Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh babyspam på snap sier du? IM IN! :ler:

Sender deg pm :P

 

Jeg også! Snappen min er den samme som insta :lur:

Laga ny insta jeg. Hadde ikke kontroll over hvem som fulgte meg på den gamle.. Sender deg pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Får vel bare øke mengden litt kanskje.. 

vi må iallefall bruke ganske store mengder for å "løsne " opp. Evt.  Kan du prøve å ha litt olje i noen av flaskene hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi må iallefall bruke ganske store mengder for å "løsne " opp. Evt.  Kan du prøve å ha litt olje i noen av flaskene hennes :)

Hun har hatt fire bæsjebleier i dag! Ikke fulle, men nok til at hun har vært så rolig og fornøyd i dag. Sovet mye og grini minimalt. Så kanskje ting løsner seg nå! Hipp er jo litt mildere enn nan, så kanskje det er bedre :) i tillegg har jeg gitt litt mer malt i dag og smurt rumpa hennes i litt olje. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hatt fire bæsjebleier i dag! Ikke fulle, men nok til at hun har vært så rolig og fornøyd i dag. Sovet mye og grini minimalt. Så kanskje ting løsner seg nå! Hipp er jo litt mildere enn nan, så kanskje det er bedre :) i tillegg har jeg gitt litt mer malt i dag og smurt rumpa hennes i litt olje. :P

akkurat det med at hipp er mildere er egentlig bare tull , bare  for å ha sagt det :laugh: det er veldig indivindividuelt hvordan de reagerer. Her kan vi kun bruke nan,  ellers får hun forstoppelse av en annen verden :P Men så bra at detordna seg! Men har tipset om olje i flaska i bakhodet tolv neste gang. Det er sunt for kroppen og smører tarmen innenfra samtidig som det løser opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir lille skikkelig hard i magen av nan, mens hipp funker best. Jeg bruker til sammen to teskjeer med malt i løpet av dagen, men fikk rådet av helsesøster om det sa helt stopp der inne kunne man bruke litt mer :) 
Godt tips med olje i flaska, det hadde jeg ikke tenkt på før engang! Takk @Saraby!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oo lurt med tips ang olje @Saraby  hvilken olje bruker du? 

Ang malt så tror jeg det kan gå ant å bruke for mye også at det da får motsatt effekt, frøkna her har hatt 3 kvelder med totalt klikk og skriking i flere timer. Igår var værst hvor hun holdt på fra 18-23  med skriking og magevondt og noen skikkelige diarelignende bleier. Så her har jeg idag kuttet på mengden malt og kjøpt inn Minifom så får vi se om det hjelper... Ikke lett å være liten å ha vondt i magen stakkars.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig!  Vi kunne slutte helt med malt etter at vi begynte med olje i nattflaskene:) (startet opprinnelig med det for å få henne til å bli mettere og sove lenger på natt). Jeg bruker kaldpresset olivenolje fordi det er bra for kroppen i tillegg. Men den har en del smak så er ikke sikkert alle den funker for. Rapsolje funker nok også greit, men det viktigste er vel at det er kaldpresset  :)

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig!  Vi kunne slutte helt med malt etter at vi begynte med olje i nattflaskene:) (startet opprinnelig med det for å få henne til å bli mettere og sove lenger på natt). Jeg bruker kaldpresset olivenolje fordi det er bra for kroppen i tillegg. Men den har en del smak så er ikke sikkert alle den funker for. Rapsolje funker nok også greit, men det viktigste er vel at det er kaldpresset  :)

Hvor mye olje snakker vi om egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sånn vanlig rapsolje vi bruker til å steke maten i osv? :P

nei, man bør bruke kaldpresset olje. Oliven er vel det sunneste for kroppen, men det smaker en del så er ikke sikkert alle liker det. Man får kjøpt kaldpresset rapsolje også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy jeg er så trøtt. Ble lite søvn i natt og jeg er så dårlig på å sove på dagen når E sover.. Så skal skjerpe meg på det så jeg orker mer.. Lurer på når jeg får sove mer enn 5 timer i strekk igjen xD lengste jeg har fått sovet er 4 timer ca. Men som regel blir det ikke mer enn tre timer før neste måltid. Kunne vært verre da, men i natt ble det kun fire timer totalt og det merkes godt i dag! Så håper på en bedre natt i natt. 

Ellers tok jeg tog med E for første gang i dag. Vi dro til Drammen  for å møte noen av de andre jentene fra termin oktober gruppa :)  var koselig det, men jeg fikk nesten ikke deltatt noe under samtalene med jentene fordi jeg ikke fikk med meg noe omtrent.. Når dt r mange rundt bordet og mang som snakker på en gang så hopper jeg helt ut. Kjipt :/ jeg får jo ikke vært meg selv... Er jo egentlig så glad i å skravle høl i huet på folk! :P 

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en snill mann jeg har! Han så hvor sliten jeg var i går kveld og ba meg sove litt på sofaen så kunne han ta E i noen timer. Jeg fikk sove fra 21-23 ca og så gikk han å la seg. E sov da jeg våkna så da bare la jeg meg igjen, så våkna hun ca halv to. Dermed fikk jeg ca fire timers søvn før natten hadde begynt! Herlig. Matet henne så sovna hun igjen og våkna Kl seks. Og da holdt vi på til åtte fordi hun virka så snørrete og tett. Så jeg drev å kokte saltvann osv. La oss Kl åtte på morran og så våkner jeg NÅ.. merka ikke at mannen tok med seg E jeg. Han lot meg få sove! Så nå har jeg fått ca 10 timers søvn tilsammen! Utrolig digg! 

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...