Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Lille Emmelin kom i dag morges Kl 0948 :D var 3390 g og 50 cm lang. Helt lik pappaen sin, var det første jeg tenkte på når hun ble født hehe. Er såå nydelig! Frisk og fin jente og vi er så lykkelige og forelska nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Velkommen til verden, Emmelin! Og gratulerer som mamma, Skyblue! :klem:

Endret av juliane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! Tenk, jeg var nærmest tippinga haha! Har hatt en følelse på 10.10 lenge men hun bestemte seg for å komme litt tidligere. Gjør ikke meg noe altså! Åh hun er så herlig. Endelig er hun her... Gått utrolig fort, men samtidig sakte. Uansett, nå er hun her og mannen og jeg er så forelska i hverandre og den lille.

Hun har sovet siden åtte i kveld etter å ha fått litt mme og sover enda.. Vil ikke vekke henne, så hun får sove søtt til hun våkner av seg selv ^^ Vært en lang dag med en del gråting fra hennes side, da hun har hatt så lyst på pupp hele tida men siden jeg ikke har så mye melk enda (kun litt råmelk) så har hun blitt frustrert og grått en del. Så det er så godt å se at hun endelig slapper av godt og er fornøyd ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh gratulerer så masse med lille Emmelin :strix: tenk at nå er de her, de små spirene som ble til babyer :hjerte:

Ja tenk på det! :D helt fantastisk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye :D  Nyt tiiden masse. Her er snuppa allerede 2 uker idag, hvor ble tiden av.. 

kos dere masse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...