Gjest O.G. Skrevet 16. august 2019 #1501 Del Skrevet 16. august 2019 På 13.8.2019 den 20.31, Spesialpedagog1 skrev: Et googlesøk unna, men greit: Det her høres ikke bra ut i mine ører, men Jørgine er ikke den eneste som har det sånn. Eneste bra her er at de her har fått det til å fungere på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 19. august 2019 #1502 Del Skrevet 19. august 2019 hvorfor får ikke Funkygine mer kritikk for eksponering av barna sine, bruk av barna i reklame og at barna vises frem halvnakne i undertøy og badetøy støtt ? Lurer på hvordan det var for eksen hennes og hans familie å få brettet det aller mest intime og sårbare oliven ut i presse og blogg. Totalt forkastelig. Er det slik at fordi hun er så likandes og naturlig så slipper hun enklere unna? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 19. august 2019 #1503 Del Skrevet 19. august 2019 (endret) 20 minutter siden, Fredrik29 skrev: hvorfor får ikke Funkygine mer kritikk for eksponering av barna sine, bruk av barna i reklame og at barna vises frem halvnakne i undertøy og badetøy støtt ? Lurer på hvordan det var for eksen hennes og hans familie å få brettet det aller mest intime og sårbare oliven ut i presse og blogg. Totalt forkastelig. Er det slik at fordi hun er så likandes og naturlig så slipper hun enklere unna? Hva mener du med det aller mest intime? Endret 19. august 2019 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 19. august 2019 #1504 Del Skrevet 19. august 2019 (endret) 52 minutter siden, Fredrik29 skrev: hvorfor får ikke Funkygine mer kritikk for eksponering av barna sine, bruk av barna i reklame og at barna vises frem halvnakne i undertøy og badetøy støtt ? Lurer på hvordan det var for eksen hennes og hans familie å få brettet det aller mest intime og sårbare oliven ut i presse og blogg. Totalt forkastelig. Er det slik at fordi hun er så likandes og naturlig så slipper hun enklere unna? Hun får i både pose i sekk av ros og ris.. kritikken ift eksponering av barna har hun også fåt. Nå har hun fortalt sin versjon av sitt tidligere forhold og det har hun all rett til. Oppfatter det ikke som at hun har prøvd og "selge" bad news om sin eks, tvert imot. Endret 19. august 2019 av Uglesjel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 19. august 2019 #1505 Del Skrevet 19. august 2019 1 time siden, 2ney skrev: Hva mener du med det aller mest intime? Hun skrev i detalj om hvordan eksen hadde vært utro med henne. Han og hans familie + noen uskyldige damer fikk en voldsom blest og eksponering de aldri hadde bedt om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. august 2019 #1506 Del Skrevet 20. august 2019 1 time siden, Fredrik29 skrev: Hun skrev i detalj om hvordan eksen hadde vært utro med henne. Han og hans familie + noen uskyldige damer fikk en voldsom blest og eksponering de aldri hadde bedt om. Det er forsatt hennes del av historie som hun ville ha fram. Om dem ikke var enig så fikk dem kjøre sak mot henne. Noe som dermed ikke ble gjort. Ser overhode ikke problemet at hun gikk ut i detaljer på hvordan eksen var utro mot henne. Hvorfor skal hun ta hensyn når han ga blanke faen i henne og barna? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. august 2019 #1507 Del Skrevet 20. august 2019 Her er innlegget som Funkygine forteller åpenhjertig om eksmannen's utroskap. Igjen. Det var ikke feil av henne og gå ut med det. https://www.funkygine.com/2014/11/13/116/ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2019 #1508 Del Skrevet 20. august 2019 7 timer siden, Uglesjel skrev: Her er innlegget som Funkygine forteller åpenhjertig om eksmannen's utroskap. Igjen. Det var ikke feil av henne og gå ut med det. https://www.funkygine.com/2014/11/13/116/ Jeg er sterkt uenig. Jørgine kunne latt være det her og podcasten om utroskapet tre måneder før hun skulle gifte seg på ny. Helt klart at hun ikke hadde kommet over det som hadde foregått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. august 2019 #1509 Del Skrevet 20. august 2019 2 timer siden, O.G. skrev: Jeg er sterkt uenig. Jørgine kunne latt være det her og podcasten om utroskapet tre måneder før hun skulle gifte seg på ny. Helt klart at hun ikke hadde kommet over det som hadde foregått. Slike ting setter sine spor. For noen så går det over med tiden. Men for andre så ligger det og devle i flere år før man endelig klare og snakke om det. Så nei, det var forsatt ikke feil av henne og gå ut med det. Men kanskje hun kunne ha gjort det tidligere, enn like før hun skulle gifte seg på nytt. Hvem vet. Slike ting håndtere man på forskjellige måte. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2019 #1510 Del Skrevet 20. august 2019 1 time siden, Uglesjel skrev: Slike ting setter sine spor. For noen så går det over med tiden. Men for andre så ligger det og devle i flere år før man endelig klare og snakke om det. Så nei, det var forsatt ikke feil av henne og gå ut med det. Men kanskje hun kunne ha gjort det tidligere, enn like før hun skulle gifte seg på nytt. Hvem vet. Slike ting håndtere man på forskjellige måte. Og siden hun var totalt offentlig med måten hun håndterte det på, har jeg en mening om det. En mening du visstnok ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. august 2019 #1511 Del Skrevet 20. august 2019 4 minutter siden, O.G. skrev: Og siden hun var totalt offentlig med måten hun håndterte det på, har jeg en mening om det. En mening du visstnok ikke liker. Om jeg liker meningene dine eller ei er ikke så viktig. Vi begge har meninger om dette, men bare forskjellige. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 1. september 2019 #1512 Del Skrevet 1. september 2019 Voldsom eksponering av barna (stort sett alltid uten klør på) på bloggg, Snap og IG. Bloggen er nesten bare spons - siste i rekken er reklame for billig juggel fra Kid interiør. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 1. september 2019 #1513 Del Skrevet 1. september 2019 1 time siden, Fredrik29 skrev: Voldsom eksponering av barna (stort sett alltid uten klør på) på bloggg, Snap og IG. Bloggen er nesten bare spons - siste i rekken er reklame for billig juggel fra Kid interiør. Jeg leser sjelden bloggen og har henne ikke på snap, men scrollet gjennom bloggen i går og har henne på IG. Jeg ser ikke denne voldsomme eksponeringen? Jo, det er mer enn jeg ville gjort, spesielt av minsten, men å sammenligne med CBE og Villapaprika som flere gjør blir jo feil? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. september 2019 #1514 Del Skrevet 1. september 2019 Jeg synes Jørgine er så utrolig pen. Liker at hun ikke er oversminket og har restylane i leppene 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. september 2019 #1515 Del Skrevet 1. september 2019 Hun var helt fantastisk på Skal vi danse i går i allefall! For ei utstråling og for en fysikk! Og hun danset kjempebra. Inspirerte meg til å stå opp tidlig i dag og stikke på treningsentret for å ta ei ekstra styrkeøkt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 1. september 2019 #1516 Del Skrevet 1. september 2019 (endret) 8 minutter siden, skruf skrev: Hun var helt fantastisk på Skal vi danse i går i allefall! For ei utstråling og for en fysikk! Og hun danset kjempebra. Inspirerte meg til å stå opp tidlig i dag og stikke på treningsentret for å ta ei ekstra styrkeøkt Helt enig. Fantastisk å se på. Ingen kjente bloggere i Norge som når henne til knærne hva gjelder utstråling og sjarm. Endret 1. september 2019 av Adrielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 1. september 2019 #1517 Del Skrevet 1. september 2019 Jeg mistenker henne for å ta masse solarium. Jeg er også halvt italiensk, men er milevis unna den dype brunfargen hennes.... At hun ikke er redd for hudkreft 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 1. september 2019 #1518 Del Skrevet 1. september 2019 15 minutter siden, Gazpacho skrev: Jeg mistenker henne for å ta masse solarium. Jeg er også halvt italiensk, men er milevis unna den dype brunfargen hennes.... At hun ikke er redd for hudkreft 🙈 Seriøst? Det finnes jo både lyse og mørke italienere? Mannen min er norsk så langt tilbake vi kan spore, likevel er han minst like brun som Funky. Det har med gener og pigmenter, vet du. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. september 2019 #1519 Del Skrevet 1. september 2019 1 minutt siden, Halle-Palle skrev: Seriøst? Det finnes jo både lyse og mørke italienere? Mannen min er norsk så langt tilbake vi kan spore, likevel er han minst like brun som Funky. Det har med gener og pigmenter, vet du. Hun har bekreftet hundre ganger før,at hun tar mye solarium. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. september 2019 #1520 Del Skrevet 1. september 2019 Jeg synes ikke hun er mer enn normalt pen, det som redder henne er at hun er så trent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå