Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Tripptrapp1 skrev (På 10.5.2021 den 18.42):

Klart man kan ha hunder i hundehenger. Mulig at det feiler folk her inne noe, men i dette tilfellet er det du som uttaler seg som en klovn. 

Klovn kan du selv være. Navnkalling kan du droppe. Rapportert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun fokuserer jo kun på hvor slitsomt det er med baby. Og grusomt å være gravid. At Morten vil, men ikke hun.. Allikevel skal hun altså ha et barn til. Hvorfor?! 😵

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 minutt siden):

Hun fokuserer jo kun på hvor slitsomt det er med baby. Og grusomt å være gravid. At Morten vil, men ikke hun.. Allikevel skal hun altså ha et barn til. Hvorfor?! 😵

Oppfatter ikke det? Hun liker ikke å gå gravid har hun sagt, det er noe annet. Jeg også hater å gå gravid, men jeg elsker barna mine. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (7 timer siden):

Hun fokuserer jo kun på hvor slitsomt det er med baby. Og grusomt å være gravid. At Morten vil, men ikke hun.. Allikevel skal hun altså ha et barn til. Hvorfor?! 😵

Flott at hun er ærlig rundt dette. Graviditet, fødsel og barseltid er ikke hjerter og roser. Det er blod, svette, smerter og tårer iblandet en helvetes kvalme om man er riktig uheldig. 

  • Liker 33
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villa Gjennomtrekk
Irja skrev (9 timer siden):

Hun fokuserer jo kun på hvor slitsomt det er med baby. Og grusomt å være gravid. At Morten vil, men ikke hun.. Allikevel skal hun altså ha et barn til. Hvorfor?! 😵

Som hun har uttalt mange ganger, så blir den minste som et enebarn å regne når de to eldste reiser til sin far. Hun har derfor, i likhet med mannen, lyst på et barn til. Hun ville kanskje ha ventet litt, men gjort er gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (10 timer siden):

Hun fokuserer jo kun på hvor slitsomt det er med baby. Og grusomt å være gravid. At Morten vil, men ikke hun.. Allikevel skal hun altså ha et barn til. Hvorfor?! 😵

Fordi hun evner å se at det å ha barn er en livslang glede ut over de 9 mnd med graviditet og ca året med baby og dårlig søvn? 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa Gjennomtrekk skrev (41 minutter siden):

Som hun har uttalt mange ganger, så blir den minste som et enebarn å regne når de to eldste reiser til sin far. Hun har derfor, i likhet med mannen, lyst på et barn til. Hun ville kanskje ha ventet litt, men gjort er gjort. 

I følge funkyfam serien så ble de faktisk «enige» om å bli gravide om 1 år og det er vel omtrent nå eventuelt senere enn ett år. 

Endret av Klink
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari

Gratulerer Funky og Morten! Funky er vel én av seks søsken selv, lå i kortene at hun skulle få stor familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig! Det blir enda et elsket barn. 🤗

 

Noen her i tråden skylder virkelig normal folkeskikk! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (2 timer siden):

Er man tøff fordi man går mot seg selv å får et barn mannen ønsker? 

Hun elsker jo storfamilie, hun har vel så vidt jeg husker sagt at hun kunne tenkt seg flere barn. Bare at hu ikke har så lyst til å gå gravid. 
Jeg syns hun er tøff som trosser den motstanden hu har til å gå gravid fordi DE BEGGE ønsker seg flere barn

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 9 mnd med klaging da , sånn som sist. Men det er nok verdt det siden hun gjør det igjen 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (10 timer siden):

Blir 9 mnd med klaging da , sånn som sist. Men det er nok verdt det siden hun gjør det igjen 

Er det et tidspunkt i livet det er lov å klage, så er det når man ruger frem et barn.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villa Gjennomtrekk
Ultiva skrev (35 minutter siden):

Gratulerer til flotte Funkygine (og hennes svært kjekke ektemann Morten); for en vanvittig energi og psyke hun har. Barn nr FIRE inn i en aktiv storfamilie med huskyer og friluftsliv 🥰

Jeg skjønner godt at de ønsker å gi minstemann et søsken til, da de to andre er en del år eldre og ikke bor sammen med dem halvparten av tiden. De virker som en veldig sammensveiset storfamilie og Funky er helt rå på å legge inn trening hvor enn de måtte befinne seg; hun tar pullups i klatrestativet mens ungene leker osv. Samtidig som hun er ærlig, menneskelig og ikke rosemaler eller iscenesetter livets opplevelser for å kunne fremstå perfekt.

For meg er Funkygine selve definisjonen på en aktiv, sunn, rå og naturlig livsstil - uten å miste det menneskelige aspektet 💪

Du sier det jeg tenker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

murray skrev (50 minutter siden):

Er det et tidspunkt i livet det er lov å klage, så er det når man ruger frem et barn.

Ikke i 9 mnd så lenge man gjør det frivillig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing og krenkende innlegg.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (På 5.7.2021 den 9.22):

Ikke i 9 mnd så lenge man gjør det frivillig 

jo det er faktisk lov for selv om man ønsker seg barn så kan man hate å være gravid. Det er dessverre det nødvendige ondet man må igjennom for å få barn

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultiva skrev (På 5.7.2021 den 8.45):

Gratulerer til flotte Funkygine (og hennes svært kjekke ektemann Morten). For en vanvittig energi og psyke hun har. Braksuksess som treningsinfluenser med mange jern i ilden, og nå barn nr FIRE inn i hennes aktive storfamilie med huskyer og friluftsliv!

Jeg skjønner godt at de ønsker å gi minstemann et søsken til, da de to andre er en del år eldre og ikke bor sammen med dem halvparten av tiden. De virker som en veldig sammensveiset storfamilie og Funky er helt rå på å legge inn trening hvor enn de måtte befinne seg; hun tar pullups i klatrestativet mens ungene leker osv. Samtidig som hun er ærlig, menneskelig og ikke rosemaler eller iscenesetter livets opplevelser for å kunne fremstå perfekt.

For meg er Funkygine selve definisjonen på en aktiv, sunn, rå og naturlig livsstil - uten å miste det menneskelige aspektet 💪 Det hun alene har klart å få til med sitt varemerke er virkelig beundringsverdig. Jeg skulle selvfølgelig ønske at Funky skjermet barna enda mer, men hun styler dem hvert fall ikke opp i delikat og fargekoordinert reklametøy med nykrøllet hår og Stepford Wives-sløyfer.

Word🥳

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...