Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:bolledeig:

Endret av juliane
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at hørselen er på plass :D

Skrevet

Ja det er gode nyheter vett! Glad for at hun slipper alle de ekstra utfordringene jeg har måtte/må gjennom pga nedsatt hørsel. (feks å måtte gå på en skole som har tilrettelagt for døve og tunghørte, sosiale utfordringer, jobbsøking..) bare for å nevne noe :P

Men stakkars liten får ikke bæsja! Hun har måtte få hjelp av meg de siste gangene... Jeg kan jo ikke fortsette å putte qtips eller tempen i rumpa hennes. Så i dsg skal jeg kjøpe semper og se om det kan hjelpe. Har malt oppi alle flaskene hun får, men ser ikke ut som det hjelper noe særlig.. Hun får kun mme nå. Slutta med amming for noen dager siden. Ble for mye styr syns jeg. Så nå prøver jeg bare å bli kvitt sprengen. Trives mye mer med å kun gi flaske :) og hun gråter ikke lenger hver gang hun skal få mat (bortsett ifra hvis jeg er treg med å blande mat til henne da..) 

Sist hun bæsja var i går natt rundt to tida. Så håper veldig på bæsjebleie i løpet av dagen!! 

Skrevet

Har ingen erfaring med mme, men det tar kanskje litt tid for den lille magen å venne seg til da...? 
Håper det hjelper med semper og at det går seg til snart, og godt å høre at flaskematingen fungerer bra. 
''Happymums are the best mums!'' :jepp:

Gjør det veldig vondt å bli kvitt melka?
Har hørt flere si at det er kjeeeeeempe vondt, men håper litt at de overdriver.. :sjenert:

Skrevet

Det er vondt ja. Skikkelig spreng de to første dagene.. Har hatt på stram sportsbh som også gjør vondt. Men er ikke så spreng nå så behynner å bli bedre :) 

E er forresten så sulten i kveld og har til nå drukket 180 ml og er ikke fornøyd. Hun gråter etter mer og spiser på hendene sine osv. Så er tydelig at hun vil ha mer.. Skal jeg bare fortsette å gi til hun er mett? Hun pleier å drikke 120-150 ml til hvert måltid. Er 5+2 uker nå.. 

Skrevet

Hvis hun spiser for mye vil hun jo eventuelt bare kaste det opp igjen, og det er jo ikke farlig...
Dersom hun hadde diet ville du vel lagt henne til puppen til hun selv ikke ville ha mer så jeg tror jeg ville valgt å gi henne mer om jeg var deg.. 
Men så vet jeg veldig lite om mme, og om det er anerledes enn mm... 

Skrevet

Haha ja hun fikk 210 ml og ca halv time senere sprutgulpa hun opp masse. Men fortsatte med å lage suttemunn osv så da bare stappa jeg smokken bestemt i munnen hennes og etter litt protest tok hun den og sutta til hun ble søvnig. Nå sover hun endelig :P og jeg er sååå trøtt at jeg tror jeg bare legger meg nå jeg å og får ca 3 timers søvn før hun våkner igjen :) 

Skrevet

Er så koselig at E har begynt å prate og smile masse nå! Er vel ikke lenge til hun begynner å le også :D hun har i dag vært såå våken og lekt masse i babygymmen. Lille jenta mi som plutselig ikke bare sover og spiser lenger.. Wæh plutselig krabber hun å! Gleder meg til det, men samtidig litt vemodig at hun etter hvert ikke vil være så liten lenger. :P

Skrevet (endret)

Litt lyst til å vise fram E her jeg ^^ fjerner bildet igjen Kl 18, så fort dere om dere vil se! :P 

PS! IKKE SITER. 

Edit Hvor ble av bilde? 

Endret av Skyblue
Skrevet (endret)

Bilde fjernet :) 

Endret av Skyblue
Skrevet (endret)

Tørr ikke å ha bildet ute på nett så lenge :Pmen tusen takk, er så klart helt enig! ^^

Om dere vil legge meg til på snap er det bare å sende pm :) babyspam på snap! 

Endret av Skyblue
Skrevet

Gikk også glipp av bildet :icon_frown:  men lille E er nok super søt :D :D

Skrevet

Wæh, jeg gikk glipp av bildet! :(

Om du har snap kan du bare legge meg til hvis du vil. Sender deg brukernavn på pm 

Skrevet

Måtte hjelpe E i dag også med å bæsje :/ bruker litt olje på q tips og stikker den forsiktig inn mens jeg holder beina hennes opp mot magen. Tar to sek så spruter det ut. Skjønner ikke hvorfor hun ikke får det til selv... Presser og presser hele dagen og blir så frustrert stakkars. Må ta det opp på seks ukers kontrollen... Har brukt semper i går og i dsg, men ser ikke særlig forandring enda.. Skal gi det en dag til da. Hvis hun fortsatt ikke fikser det selv i morra kveld skal jeg bytte over til hipp og se om det er noe bedre.. Bruker nan ha1 nå. 

Hun er ihvertfall en ny baby nå etter å ha bæsja! Sover mye bedre og måååå ikke ligge hos meg og sove. Hun sover fint i nestet sitt nå. Deilig å ha armene litt fri igjen :) hun gråter jo ikke konstant og har vært mye blid og sånt i dag, men der er når hun sover og noen ganger presser hun bryter ut i gråt og vrir seg. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...