Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var fornøyd med EL-tester fra ebay, men g-testene hadde ikke noe særlig utvikling i styrken på streken. De slo tidlig ut, men etter noen dager der jeg sammenlignet med tester fra billige tester var det stor forskjell på teststreken ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off vet ikke om det er et godt tegn jeg.. men mensmurringene har blitt litt sterkere nå. Kjenner det godt i nederste rygg og i eggstokkene nå. Føltes som milde menssmerter. Men er litt tidlig å få det hvis tanta er på vei siden jeg bare er 6-7 dpo i dag. Håper det betyr at egget prøver å grave seg i livmora da!! Da er det liksom greit.. :P

• Liker 1
Skrevet

Samme her ;) håper spira setter seg fast ^^ masse gass i magen også..

Skrevet

Kan være positivt det! Jeg hadde ganske sterker murringer fra rundt 7 dpo til positiv test ( og laaaaaangt forbi det:p)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde konstante mensenmurringer fra 6-7 dpo til positiv test. Begge gangene!

Skrevet

Ooh spennende :) Prøver å ikke få for mye forhåpninger her. Men kan ikke benekte for å ha en litt god følelse, men samt også en dårlig en... siden jeg ikke kan se for meg at jeg noengang skal få positiv test igjen :P "bare" tre dager til testing.

Litt mensmurringer i dag å, og ikke minst muskelvonde i nakken og venstre lår. Våknet opp med stølhetfølelse i magen. Så det er jo små tegn der... men kan like mye være at kroppen jobber hardt, men likevel ikke fått til noe.

Skrevet

Åh, krysser alt jeg har Skyblue :hoppe:

Skrevet

Åååh, jeg håper såå at det har klaffet, det er så fortjent!

Skrevet

Hadde vært deilig med positiv test før helgen/iløpet av helgen :Nikke: Men prøver å holde tankene og forhåpningene nede. Litt vanskelig å ikke håpe for mye nå, når jeg i stad spente ryggen og fikk den intense smerten i korsryggen/midt i ryggen! Den eneste gangen jeg har hatt det var i august, den mnd jeg ble gravid. Måtte jo bla tilbake til august på appen og der har jeg notert 8 dpo. Så det er jo på omtrent samme dag å! Er ikke helt sikker på om jeg er 7-8 dpo, men noe ala der. Så dette blir en lang og nervepirrende uke :forvirra:

Skrevet

Har forresten plutselig fått rumpehake!! :fnise: To svære innvendige kviser på hver sin side, så da ser det LETT ut som jeg faktisk har en sånn rumpehake. :flekke:

Skrevet

Her stiger spenningen ja. :) Håper dagene går fort slik at du får begynt med testingen. :jepp:

Skrevet

Woop woop :D Dette lover godt for deg! ;)

Skrevet (endret)

Er bare 8-9 dpo i dag, men tok likevel en test. for å "dempe" trangen :P Har jo så mange liggende uansett. Men venta i bare 2 timer ish før jeg ikke klarte å holde meg mer, så regna med blendahvit test. Tenkte skulle sjekke testen etter fem minutter, men glemte meg helt og løp inn på badet etter 20 minutter for å sjekke. Kunne skimte en svak skyggestrek. Håper dette er en "ny" skyggestrek og ikke det som henger igjen fra SA`en. Jeg testa jo etter ikm og rett etter el for å se om testene ble hvite og det var de. Så håper streken blir sterkere om noen dager!

33peucw.jpg

EDIT: Siden jeg sjekka 20 minutter senere, regnes den som ugyldig.

Endret av Skyblue
Skrevet

Så spennende! Skal du teste igjen i morgen?

Skrevet

Så spennende! Skal du teste igjen i morgen?

Planen er jo egentlig torsdag, men nå er jeg altfor nysgjerrig og utålmodig! Så blir nok i morra ja... håper det er greit, frøkenanonym :sjenert:

Skrevet

Fikk plutselig en frykt over meg. Tenk hvis jeg bare får skyggestreker og så kommer mensen likevel. Sånn som de forrige gangene... blæ håper ikke deet! :ninja:

Kjenner fortsatt mensmurringer, men mest i magen i dag. Og litt på ryggen. Kjenner faktisk noe på rumpa å? haha... sånn litt rykk og kiling på den ene rumpeballa.

Skrevet

Oi, jeg ser strek! :nigo: hvis det der er testene du fikk av meg så fikk ikke mine sånn svak strek før etter tidsfristen de første dagene! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...