Årolilja Skrevet 20. mars 2021 #2441 Del Skrevet 20. mars 2021 Tror dere de satser på 2022 baby? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 20. mars 2021 #2442 Del Skrevet 20. mars 2021 Årolilja skrev (1 time siden): Tror dere de satser på 2022 baby? Ja, mannen er rimelig klar 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. mars 2021 #2443 Del Skrevet 30. mars 2021 Orly skrev (På 11.2.2021 den 9.50): Selvsagt ikke, tåpelig spørsmål. Flott lan mam være samme hvilken høyde man har Jeg er uenig. En kort kar er ikke en flott mann for meg. Du og andre kan naturligvis mene noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 1. april 2021 #2444 Del Skrevet 1. april 2021 (endret) Jørgine er like cool på tv som privat slik vi kjenner henne. Null filter, null tull,ingen fasade, kun jordnær og ekte. Jørgine er super!! Forbilde for store og små!! ❤️ Endret 20. april 2021 av Marioposa 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 1. april 2021 #2445 Del Skrevet 1. april 2021 Marioposa skrev (1 minutt siden): Fy!! Jørgine er like cool på tv som privat slik vi kjenner henne. Null filter, null tull,ingen fasade, kun jordnær og ekte. Den som vet, de vet. Jørgine, du er super!! ❤️ Fikk dårlig inntrykk av henne i Norges tøffeste sesong 2 når hun var med. Synes ikke hun virker særlig sympatisk. Men rå dame altså, for all del. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 1. april 2021 #2446 Del Skrevet 1. april 2021 (endret) helloAdele skrev (11 timer siden): Fikk dårlig inntrykk av henne i Norges tøffeste sesong 2 når hun var med. Synes ikke hun virker særlig sympatisk. Men rå dame altså, for all del. Forstår hvilken opplevelse folk kan få. Jørgine har ikke filter og hun er ekstremt konkurransemenneske... Men utenom konkurranse er hun utrolig snill, omsorgsfull, jordnær og ekte ❤️ Endret 2. april 2021 av Marioposa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. april 2021 #2447 Del Skrevet 1. april 2021 O.G. skrev (På 30.3.2021 den 20.15): Jeg er uenig. En kort kar er ikke en flott mann for meg. Du og andre kan naturligvis mene noe helt annet. 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 2. april 2021 #2448 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg digger den dama og synes det var et flott forbilde. Et friskt pust og litt annerledes enn de andre Influenserne. Liker de som skiller seg ut litt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 18. april 2021 #2449 Del Skrevet 18. april 2021 Noen som har hørt gpunktet episoden med Victoria? Jørgine delte her omdagen en post hvor silas klagde på hvordan han kom frem i podcasten og jeg forstår ikke hva han syntes var så ille. Jeg måtte høre episoden to ganger for å prøve finne ut hva som var så ille, og klarer ikke skjønne hva problemet egentlig var. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 18. april 2021 #2450 Del Skrevet 18. april 2021 Marioposa skrev (På 1.4.2021 den 22.55): Jørgine er like cool på tv som privat slik vi kjenner henne. Null filter, null tull,ingen fasade, kun jordnær og ekte. Jørgine, du er super!! Forbilde for store og små!! ❤️ Hadde Funky holdt egne barn utenfor sin egen kommersielle virksomhet så kunne jeg vært enig. Ellers så er hun en naturlig vakker jente (som ikke misbruker filter), og jeg er rå misunnelig på at hun er gift med den hunken. Morten er rå kjekk og en sympatisk og omsorgsfull fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gab Skrevet 18. april 2021 #2451 Del Skrevet 18. april 2021 (endret) (Lurt til å svare på årsgammelt innlegg). Endret 18. april 2021 av Gab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 18. april 2021 #2452 Del Skrevet 18. april 2021 Dupers skrev (1 time siden): Noen som har hørt gpunktet episoden med Victoria? Jørgine delte her omdagen en post hvor silas klagde på hvordan han kom frem i podcasten og jeg forstår ikke hva han syntes var så ille. Jeg måtte høre episoden to ganger for å prøve finne ut hva som var så ille, og klarer ikke skjønne hva problemet egentlig var. Jeg hørte også denne poden og jeg synes ikke at Victoria sa noe stygt om Silas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #2453 Del Skrevet 18. april 2021 Lin11 skrev (55 minutter siden): Hadde Funky holdt egne barn utenfor sin egen kommersielle virksomhet så kunne jeg vært enig. Ellers så er hun en naturlig vakker jente (som ikke misbruker filter), og jeg er rå misunnelig på at hun er gift med den hunken. Morten er rå kjekk og en sympatisk og omsorgsfull fyr. Enig, Morten er skikkelig yummy 😆 Synd at de utleverer ungene sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 18. april 2021 #2454 Del Skrevet 18. april 2021 Hundene deres er alt for søte😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 18. april 2021 #2455 Del Skrevet 18. april 2021 Hun gjør en veldig bra jobb som programleder for «Norges Tøffeste». Jeg liker ærligheten og at hun er skikkelig direkte i tilbakemeldingene. I motsetning til andre som leser fra manus så virker kommenteringen hennes veldig ufiltrert. Hun begynner å få mange bein å stå på så jeg skulle ønske hun sluttet å bruke barna sine som innhold. Det er jo åpenbart at det ikke er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #2456 Del Skrevet 18. april 2021 CecilieX skrev (4 minutter siden): Hun gjør en veldig bra jobb som programleder for «Norges Tøffeste». Jeg liker ærligheten og at hun er skikkelig direkte i tilbakemeldingene. I motsetning til andre som leser fra manus så virker kommenteringen hennes veldig ufiltrert. Hun begynner å få mange bein å stå på så jeg skulle ønske hun sluttet å bruke barna sine som innhold. Det er jo åpenbart at det ikke er nødvendig. Enig. Hvem vet hvor mange barn som kommer til å utvikle angst og depresjoner i tenårene fordi de endelig forstår omfanget av at foreldrene deres har delt tusenvis av bilder og videoer av dem siden de var nyfødte. Hvordan kan de vite hvem som er ekte venner og ikke bare vil ha en bit av kjendislivet for eksempel. Jeg hørte nettopp en podcast med en av døtrene til Johan Andresen og hun forteller hvor innesluttet hun var i oppveksten og at hun har vansker for å stole på folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. april 2021 #2457 Del Skrevet 18. april 2021 Powerball skrev (54 minutter siden): Enig. Hvem vet hvor mange barn som kommer til å utvikle angst og depresjoner i tenårene fordi de endelig forstår omfanget av at foreldrene deres har delt tusenvis av bilder og videoer av dem siden de var nyfødte. Hvordan kan de vite hvem som er ekte venner og ikke bare vil ha en bit av kjendislivet for eksempel. Jeg hørte nettopp en podcast med en av døtrene til Johan Andresen og hun forteller hvor innesluttet hun var i oppveksten og at hun har vansker for å stole på folk. Men lever Jørgine og Morten et kjendisliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #2458 Del Skrevet 18. april 2021 O.G. skrev (25 minutter siden): Men lever Jørgine og Morten et kjendisliv? Hun har vel 630 000 følgere på Instagram, har sin egen tv-serie, er programleder og selger til og med sitt eget brød. Så jeg sier ja 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. april 2021 #2459 Del Skrevet 18. april 2021 Powerball skrev (43 minutter siden): Hun har vel 630 000 følgere på Instagram, har sin egen tv-serie, er programleder og selger til og med sitt eget brød. Så jeg sier ja 🙂 Jo, hun er i mediene, men med kjendisliv så tenker jeg på noen som er i SE & Hør til stadighet, stiller opp på alle slags premierer og i det hele tatt stikker seg ut. Hun er en kjendis (jeg er ikke sikker på om jeg ville kjent dem igjen for å være ærlig), men hun har jo et dagligliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #2460 Del Skrevet 18. april 2021 (endret) O.G. skrev (11 minutter siden): Jo, hun er i mediene, men med kjendisliv så tenker jeg på noen som er i SE & Hør til stadighet, stiller opp på alle slags premierer og i det hele tatt stikker seg ut. Hun er en kjendis (jeg er ikke sikker på om jeg ville kjent dem igjen for å være ærlig), men hun har jo et dagligliv. Med kjendis så tenker jeg vel en kjent person. Og hun er jo en kjent person. Det er vel ikke så mange som stiller opp i se & hør lenger, kjøpes det i det hele tatt av folk under 50? Hun er jo aktiv i både sosiale medier og i tv-serier og tv-program. Og røde løpere finnes vel ikke for noen nå i coronatiden ellers hadde hun vært der, tenker jeg. Endret 18. april 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå