Gå til innhold

Sirkas Sirkus


sirka

Anbefalte innlegg

Ikke bry deg om kommentarer som "da jeg var gravid var det sånn og sånn"..

Ikke alle har like svangerskap, og jeg har merket at kvinner som har vært gravide er veldig flinke til å vite akkurat hvordan det skal være.

jeg har hørt alt fra:

"..oj!! så svær du er, er det virkelig sååå mange uker igjen! Da er du stor for hvor langt du er kommet",

og "..så liten og nett mage du har"

Alle har noe å tilføye..

Derfor har vi heldigvis jordmor og lege som kan sjekke at alt stemmer :)

Det er så herlig å være på UL!

Blir like rørt hver gang jeg ser lille knøttet vårt, vi har vært så heldige å se han 4 ganger på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå som jeg vet alt er i tipp topp stand, så kommer jeg til å la være å høre på sånne kommentarer, Sandra. :)

Sliter med hodepine nå. Tror det kommer av at jeg har vært litt stressa foran ULen. Tror jeg må legge meg nedpå litt.

Det virker som om jeg er mer uggen nå som jeg går på tabletter. Egentlig glad jeg er sykemeldt. Hadde vært slitsomt å ha blokkfløyte-undervisning nå... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at alt så bra ut på UL Sirka, sikkert en deilig følelse....

Nå må du bare slappe av og jeg håper hodepinen snart slipper taket. God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre nå takk, Løvinnen. En liten hvil på Tempur-puta mi gjorde susen.

Nurket mitt har fått sin første gave i dag. Min søster kunne ikke lenger dy seg og hadde kjøpt kosedyr, små sokker og smekke. :) Hun gleder seg nok veldig til å bli tante. :hjerte: Skal snart sende henne UL-bilde. Da blir hun nok rørt.. :wink:

12+6 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ....Kjempefint at alt gikk så bra!! Veldig glad på dine vegne!! Må være fantastisk å få se den lille!

Nå håper jeg du slapper av og nyter livet...ikke hør på alle sammenlignende kommentarer...alle må liksom si noe om alt følte jeg..og det ble ganske travelt..jeg har mine erfaringer, og andre har sine..synes det er greit sånn jeg!! Jeg lover å ikke kommentere dine utsagn med sammenligninger ihvertfall.. :ler: Det kan du stole på!!

Håper dagen din fortsetter å være like fin!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at UL gikk bra! :klem:

Jeg blingsa jo helt på min legetime, den er først neste onsdag den :roll: Men den skikkelige UL som avgjør termin blir først i uke 19. Og selvsagt skal vi føde likt. Antar vi har hverandres mobilnr til vi ligger på fødestua :ler:

Mener å huske at en del blodtrykksmedisin kan gi hodepine :klø: Satser på at det er forbigående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til Madden, Veronal og Murmel.

Ja, det er deilig å ha vært på UL. Det første jeg gjorde da jeg våknet var å kikke på UL-bilde.. :hjerter2: Har vært litt negativ, men nå har jeg fått troen på at dette skal gå bra.

Det kan godt være at tablettene gir meg litt mer hodepine enn vanlig, Murmel. De tablettene jeg gikk på før hadde motsatt virkning. De virker også mot migrene. Har vel blitt litt bortskjemt når jeg gikk på dem. Ble ikke fyllesjuk en gang.. :ler:

Det er jo ikke akkurat forebyggende å sitte inne og glo inn i denne skjermen, så jeg får ta meg en gåtur i det fine været snart. Kunne tenkt meg en tur ned til sentrum for å handle litt...

I kveld skal jeg og mannen min til et vennepar. Det blir koselig! Det har vært dårlig med det sosiale den siste tiden, så det må jeg gjøre noe med.

I morgen skal jeg til spesialisten min. Det blir spennende! Da får jeg vel vite om jeg blir sykemeldt hele svangerskapet eller ikke.

13+0 :bukke: (Det er rart å være i 2. trimester..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos spesialisten. Han ville også at jeg skulle sykemelde meg hele svangerskapet, så da blir det vel til det... :-?

Han vil at jeg skal klare meg med en liten dose av blodtrykkstablettene, og da må jeg holde meg unna alt av belastninger.

Det kommer til å bli fryktelig kjedelig å gå hjemme, men de siste dagene har jeg vært litt uggen (mye vondt i hodet) og så blir jeg så fort trøtt.. :sove: , bare etter en liten tur på butikken f.eks. Jeg kan vanskelig se meg i jobb akkurat nå.

Hva jeg skal drive med de neste månedene er jo det store spørsmålet. Det blir nok grundige juleforberedelser dette året.... :nisse::ler:

13+1 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Deilig med fint sommervær langt uti september.

Skal snart ut å nyte været. :)

Mannen min har fri hele denne helgen, noe han sjelden har. Enten jobber han på lørdager eller så har han spillejobber. Men denne helgen har han altså helt fri. Det blir kos. :kline: .. :wink:

Mye av tiden går vel til å pusse opp badet, (ser fram til å få det ferdig), men vi må få tid til å finne på andre ting også. :danse:

13+2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bankes og rives i huset i dag. Det gamle badet får gjennomgå. Meeeen, jeg kommer ikke til å savne det.

Prøvde å være huslig i dag, men etter en halvtime ble jeg svimmel og kvalm.. :oops: . Det blir nok en del arbeid på mannen er jeg redd. Har akkurat stått på kjøkkenet og laget noen brownies.. :sikle: . Tror ikke mannen synes det gjorde noe at jeg valgt å bake dem isteden for å støvsuge...

Dere får stikke innom for en brownies dere også.. :wink: . Men hver raske. Mannen min pleier å spise til det er tomt.

Vi blir vel hjemme i kveld. Enten koser vi oss med en film eller så kan det hende vi leker oss i musikkstudioet mannen min har her i huset. Jeg elsker å synge. :kul: .

13+3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wow: BROWNIES!!! count me in!!! jeg kommer jeg!! sporenstreks!!Kan godt være med på studiomoro også...elsker å tulle med karaoke!! :sjarmor: Kan synge duett du og jeg..hvis jeg får ha med meg en flaske rødvin eller noe..vet at du ikke kan drikke..men jeg har brus også!!Passer det sånn i sju-tiden?? :ler:

Håper dere får en koselig kveld du og sirka-mannen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her sitter jeg og venter på at du skal komme å synge med meg, Madden.... :ler:

Må si at selv om jeg har musikkutdannelse så synes jeg at jeg synger mye bedre etter en flaske rødvin enn brus.... :sjarmor: ,men det må jeg ligge unna en lang, lang stund nå. Kommer nok til å savne et glass rødvin på kalde høst og vinterdager, men nå har jeg jo noe i magen som varmer meg enda mer da... :hjerter: (og det er det viktigste!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppdaterer meg på dagbøkene, lenge siden jeg har vært innom nå.

Godt å høre at alt står bra til med deg(dere). :)

Ha en fortsatt fin helg og kos deg med brownies og syng i vei! (Bare husk å svelge unna brownisene først, er så kjedelig med små smuler i mikrofonen :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greide å unngå smuler i mikrofonen, Felicia. :ler: Hyggelig at du stakk innom forresten. :)

Her sitter jeg og stinker hvitløk.. :Hehe: . Har akkurat priset høsten med skikkelig lammestek med masse hvitløk og rosmarin... :sikle: .

Skulle egentlig tatt meg en gåtur nå på kvelden, har blitt mye sofasitting denne helgen.. :oops: , men jeg finner på unnskyldninger hele tiden. Er for mett, synes jeg ser en regnsky i det fjerne.....osv. Tror det blir spill-kveld isteden. Jeg elsker brettspill, kortspill og slikt. Vennene mine synes jeg er litt masete på akkurat det, men jeg får som regel viljen min.. :sur: ... :ler:

13+4 :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ..vi er som skapt for hverandre vi to!! Jeg simpelthen ELSKER brettspill!!!..helst TP da.. :sjarmor: Tror jeg må ta meg en tur ja.....Jeg er også ganske medgjørlig etter en flaske rødvin..men desto mer vanskelig å få bort fra mikrofonen... :ler: Godt å høre at dere har hatt en avslappende søndag! Ønsker deg ei flott uke!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. måtte jo titte i dagboka de når du hadde skrevet i min. blir lett nysgjerrig.

det er jo ikke noe morro når BT er høyt, men det er nok lurt og unngå stresset med å være på jobb. selvom dagene kanskje blir litt lange. kan jo hende du blir litt mindre trøtt snart og da går dt jo ann og gå litt små turer og planlegge litt til barnet kommer.

skjønner godt at du er utålmodig med magen. men den kommer sikkert. er morro når du begynner og kjenne liv og. håper det ikke er så lenge til.

ha en fin dag, og lykke til fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...