke gå fra noen om det ikke fungerer? Finne den rette som verdsetter deg?

Det er ikke sånn som 80tallet om noen var utro, ja da står man sammen og takler dette.
Vi kvinner har blitt sterkere med årene og gjensidig respekt i et forhold er alfa omega å ikke minst være lykkelig!
Er foreldrene lykkelig, ja da er barna det også, de vil ha det mye bedre (vil jeg tro).

Og ang snus leppen hennes? Hva i huleste, en sjøulk? WOW 2019...
Du er sikkert en person som ikke er avhengi av noe som helst eller unner deg noe i din hverdag.

Denne damen er rå flott, ingen tvil om det! Og at hun har tatt noe restylane før? Hva så, hun har stått for det.
Hun har å stått frem og sagt hun har opperert brystene sine, men en meget stor applaus til henne som ikke la inn noe, bare løftet de opp og var ærlig om hvorfor hun gjorde dette.

Nei det er utrolig, hun er bare et vanlig menneske hun også som alle andre.

Aldri sett din bruker før med dine 21  innlegg og her kommer du den forsvarstalen for Jørgine og jeg er sikker på at ungene hennes er kjempelykkelig over sponsestempelet i pannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mariángel skrev:

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/70oqM8/foedt-med-spons-i-panna?utm_source=vgfront&utm_content=row-10

Helt nydelig skrevet!!

Lesestoff til deg Jørgine (og alle de andre pengetørste oppmerksomhetsh**er på Instagram/blogg), jeg vet dere følger med her inne!

:dany:

Veldig bra skrevet👍 Både Jørgine og moren burde lese og ta det til seg👍

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mariángel skrev:

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/70oqM8/foedt-med-spons-i-panna?utm_source=vgfront&utm_content=row-10

Helt nydelig skrevet!!

Lesestoff til deg Jørgine (og alle de andre pengetørste oppmerksomhetsh**er på Instagram/blogg), jeg vet dere følger med her inne!

:dany:

Artikkelen viser at bloggernes foreldreskap er ren eksersis i narsissisme.  Ungene er en utvidelse av deres ego. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...