Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske hun la fra seg eksponeringen av barna. Hvis man setter det til side så synes jeg hun er en god treningsinstruktør som motiverer til sunne holdninger rundt trening og kosthold. I fjor da korona brøt ut så gjorde jeg treningsøkter fra YouTuben hennes og det gav meg personlig mye glede, mestringsfølelse og overskudd. Synes det er fint å høre at hun har et avslappet forhold til mat, at ting ikke trenger å være sunt hele tiden og at hun gjerne spiser godteri flere ganger i uka, men er opptatt av at basen er sunn og fokuserer heller på å spise nok for å ha energi til å trene og gå gjennom dagen enn at det skal være så kalorifattig og lite som mange andre influencere promoterer. Synes den siden av karrieren hennes er kjempebra, men jeg kan ikke følge eller støtte platformer som utleverer barna sine så mye som hun gjør.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helloAdele skrev (På 1.4.2021 den 22.57):

Fikk dårlig inntrykk av henne i Norges tøffeste sesong 2 når hun var med. Synes ikke hun virker særlig sympatisk.

Men rå dame altså, for all del.

Nå kan det hende jeg strekker den litt langt, men jeg bare spør: Hadde du tenkt mindre over det hvis hun var en mann? Jeg kan komme på mange mannlige treningsutøvere og mediefolk som er cocky og usympatiske, men likevel ha fans og bare blir avskrevet som komkurransedrevet. F.eks Mads Hansen, Petter Northug og John Arne Riise for å nevne noen. Til og med brødrene hennes som har det samme konkurranseinstinktet føler jeg blir unnskyldt for å være cocky. Jeg er enig i at ingen liker dårlige tapere og sutrekopper, men synes ofte Jørgine får masse pes for dette mens mannlige mediefigurer ikke gjør det.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøtsaus skrev (1 time siden):

Nå kan det hende jeg strekker den litt langt, men jeg bare spør: Hadde du tenkt mindre over det hvis hun var en mann? Jeg kan komme på mange mannlige treningsutøvere og mediefolk som er cocky og usympatiske, men likevel ha fans og bare blir avskrevet som komkurransedrevet. F.eks Mads Hansen, Petter Northug og John Arne Riise for å nevne noen. Til og med brødrene hennes som har det samme konkurranseinstinktet føler jeg blir unnskyldt for å være cocky. Jeg er enig i at ingen liker dårlige tapere og sutrekopper, men synes ofte Jørgine får masse pes for dette mens mannlige mediefigurer ikke gjør det.

Nei, er ikke det. Vet ikke om du har sett sesongen jeg snakker om men hun "gjenget" seg litt opp sammen med to andre jenter og det ble litt videregående "populære" gjengen utfrysning vibes. Fikk dårlig inntrykk av alle de tre jentene.

Det at hun er dårlig taper og har skikkelig konkurranseinstinkt synes jeg bare er kult. Er ikke det det går på, skrev jo i kommentaren og at hun er en rå dame

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Sursøtsaus skrev (3 timer siden):

Synes dette blir litt søkt. Det er vanskelig å motbevise det du skriver, fordi det er hypotetisk. 

Likevel: Jeg ville ha reagert likedan om en mannlig deltager taklet andreplassen i Skal vi danse på samme viset. Premisset for å delta i en konkurranse er at du ikke er garantert å vinne. Særlig i en konkurranse der det er avstemming og ikke bedømming etter poeng vet du at ting kan slå ut ulikt. Å kunne håndtere det er en del av gamet uavhengig av om du er mann eller kvinne. Det handler i grunnen om normal oppførsel og å kunne regulere følelser. 

Ser ikke noen forskjell i popularitet når det gjelder Jørgine, Mads og John Arne. De har alle fans på tross av massivt konkurranseinstinkt. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøtsaus skrev (21 timer siden):

Er det noen som er så forhatt som Peter Northug for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Leste i går at hun gikk på en smell, men har ikke + så får ikke vite hva det er? Noen som vet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sen ve ben skrev (15 timer siden):

Leste i går at hun gikk på en smell, men har ikke + så får ikke vite hva det er? Noen som vet?

+ hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (22 timer siden):

kjøpte dyr bil... bilen var for liten og upraktisk så måtte ha større. bilen hadde tapt seg 600 000 på den tiden de hadde den.

var forøvrig ingen liten bil den første heller, men med 3 barn og 2 store hunder ble den liten

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (36 minutter siden):

kjøpte dyr bil... bilen var for liten og upraktisk så måtte ha større. bilen hadde tapt seg 600 000 på den tiden de hadde den.

var forøvrig ingen liten bil den første heller, men med 3 barn og 2 store hunder ble den liten

Dette høres rart ut, for man ser vel med en gang om man får plass til familien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (53 minutter siden):

Dette høres rart ut, for man ser vel med en gang om man får plass til familien...

De hadde kanskje ikke to hunder da de kjøpte den?

Og hva i all verden koster en bil i utgangspunktet når man kan TAPE 600 000 på å selge den 😲hilsen stolt eier av Golf 2010 mod 🤣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (14 minutter siden):

De hadde kanskje ikke to hunder da de kjøpte den?

Når kom hundene i hus da og når ble bilen kjøpt?

Hallepalle2 skrev (14 minutter siden):

Og hva i all verden koster en bil i utgangspunktet når man kan TAPE 600 000 på å selge den 😲hilsen stolt eier av Golf 2010 mod 🤣

Godt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (1 time siden):

Takk for svar☺️ Jeg så en Range Rover i bakgrunnen med rød sirkel rundt seg, så må jo ha vært den de kjøpte. 
Men altså, at de tapte 600.000 på den tiden de hadde den, er bare tull.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (8 timer siden):

+ hva?

+ : er når du må betale for å lese hele artikkelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sen ve ben skrev (På 29.4.2021 den 7.29):

Sen ve ben skrev (4 timer siden):

+ : er når du må betale for å lese hele artikkelen. 

Ja det vet jeg da, men hvilken avis/medie hadde + sak på det?

Du spør om noen vet hva det var,men oppgir ikke hvor + saken var 

Endret av Flettfrid
La til tekst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Ja det vet jeg da, men hvilken avis/medie hadde + sak på det?

Du spør om noen vet hva det var,men oppgir ikke hvor + saken var 

https://www.rb.no/funkygine-om-den-okonomiske-oppturen-jeg-kunne-nok-ikke-jobbet-pa-en-god-stund/s/5-43-1559524?fbclid=IwAR08WAhnE-J1XRVewGtM1Anq5uek_XFP7uBg6bKssOjVyC2hw0n_G6LDRtI&session=ad8000cd-0150-422f-86c2-ec97e7ddf732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
O.G. skrev (19 timer siden):

Følg med litt da. De hadde ikke hundene når de kjøpte den bilen🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
Maydis8 skrev (15 timer siden):

Følg med litt da. De hadde ikke hundene når de kjøpte den bilen🙄

Men man kjøper da ikke to digre hunder når man vet man ikke får plass til dem + resten av familien i bilen når alle skal noe sted samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (30 minutter siden):

Men man kjøper da ikke to digre hunder når man vet man ikke får plass til dem + resten av familien i bilen når alle skal noe sted samtidig?

Hadde du latt bilen din avgjøre om du skulle kjøpe hund eller ikke? Bilen kan byttes ut, rart å la den hindre en i å leve livet en ønsker.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (5 timer siden):

Ikke? En bil kan da forholdsvis enkelt byttes ut om behovet endrer seg? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...