Linemor Skrevet 16. september 2004 #181 Del Skrevet 16. september 2004 Ja det er rart og tenke på at selv om ukene kanskje går litt tregt så er det liksom en høytid eller en årstid om under ett år vi faktisk har ett spedbarn. ett år går jo egentlig veldig fort syns jeg. har ikke hørt noe galt om sterk mat, bare unngå salt (redusere) er jo godt at matlysten kommer tilbake for det ikke mye morro når alt en ser av mat byr deg imot. lurer på om ikke de fleste menn bare glemmer alt som har med klesvask og gjøre jeg. helt til noen har gjort det for dem. er nok en liten gen feil. eller kanskje det er vi som har det fordi vi ikke klarer og overse det helt til de må selv. ha en fin dag. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 17. september 2004 Forfatter #182 Del Skrevet 17. september 2004 Linemor. Ja, jeg holder meg unna salt så godt jeg kan..., men jeg synes det er masse salt i alt, jeg. Nå sitter jeg her litt susete i hodet. Har nemlig fått meg Sims 2.... :oops: Siden jeg har er sykemeldt har jeg jo hatt litt tid til å spille i dag.... :oops: :oops: . Måtte bryte litt opp nå før jeg ble for engasjert.. Men det blir nok mer spilling i helgen. Det er så gøy når man kan konstruere personene akkurat som man vil. Jeg har laget meg selv.. og det ble ganske likt faktisk.. :rosasmil: Mannen leste denne dagboken i går. Han synes det var gøy å lese om mine følelser rundt denne graviditeten.., selv om han synes jeg var mye nervøs.... :-? Dessuten synes han det var mange koselige, hyggelige jenter som skrev hilsener til meg... Nå skal jeg rydde litt, ta meg en dusj og fikse meg litt opp (= det synes at jeg har spilt Sims hele formiddagen for å si det slik... ) og så dra til byen å handle inn mye godsaker til helgen. GOD HELG til alle som stikker innom. 14+2 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 17. september 2004 #183 Del Skrevet 17. september 2004 hehe, er fort gjort og bli litt hekta. ja det er salt i nesten alt, men hvis en klarer og redusere litt så er jo det bedre enn ingenting da. ja men er det så rart vi er litt bekymret da? vi er jo bare redd for de mest dyrebare i livene våre, ser ikke noe rart i det. men det er lurt og ikke overdimensjonere alt da selvsagt, men det kan være gode og vonde dager underveis, så det kan bli mye morro og skrive etterhert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 17. september 2004 #184 Del Skrevet 17. september 2004 Hei, Sirka! Lenge siden jeg har vært her inne og lest nå. Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. september 2004 #185 Del Skrevet 17. september 2004 ÅÅÅÅÅ!!! jeg vil også ha sims2!! har ventet på den i et år nå!! Jeg har bare absolutt alt som er å grave frem av oppgraderinger og ekstrapakker til den orginale utgaven..og har til tider vært helt avhengig av spillet... :oops: Kanskje jeg bør vente noen uker til før jeg kjøper det....bare kos deg med det du, og ha god samvittighet!! Håper du får ei riktig fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. september 2004 #186 Del Skrevet 18. september 2004 til mannen til sirka! Håper du får en fin helg, sirka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. september 2004 #187 Del Skrevet 18. september 2004 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 18. september 2004 Forfatter #188 Del Skrevet 18. september 2004 Alltid koselig når det er kommet hilsener i dagboka. Mannen er borte hele helgen.. :cry: , og jeg har ingen spesielle planer. Litt tiltaksløs for tiden... :-( Skal holde meg inne i drittværet å spille Sims2, tenker jeg.. :oops: , se filmer mens jeg sløver på sofaen, lage meg noe god mat... Var ute for å hente inn avisa i stad. Det holder for meg i dag.. Brrr og grøss for et vær... Det blir vel en del "telefonterror" også tenker jeg. Kommer vel til å bli ganske pratesjuk... så jeg får vel ringe litt rundt for en prat. (Jeg har en søster som ønsker seg barn nå..., og jeg er veldig spent på om noe har skjedd denne måneden... Det hadde jo vært glimrende med søskenbarn på samme alder. Krysser fingrene! ). 14+3 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. september 2004 #189 Del Skrevet 18. september 2004 Du får prøve å kose deg alene, det gjør jeg akkurat nå. Selv om jeg vet jeg kommer til å bli temmelig rastløs utover kvelden Må vake badet i dag, har utsatt det lenge nok nå. Men det er noe av det værste jeg vet, så jeg tenkte pendle mellom PC og bad en stund fremover Ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 18. september 2004 #190 Del Skrevet 18. september 2004 håper du får kost deg litt, selvom du er alene hjemme. sitter alene hjemme med en varm kopp te nå jeg og, men jeg skal hente sambo om noen timer da. ja høsten har virkelig kommet nå syns jeg. men det er jo mye kos en kan gjøre inne også, hvis man orker da. ha en fin helg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. september 2004 #191 Del Skrevet 18. september 2004 ååå--jeg blir bare mer og mer misunnelig...tror jeg skal bruke mine siste grunker på sims2 hvis jeg har noe til overs etter turen neste uke!! Hvor mye plass må du ha på maskinen egentlig??Synes å huske at Sims-spillene som er installert nå tar ganske mye plass...du trenger kanskje ikke dem lenger..?eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 19. september 2004 Forfatter #192 Del Skrevet 19. september 2004 Ny sløvedag med mye Sims... :oops: Sims 2 trenger 3,5 GB, Madden. (Jeg har super-laptopen min med 60 GB så jeg har gamle Sims med alle ekstra pakkene + mye mer på den). Nå har mannen kommet hjem så jeg får vel rive meg vekk fra dataen med KG og Sims og alt det der..... og heller litt... 14+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. september 2004 #193 Del Skrevet 19. september 2004 Takk for koselig hilsen i dagboka mi! :-) Sitter og koser meg litt foran dataen nå før jeg stuper i seng! Utrolig hvor trøtt jeg er om dagene! Men ikke så rart kanskje med flytting og det hele! Håper du har hatt ei trivelig helg! Klems fra Charmina termin 11.11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 20. september 2004 #194 Del Skrevet 20. september 2004 sikker godt og ha han hjemme igjen. håper dere får kost dere ett par dager nå da. kan være godt med en slik latehelg men det er godt og gjøre litt annet igjen etterpå da. ha en fin dag. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 20. september 2004 Forfatter #195 Del Skrevet 20. september 2004 Hei igjen, Charmina og Linemor. Det var godt å få mannen hjem igjen, selv om han ikke var lenge borte. Ble veldig ensomt her...(men kan vel ikke klage siden jeg valgte det selv... :-? ) I dag hadde jeg legetime, tidlig på formiddagen. Var kjempetrøtt selv om jeg har sove masse i helgen.. :klø: Kvalm også, skikkelig uggen dag altså... Måtte vente lenge hos legen (og så har jeg en tendens til å la folk som virker sykere enn meg gå før meg.. ). BT var 125/75 hos legen, så nå har det kommet helt ned på normalt nivå. Heldigvis hjelper tablettene. Det ser også ut som proteinmengden i urinen har gått ned. (Det henger jo sammen med BT mitt, så det er jo naturlig). Da jeg kom hjem sov jeg 2 timer på sofaen, jeg og pus... Nå er jeg helt susete og tiltaksløs. Håper tiltakslysten blomstrer opp snart, for det trengs litt . Magen lar vente på seg. Noen ganger synes jeg at den har vokst, andre ganger ikke... Får fremdeles på meg dongribuksene mine... Har gått opp en halv kilo til nå i svangerskapet (og det er nok fett.... ). Har hørt at det er vanlig at magen lar vente på seg i første svangerskap. (Det var ihvertfall sånn for mora mi......) Men jeg vil at den skal komme NÅ!!! 14+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 20. september 2004 #196 Del Skrevet 20. september 2004 jeg hadde nesten ikke mage i uke 27 med første jeg, men da la jeg bare på meg en kilo da. men det er jo morro når det syns litt i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. september 2004 #197 Del Skrevet 22. september 2004 Gratulerer med 15 uker! Fint at legekontrollen gikk bra! :klem2: Sist var jeg over 20 uker på vei før jeg fikk mage, nå merker jeg det allerede Håper formen din blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 22. september 2004 #198 Del Skrevet 22. september 2004 Flott at det gikk bra hos legen Magen kommer nok skal du se... selv har jeg komt til 18+4 i dag, har ikke fått noe særlig mage jeg heller.... trøster meg med at det er helt normalt for førstegangsfødende..... Ha en fin dag videre Sirka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. september 2004 Forfatter #199 Del Skrevet 22. september 2004 Takk for hilsener Linemor, Murmel og Tetra. I dag skal jeg hjem til "det blide sørlandet" og være der et par dager. Trenger litt luftforandring nå som jeg går sykemeldt merker jeg. Dessuten drar mannen på spillejobb igjen i kveld så da passer det at jeg gjør noe annet... Magen har ikke kommet frem ennå, men jeg kjenner livmora.. Den kryper oppover mot navlen.... Skal til jordmor til mandag, og da tar hun vel SF-mål. Jeg hadde 12 cm sist jeg målte hos henne (ca. 3 uker siden). Puppene har vokst... Synes de er store nok fra før av, så jeg håper de stopper nå.... 15+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. september 2004 #200 Del Skrevet 22. september 2004 Tenk det da! 15 uker!!!! det går unna her...forstår godt at du vil ha mage nå..jeg blir også veldig utålmodig!! Den kommer.. Flott at du kjenner livmoren da..da vet du at det er på gang!! Håper du koser deg på sørlandet!! fra Madden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå