Gå til innhold

Sirkas Sirkus


sirka

Anbefalte innlegg

I dag har jeg følt meg i fin form. Har fått tatt en del telefoner, til skolekontoret o.l. Er lettet etter at slike ting er gjort. Ikke noe moro og være sykemeldt, men full støtte fra arbeidsgiver gjør det lettere.

Får også gjort litt lett husarbeid. Ellers ser jeg mye på BBC Food er jeg redd... :oops: Elsker den kanalen... Ble så sulten i stad at jeg måtte spise tidlig middag..... Mannen jobber sent i dag, så det er jo like greit.

Prøver å være så sunn som mulig, men i dag så syntes jeg at jeg fortjente et glass cola... Ååå, så godt det smakte.... :-D

Føler meg fremdeles ikke spesielt gravid, men jeg merker at det strekker og stikker i magen hvis jeg gjør brå bevegelser, så det er nok noe der... Puppene er også rimelige ømme...... :sexy:

10+1 :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10+1 ja! Me too! :D

Magen strekker og stikker, spesielt ved brå bevegelser (livmorbåndene), og puppene er ømme.

Vi har det veldig likt ser det ut til :wink:

Skulle bare ønske du ikke hadde dette høye blodtrykket ditt... :sjenert:

Take care & stay cool! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir morsomt å se framover, Murmel.. Kanskje vi fortsetter med å ha det helt likt.... :Nikke:

Et annet symptom jeg har er at jeg må opp på do et par ganger pr. natt for å tisse.... :Gjesp:

Formen er egentlig fin. Holder meg fremdeles under grensen på blodtrykket som legen har satt, så det er bare å fortsette med å ta det med ro..

Fikk også en finfin telefon fra sjefen som bare var så støttende. Når jeg prøvde å beklage sykemeldingen blåste hun det av med at jeg jo var gravid. Det var jo fantastisk. Det måtte komme aller først. Jeg skulle ikke tenke jobb i det hele tatt og bare kose meg..

:hoppe: Det hjalp veldig på humøret!

I dag er det store problemet hva jeg skal ha til middag. Det er jo fredag. Har lyst på noe skikkelig NAM :sikle: .

Synd at jeg ikke kan ta et glass vin til, men den tid vil komme...... :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble taco i kveld. Lite krydder og salsa på min, men med desto mer salat og rømme....

Nå skal mannen sitte å spille PS2 med en kamerat og jeg skal msne med en venninne... og bare sitte og kose meg i sofaen med min kjære laptop.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig. Mannen min spiller også PS2 med en kamerat akkurat nå. Hehe' date=' hva er oddsen???? :wink:[/quote']

Det er vel typisk mannfolk.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med høyt blodtrykk! Er det slik at du kan få blodtrykksnedsettende når du kommer til 2. trimester?

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt, Veronal. Legene skal vel diskutere hva som er best.

Fin form i dag. 132/90 var trykket i dag, og det er under grensen, og veldig bra for å være meg... Optimist akkurat nå.. :ekstra kul:

Graviditeten gjør ikke blodtrykket mitt høyere, snarere tvert i mot. Det er jo positivt.

Nå skal jeg ut på en liten handlerunde i det fine været..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for fint blodtrykk! :hoppe:

Kjempeflott!

Å tisse flere ganger om natta høres veldig kjent ut for tiden :roll:

Jeg drømte en natt at jeg gikk fra hus til hus, og fra do til do, men jeg var fortsatt like tissatrengt. Utrolig at det ikke var vått i senga da jeg endelig våknet :ler:

Også er jeg veldig veldig trøtt for tida :Gjesp:

(nå er jeg på nattevakt... hurra)

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trøtt + tissetrengt er en dårlig kombinasjon... :ler:

I dag har det vært vaskedag her. Mannen min har hjulpet meg. Snillingen! :hjerter: Nå er han ute og maler på huset vårt, og jeg skal snart starte med middagen i dag. Skal ha elgkjøtt. Det blir vel til at jeg putter det i jerngryta slik at det kan kose seg der til det blir skikkelig mørt og godt... :sikle: Skal også lage hjemmelaga potetstappe.. :sikle: Skikkelig søndagsmiddag altså!!!

Mannen min påpekte i går alt som må flyttes på nå som vi får barn. "De kunstglassene kan ikke stå der, stereoen må vi flytte høyere opp o.l.". Jeg fikk litt hetta... :hår: . Har liksom plassert tingene akkurat der jeg vil ha dem...... :sur: Jeg har jo "bestilt" en engelunge :rosaengel: .....hehe, så det blir sikkert ikke noe problem... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du får en liten engel som ikke rører noen ting :Hehe:

Jeg glemte visst den bestillingen sist :sjenert: .

Tror du det er for sent å legge inne bestillingen nå :wink:

Du får ha ei fin lavtrykks uke (BT altså) :ler:

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord i dagboka mi! Det varmer :klem:

Elggryte og hjemmelagd potetmos...mmmmmmm...får vann i munnen!! :wow:

Send over en porsjon da vel!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er klart, Madden, jeg skal sende deg litt.... :kghjerte:

I går gikk blodtrykket litt opp, og jeg ble litt nervøs igjen. Har ordnet med en legetime i morgen, og er roligere nå.

Har bare en drøy uke igjen av 1. trimester, og det hadde jo vært deilig å slippe tabeletter ennå.

I 2. trimester skal det ikke være så farlig, og jeg kan slappe mer av. Gleder meg til det. Føler meg i kjempeform :hoppe: , men så måler jeg trykket og da blir jeg litt :murvegg: .

Jeg måler i gjennomsnitt 3 ganger hver dag selv, og har den fordelen at når det stiger kan jeg legge meg nedpå litt. Må tenke på at andre kan gå med høyt blodtrykk til tider uten å vite det, og at det er en fordel at jeg blir fulgt opp så nøye.

Nei, nå er jeg lei av dette blodtrykk-skriveriet. Skal min svangerskapsdagbok bare handle om det? :sur: Ikke særlig spennende lesing, men det er jo det som opptar meg for tiden.. Håper det snart blir andre ting å skrive om..

Greier ikke helt å legge jobben fra meg. Snakket med dem i dag. Kom med ideer o.l. og kjente jeg ble litt oppglødd. Kjedelig å være hjemme, men samtidig betryggende.

10+5 :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sirka!

Takk for hyggelig hilsen i boken min!

Håper blodtrykket ditt holder seg ok til det ikke er så farlig å ta tabletter lenger. Lykke til videre!

(Hvem er det du har på avataren din forresten? *nysgjerrig*)

Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cielo! Den avataren min er av Dave Grohl. Men egentlig har jeg den p.g.a. opplevelsen av en gitarist på scenen. Mannen min er nemlig gitarist og kan ligne litt på Grohl (på avstand.. :ler: ), men jeg mister litt anonymitet hvis jeg plasserer mannen min på avataren, så da ble det en "lookalike". :kul:

Forresten, jeg har vel nesten en fetisj når det gjelder gitarer... :plystre:

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...