Gå til innhold

Sirkas Sirkus

sirka

Anbefalte innlegg

Åååh, hjertelyd! :hjerte:

Det må ha vært utrolig!

Skjønner at mannen ble litt satt ut av det.

Håper resten av dagen blir like fin!

Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg hørte hjertelyden i går har jeg bare gått og smilt.. :-) . Skal til UL neste uke også, men nå trenger jeg ikke være så nervøs som jeg ville vært hvis jeg ikke hadde hørt slagene.

Var hos fastlegen min i dag. (Det blir mye legetimer på meg, men det er jo betryggende da..).

Blodtrykket mitt og mengden proteiner hadde gått ned.. :hoppe: . Dette er uken for positive tilbakemeldinger som dere forstår.. :P

Det ser derimot ut som de vil sykemelde meg hele svangerskapet, siden jeg er lærer i fag som musikk og gym... Ikke akkurat de beste fagene å ha i min situasjon. Er ikke så lei meg for det med sykemeldingen mer. Nå ser det ut som jeg blir i bedre form og kan gjøre klart i huset her før "nurket" kommer til verden. Begynne å gjøre små innkjøp og slikt... Det blir moro!

Kanskje begynner jeg tidlig på julegavene i år også... :ler: Noe må jeg jo gjøre...

I kveld er det svangerskapskurs igjen. Vi skal se fødselsvideo... :hår: . Håper vi slipper for mange av nærbildene... :-? Det blir spennende å se hvordan mannen reagerer..

Neida, tror det går fint jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sirka. Ville bare si gratulerer med alle de gode tingene som har skjedd denne uka, og lykke til på kurs i kveld! :tommelsmil:

Dette går jo strålende!!!! :hoppe:

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei tilbake til edea og lille mor.

:sikle: Så fint med boller før kurset da, Madden. Det var akkurat det jeg trengte i dag.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Sirka!!!!

:gratulerer:

bare 6 mndr til :babysmokk: kommer, den tiden kommer nok til å gå fort, skal du se. I mellomtiden så får du en :dagensrose: av meg.

Klem fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 12+0!!!! :hoppe:

Det er litt av en milepæl du!! Håper dere hadde det gøy på kurset i går og at videoen ikke var for guffen!! :ler:

Ha en riktig fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner, murmel, juni04, Sandra, edea og Madden. :klem:

Det er deilig å ha kommet så langt i svangerskapet. Nå venter jeg bare på at magen skal komme. Livmora hadde vokst fint, sa jordmora, men den synes ikke riktig ennå..

Skal til henne igjen om en måned, og da sa hun at jeg sikkert var "stor og fin"... :o Har hørt at magen kan begynne å vokse ganske fort nå i 4 måned, så dette blir spennende...

Vil ha mage NÅ, slik at jeg kan gå og strutte..... :ler2:

Jeg overlevde fødselsvideoen på kurset. Det var en del av deltakerne som uffa seg skikkelig, det ser ikke akkurat godt ut da.. Jeg trøster meg med at når så mange kvinner har greid det, skal vel jeg også greie det..

Dessuten er det jo veldig lenge til enda....

Begynner å fortelle det til litt flere enn de aller nærmeste nå. Det er morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha mage og strutte! :Nikke:

Sist var jeg 19/20 uke på vei da magen plutselig spratt ut. Det var helt sykt så plutselig den kom :ler: Men jeg tror den kommer tidligere denne gangen. Det føles ihvertfall slik.

Ha en fin dag! :klem:

(Morsomt at dere også har vært gift i 3 år! :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magen har ikke poppet ut ennå... :ler: (Utålmodig, jeg???)

Tablettene mine ser ut til å virke. Målte 122/81 i formiddag. Begynner jo å bli normal.... :o ... :-)

I helgen kommer mine foreldre på besøk. Pappa skal hjelpe til med å utvide badet vårt. Trenger bedre plass nå som vi må ha stellebord o.l. Åh, det skal bli deilig med bedre plass. Neste år tenker vi på å ordne kjelleren og da blir det vel et vaskerom/bad nede også, men til nå har vi bare et lite bad.

Vi har også et rom oppe i 2 etasje som ikke er gjort noe med, og som skal innredes til barnerom i løpet av høsten/vinteren. Det blir ihvertfall morsomt... :hoppe:

Har ikke så mye stæsj til barnerommet ennå, men jeg har ihvertfall samlet opp en del barnebøker.. Jeg har sinnsykt mye bøker selv, og greier ikke gå forbi søte barnebøker heller....

Uff, her ser det rotete ut nå. En kraftanstrengelse må til før mamma og pappa kommer på besøk....

:husarbeid: sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy når magen begynner å komme!

Hvis du klikker på linken i signaturen min ser du bilde fra da jeg var i uke 14. (Jeg har lagt inn bilder gjennom svangerskapet, uke 14, 23, 28, 31 og fra denne uken 35)

Jeg syntes jeg hadde ganske så stor mage, og var rimelig fornøyd. 8) I forhold til nå ser jeg jo ut som en spiker!

Høres kjempedeilig ut med større plass, kunne godt ha tenkt meg det selv.

Takk for hilsen sirka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magebilder, Sandra. :) Tror jeg får be mannen ta et magebilde av meg snart.

Det har holdt på og murret og strekt nede i magen de siste dagene så det er nok noe på gang... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...