Gå til innhold

Sirkas Sirkus


sirka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med 18 uker, og med ploppingen, det er en herlig følelse å kjenne den lille i magen :)

Håper du får en fin helg Sirka!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for "god helg ønskninger og "ploppe-gratulasjoner" alle sammen. :P Hadde et "plopp" som jeg kjente på utsiden i går kveld, men da mannen skulle kjenne, ble det stille igjen. (Han ble litt skuffa da, ja).

Kjenner jeg er full av hormoner for tiden. :kjempesinna: Jeg og mannen krangla som bare det om oppussing i går.

Det ble egentlig ganske lattelig til slutt. "Jeg er gravid, hva er din unnskyldning?", sa jeg til mannen, og det var slutten på den krangelen. :ler:

Formen er veldig fin for tiden, så vi skal en tur ut på byen i kveld å kose oss. Det gleder jeg meg til.

I morgen drar vi hjem til mine foreldre og blir der resten av helgen. Unnskyldningen er for å hente noe ved, men oppvartningen fra mamma er ikke noe minus det eller... :sjarmor:

Det nærmer seg UL... Tirsdag formiddag får vi se vidunderet vårt igjen. Håper alt er som det skal være, og så håper jeg veldig på at vi får vite kjønnet. Er så spent!

God helg alle sammen! :vinke:

18+2 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en kjempefin helg sirka!

Det blir spennende med UL på tirsdag. Det er så fantastisk å se den lille babyen sin. Jeg begynte nesten å gråte jeg, det rant en liten tåre da alt var i orden. Jeg var så lettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er gravid, hva er din unnskyldning?", sa jeg til mannen, og det var slutten på den krangelen. :ler:

*fnis*

Det er bra du fikk siste ordet. :sjarmor:

Lykke til på UL på tirsdag! Håper at dere har et velvillig foster og en velvillig jordmor slik at dere ser hva det blir! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen, Sandra! (Skrevet bare 2 dager før du fikk lille Marcus.. :hjertesmil: ).

:ler: Det er gjerne sånn at jeg pleier å få siste ordet, Veronal... Takk for hilsen til deg også. :)

I helgen har jeg slappet av hos foreldrene mine. Har også vært en tur i det nye huset til søstra mi. Det ble en dvd og masse goderi der i går kveld. Sukkeret satt fart i ploppingen.. :wink: Det ble en del spark utover kvelden.

I morgen er det UL. Er kjempespent! :redd:

Har jo kjent mye liv nede i magen og fosteret var i veldig god form på forrige UL i uke 13, men nervøs er jeg likevel... Håper alt er som det skal være!

Håper vi får se kjønnet også. Tror gynekologen jeg skal til ikke ser så ivrig på å se etter, men jeg skal mase.... :wink:

Rapport kommer i morgen!

18+5 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er en dag før meg nå med UL (sukk, trodde vi skulle være samstemte :ler: ).

Gleder meg til oppdatering i morgen!

Ikke minst hva endelig termin blir :wink:

Og enda mer om de ser kjønnet :rosasmil:

Har du noen følelse selv hva det blir?

Jeg holder meg til jente denne gangen også :babyjente:

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen følelse selv hva det blir?

Jeg har troen på at det blir en gutt (de fleste kjerringråd viser dette....ikke at jeg er så overtroisk av meg :roll: ), mens mannen tror at det blir jente... :) Tror han ser for seg en skikkelig pappa-jente.. :hjerter2:

Det er helt det samme hva det blir, tar gjerne begge deler, men tvillinger er jo alt utelukket.. :-( .... :wink:

Har sett for meg at nurket i magen er både gutt og jente, så får jeg vite at det er en gutt blir det litt "..da ble det jo ikke ei lita jente... :-( " og vist det viser seg at det er en jente.."...da ble det jo ikke en liten gutt... :-( "

:ler::ler::ler::ler:

Blir nok fornøyd uansett, bare barnet er friskt!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og gleder meg til å høre om UL! :klappe:

Skal huske den smarte replikken din: "Jeg er gravid, hva er din unnskyldning...??" :ler:

Men tviler på at det funker hvis sambo først er sur; blir sikkert surere :o Det gjenstår å se... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg tilbake med UL-rapport. :-D

Alt så kjempefint ut. Målene var som de skulle være. Litt store kanskje for terminen min ble flyttet tilbake en uke :o . 17 mars har blitt til 10 MARS! Da kan ikke jeg ha hatt EL midt i syklusen (og så jeg som har så regelmessige sykluser), men like etter menstrasjonen.. :klø: Noe å tenke på for dere som prøver å bli gravide..

Ble glad for at terminen ble flyttet tilbake og ikke fram. Da setter de igang fødselen en uke før hvis jeg skulle gå 14 dager over tiden (og det er ganske vanlig i min familie).

Måtte mase litt på legen ang. kjønnet. Han kunne ikke "spise hatten sin på det", men det så ut til å bli....... :hoppe: .......ei jente :babyjente: Den snudde rompa til så det var litt vanskelig å se, men legen mente han kunne se kjønnsleppene. (Eller kanskje det er en gutt med bittesmå baller... :ler: ).

Det kinesiske fødselskartet, ringtesten og blodskiftetesten har vist at det var en gutt jeg ventet, så det kan man ihvertfall ikke stole på... (Selv om vi ikke kan være 100% sikker ennå).

ÅÅÅÅÅÅh, gleder meg så å få møte den lille jenta mi i mars... :hjerter:

18+6 :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vel overstått UL :)

Koslig å lese rapporten din, og så kjekt da at det kanskje blir en liten jente.....

Ha en fin dag videre Sirka :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere med overstått UL. håper dere får jente da, siden det ser sånn ut. veldig godt og høre at alt står bra til med dere begge. og det er jo mye kosligere at terminen blir flyttet tilbake ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint at alt gikk bra, sirka!

Jeg måtte stikke innom her og sjekke i en pause selv om jeg egentlig ikke har tid, bare fordi jeg er så nysgjerrig...

Gøy å få vite at dere sannsynligvis får en jente! :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så koselig da!!!!!! ei lita :babyjente:!!!! selv om det ikke er helt SIKKERT da...så er det jo morsomt!!! Godt at alt sto bra til der inne..og å bli flyttet frem litt er jo bare kjekt!! det korter ned ventetiden..så det er jo bra..spesielt når du kanskje arvmessig sett ligger an til å gå over tiden!! :):tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner! :)

Er ganske sikker på at det er en liten :babyjente: . Tror det er sånn ca. 90 % sjanse for at det er ei jente, etter som jeg fikk inntrykk av legen. Har bilder fra UL og jeg synes jeg tydelig ser kjennetegnet :wink: . Skal ta med bildene til jordmora neste gang jeg skal til henne, og få hennes mening.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...