Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle bare skifte truse og plutselig rant det litt nedover lårene. Fortet meg på do for å tørke meg så ser jeg slimproppen på papiret. Ikke rent noe mer etter det så var vel ikke vannet likevel. Men dette er den tredje slimproppen som har gått nå! :P de er like store alle sammen heh. Lurer på hvor mange ganger eller hvor mye slimpropp som skal ut jeg. Denne var også blank og litt hvit/gråaktig. Ikke no særlig blod å se eller noe.

EDIT: nå kommer kynnerne ofte, til og med når jeg også sitter rolig. Det har jeg ikke hatt før :sjokkert: Men det gjør ikke vondt da, magen bare buler ut og blir veldig hard på toppen (over navelen) og det føltes stramt.

Uuuuh! Sånn hadde jeg det på kvelden før jeg la meg. Fødselen starta samme natta :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som fødselen skjer helt enda ;) men kynnere dagen lang og roligere baby.. Vet ikke om det har en sammenheng, men jeg passer på at hun ikke blir for rolig da.

Pappa sendte forresten helt tilfeldig en mld i dag og sa han følte på seg fødsel i de nærmeste dagene framover hehe.. Akkurat i dag liksom.

Men jeg skal prøve å ikke gire meg opp og tro det skjer noe snart, men det føltes som det ikke er så langt unna heller da :) får håpe kroppen ikke er en luremus og at i dag evt var en forvarsel på at noe skal skje snart!

Nå skal det bli godt med en god natts søvn! Får vi håpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis slimproppen har gått er det ikke sikkert det er så lenge til det skjer! Men min gikk en uke før jeg ble satt igang,men hikk litt og litt den siste uka. Men det betyr at det skjer noe oppi der da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov helt greit i natt :P det blir liksom ikke mer enn bare kynnere og murringer hele tida :P men håper likevel det betyr fødsel snart! Er jo så kllaaaar! Men Om det er i morra eller om en uke eller to det virkelig skjer.. Idk!

Så ikke like spennende i dsg som i går gitt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde masse murringer i går kveld, men det stopper som vanlig opp og i dag kjenner jeg ikke stort mye.. Men det kommer som regel på kvelden igjen.

Jeg tror egentlig ikke jeg føder før neste uke igjen, eller kanskje til helga hvis jeg er heldig :P hehe..

Snart skal jeg på kontroll hos fastlegen, håper det blir siste kontrollen! Neste time har jeg hos jm den 14.10, på menstermin (neste onsdag) men håper jeg har født innen da. Begynner å bli lei disse kontrollene også xD

Lurer på om fastlegen er villig til å sjekke meg nedentil i dag jeg... Er 39+0 i morra, tror dere det er innafor? :P om hun spør om å strippe meg å, så sier jeg ja takk til det. Jeg er ikke redd for å få litt vondt! Om det fører meg nærmere fødsel, kjør på! ;) bare det at hvis jeg får fastlegen min (som jeg aldri har møtt før) så er det en mann.. Heh. Håper han er litt gammel i det minste da.

Føler ellers at babyen snart ikke kan få mere plass her inne! Jeg sprekker jo! Strekkmerkene blir bare flere og større til mitt største mareritt! Og magen begynner å føltes veldig framtung på ordentlig. Lurer på hvor lang og tung hun er nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til hos legen i dag, håper han vil sjekke deg! :) Jeg syns nå det høres ut som du er godt på vei med modning jeg da, så det må jo være greit å ta en sjekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg turde ikke å spørre.. Legen var en mann i seksi åra. Veldig hyggelig og sånt, men tror jeg vil bytte lege. Foretrekker kvinnelig lege jeg.. :P da tørr jeg å snakke mer om div plager og sånt. Jaja.

Jeg prøvde klyx for første gang i dag.. Eheheh! Vet ikke om jeg fikk det til, for ut kom det kun vann og promp :P men fikk murringer av det da.. Tilfeldig eller?

Ellers ser det ut som vi må stryke vekk malicious -. - med mindre noe plutselig skjer i kveld, men tviler.

Ååh alt jeg tenker på om dagen er fødsel! Går bare rundt og venter jo. Blæ ass. Man har vel egentlig ikke lov til å bli utålmodig før man har passert termin føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, klyx!

Jeg var IKKE i tvil om at det virket når de gav meg det på sykehuset i alle fall. :P

Det kombinert med rier var nesten det verste med hele fødselen, var sikker på jeg skulle dø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tippeliste fødsel:

 

14. Oktober: menstermin
17. Oktober: ultermin

 

6.oktober: malicious
10.oktober: meg sjøl
14.oktober: Askmeagain89
16.oktober: saltsild, Shoppedilla, saraby
17.oktober: miore
18.oktober: Nautika
19.oktober: Shiningstar, teriyaki
20.oktober: Blomst12, Frøkenanonym
21.oktober: Beccy87
22.oktober: juliane
23.oktober: j86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart imål!  

 

Det er HELT innafor å være utolmodig lenge før termin.... Nå fødte jeg 39+5 da men var utolmodig i 3 uker før det igjen  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! I dag har vært en litt spennende morgen!

Våknet opp i dag til små blodklumper på papiret og det rant litt væske av meg. Litt murringer i korsryggen også, pleier bare å ha det på kvelden. Prøvde å sove litt til uten hell, ringte føden bare for å høre om blod var normalt, og det kunne bety at fødsel var nær fikk jeg beskjed om og ble bedt om å slappe av.

Når jeg sto opp rant det enda litt mer blod og vann + litt tykk slim, kanskje enda litt mer av slimproppen?

Har hatt små sammentrekninger siden. Føltes egentlig bare som jeg har fått kraftig mensen :P har ikke helt trua på at fødselen vil skje i dag da men.. Litt spennende er det jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...