Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Orly skrev (På 5.7.2021 den 9.22):

Ikke i 9 mnd så lenge man gjør det frivillig 

Ærlig talt. Det du sier henger ikke på greip. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta skrev (1 time siden):

jo det er faktisk lov for selv om man ønsker seg barn så kan man hate å være gravid. Det er dessverre det nødvendige ondet man må igjennom for å få barn

Mange som hater å gå gravid, man trenger likevel ikke klage konstant . Vær takknemlig og klag innimellom 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Mange som hater å gå gravid, man trenger likevel ikke klage konstant . Vær takknemlig og klag innimellom 

det er lov å klage så mye man vil

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Mange som hater å gå gravid, man trenger likevel ikke klage konstant . Vær takknemlig og klag innimellom 

Hold nå fred! Er du voksen? Om du synes hun klager, sletter du henne fra SOME. Problemet ditt er da enkelt løst.
 

Alle er ikke like. Jeg likte å gå gravid, men forstår at andre tenker annerledes. Det er dessuten deilig med ærlige folk som forteller at livet har sine opp-og nedturer, og ikke bare legger på et perfekt filter på alt. Så lenge hun tar vare på barns sine, er det vel helt likegyldig om hun synes det er tungt å gå gravid!?!!

Kanskje du heller burde tenke litt som @Ultiva isteden for å lete etter noe du kan kritisere. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/4/2021 at 10:47 PM, Nobile said:

Har de fortsatt 2 hunder ?

Ser sånn ut på innlegg på instagram 21 juni :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig hun er et sunt forbilde. Hun repesenterer treningsglede, styrke og tøffhet, uten å være overdrevent forfengelig eller radmager. Hun tør å ta plass, og være både sterk og rå og åpen og uperfekt. Jeg jobber med å bli bedre fra en spiseforstyrrelse, og hennes fokus på hva kroppen KAN få til med trening, mat og indre kraft, framfor sult og selvskading, hjelper så utrolig. Digger treningsprogrammene hennes. Ikke at kropp er det viktigste av livet, men skal man først fokusere på kropp og trening, gjør hun det på riktig måte. ( Selvfølgelig legger hun ut noen lettkledde bilder, men det må være lov å være stolt av at man ser flott og sterk ut.) Og flott at hun er gravid, hun er virkelig et overskuddsmenneske. Kanskje jeg tør å gi slipp nok på spiseforstyrrelsen til å bli det en gang :)

Endret av Sarah93
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ultiva skrev (På 5.7.2021 den 8.45):

Gratulerer til flotte Funkygine (og hennes svært kjekke ektemann Morten). For en vanvittig energi og psyke hun har. Braksuksess som treningsinfluenser med mange jern i ilden, og nå barn nr FIRE inn i hennes aktive storfamilie med huskyer og friluftsliv!

Jeg skjønner godt at de ønsker å gi minstemann et søsken til, da de to andre er en del år eldre og ikke bor sammen med dem halvparten av tiden. De virker som en veldig sammensveiset storfamilie og Funky er helt rå på å legge inn trening hvor enn de måtte befinne seg; hun tar pullups i klatrestativet mens ungene leker osv. Samtidig som hun er ærlig, menneskelig og ikke rosemaler eller iscenesetter livets opplevelser for å kunne fremstå perfekt.

For meg er Funkygine selve definisjonen på en aktiv, sunn, rå og naturlig livsstil - uten å miste det menneskelige aspektet 💪 Det hun alene har klart å få til med sitt varemerke er virkelig beundringsverdig. Jeg skulle selvfølgelig ønske at Funky skjermet barna enda mer, men hun styler dem hvert fall ikke opp i delikat og fargekoordinert reklametøy med nykrøllet hår og Stepford Wives-sløyfer.

Så enig! Og om man blar nedover feeden hennes er det virkelig ikke mange bilder av ungene sammenliknet en hel del andre influencere.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
11 minutter siden, Diamant20 said:

Så enig! Og om man blar nedover feeden hennes er det virkelig ikke mange bilder av ungene sammenliknet en hel del andre influencere.

Men det er nok noe hun har tatt til seg etter kritikk. Skal ikke gjenta det her, men de som vet, vet at mye og mye snodig har blitt delt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremnes.Kari skrev (På 12.7.2021 den 12.45):

Men det er nok noe hun har tatt til seg etter kritikk. Skal ikke gjenta det her, men de som vet, vet at mye og mye snodig har blitt delt tidligere.

Ja, men bra at hun ikke gjør det mer nå da , eller har redusert mengden i alle fall. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremnes.Kari skrev (På 12.7.2021 den 12.45):

Men det er nok noe hun har tatt til seg etter kritikk. Skal ikke gjenta det her, men de som vet, vet at mye og mye snodig har blitt delt tidligere.

Men så har hun også blitt mer voksen og lært av sine feil kanskje 🤷‍♀️ Utifra hvordan hun har oppført seg i sosiale medier siden den gang så syns jeg ikke at hun skal bli dømt for sine tidligere feil

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
36 minutter siden, Klink said:

Ja, men bra at hun ikke gjør det mer nå da , eller har redusert mengden i alle fall. 

 

35 minutter siden, Wenda said:

Men så har hun også blitt mer voksen og lært av sine feil kanskje 🤷‍♀️ Utifra hvordan hun har oppført seg i sosiale medier siden den gang så syns jeg ikke at hun skal bli dømt for sine tidligere feil

Ja, enig. Det er bra. 

Men delt er delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremnes.Kari skrev (Akkurat nå):

 

Ja, enig. Det er bra. 

Men delt er delt.

Og fortid er fortid. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (På 6.7.2021 den 21.30):

Mange som hater å gå gravid, man trenger likevel ikke klage konstant . Vær takknemlig og klag innimellom 

Det er noe du ikke kan ta en bestemmelse over. Det er opp til enhver gravide om de vil klage eller ei. Noen klager litt mens andre klager mye mer. Ingen er like. Så legg fra deg pekefingeren om hvordan inviduelle gravide skal oppføre seg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wenda skrev (15 timer siden):

Men så har hun også blitt mer voksen og lært av sine feil kanskje 🤷‍♀️ Utifra hvordan hun har oppført seg i sosiale medier siden den gang så syns jeg ikke at hun skal bli dømt for sine tidligere feil

Det er bra hun ser ut til å ha lært, minuset er jo at alt det hun har lagt ut blir liggende og det har vært mye som har vært delt som har vært ugreit 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Solaire

Det ser så utrolig befriende og fritt ut med turer med hundespann 🤩 Hundene hennes har det jo bare helt fantastisk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (På 8.7.2021 den 20.56):

Synes virkelig hun er et sunt forbilde. Hun repesenterer treningsglede, styrke og tøffhet, uten å være overdrevent forfengelig eller radmager. Hun tør å ta plass, og være både sterk og rå og åpen og uperfekt. Jeg jobber med å bli bedre fra en spiseforstyrrelse, og hennes fokus på hva kroppen KAN få til med trening, mat og indre kraft, framfor sult og selvskading, hjelper så utrolig. Digger treningsprogrammene hennes. Ikke at kropp er det viktigste av livet, men skal man først fokusere på kropp og trening, gjør hun det på riktig måte. ( Selvfølgelig legger hun ut noen lettkledde bilder, men det må være lov å være stolt av at man ser flott og sterk ut.) Og flott at hun er gravid, hun er virkelig et overskuddsmenneske. Kanskje jeg tør å gi slipp nok på spiseforstyrrelsen til å bli det en gang :)

Hun er en flott dame som virker å ha de riktige verdiene 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Solaire skrev (7 timer siden):

Det ser så utrolig befriende og fritt ut med turer med hundespann 🤩 Hundene hennes har det jo bare helt fantastisk 🥰

Sunt og godt hundehold 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (På 5.10.2021 den 17.07):

Det ser så utrolig befriende og fritt ut med turer med hundespann 🤩 Hundene hennes har det jo bare helt fantastisk 🥰


Det er jo så bra for hundene. Og hun ser ut til å trives godt selv 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan kan eplegull telle som 3/5 om dagen når epler bare er EN av fem.

Alt av reklamer som nevner fem om dagen nevner jo at både mengde og variasjon er viktig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (På 14.7.2021 den 5.59):

Det er noe du ikke kan ta en bestemmelse over. Det er opp til enhver gravide om de vil klage eller ei. Noen klager litt mens andre klager mye mer. Ingen er like. Så legg fra deg pekefingeren om hvordan inviduelle gravide skal oppføre seg. 

Så vidt jeg ser så er Funkygine i veldig god form for å være gravid, og da synes jeg ikke hun skal klage offentlig når man tenker på alle de gravide som får invalidiserende plager sånn som bekkenleddsmerter.

Jeg har selv hatt bekkenløsning eller kronisk bekkenleddsyndrom, og måtte gå på krykker ett år etter fødsel, og jeg kjenner en dame som har sittet i rullestol i 15 år etter at hennes yngste barn var født.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...