missdior Skrevet 18. november 2014 #181 Del Skrevet 18. november 2014 wæ, spennende! Håper virkelig det gikk denne gangen ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 18. november 2014 Forfatter #182 Del Skrevet 18. november 2014 Oi, jeg ser strek! hvis det der er testene du fikk av meg så fikk ikke mine sånn svak strek før etter tidsfristen de første dagene! Det er de jeg fikk av deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 18. november 2014 #183 Del Skrevet 18. november 2014 Det er de jeg fikk av deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. november 2014 #184 Del Skrevet 18. november 2014 Hallo!! jeg fikk monsterkviser så synlig at pappa mente jeg burde gå til legen å sjekke det ut! GODT tegn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 18. november 2014 Forfatter #185 Del Skrevet 18. november 2014 Hallo!! jeg fikk monsterkviser så synlig at pappa mente jeg burde gå til legen å sjekke det ut! GODT tegn!! Haha uff. Har ikke fått flere monsterkviser nå da. Fortsatt rumpehake pga de to kvisene men ellers bare små babykviser her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 18. november 2014 #186 Del Skrevet 18. november 2014 Haha kjør på, Skyblue Spennende :D Jeg for min del har fortsatt mye luft i magen, og i dag morges var jeg veldig uggen, på kanten til kvalm. Og en skikkelig hodepine. Vet ikke om jeg er begynnende til å bli syk, eller om dette er symptomer men. Får se Jeg får ikke testet før på torsdag uansett da det er da jeg kommer hjem Lykke til i morgen :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 18. november 2014 Forfatter #187 Del Skrevet 18. november 2014 Haha kjør på, Skyblue Spennende :D Jeg for min del har fortsatt mye luft i magen, og i dag morges var jeg veldig uggen, på kanten til kvalm. Og en skikkelig hodepine. Vet ikke om jeg er begynnende til å bli syk, eller om dette er symptomer men. Får se Jeg får ikke testet før på torsdag uansett da det er da jeg kommer hjem Lykke til i morgen :D :D Du har mange symptomer da! Jeg kjenner ingenting på kvalme o.l. Her går det mest i murringer i mage og rygg og økt apetitt. Vondt i ryggen, helt fra mellom skulderbladene og ned til den ene rumpeballa Men mest i korsryggen da. Stiv nakke i dag, er så ubehagelig. Den LÅSTE seg i stad.. og jeg måtte tvinge meg selv til å snu nakken selv om det var smertefullt og så hørte jeg bare at det KNAKK skikkelig. Auch. Ser for meg at jeg er en av de som kommer til å kreperere av bekkenløsning og låsninger i rygg og nakke ol når jeg er gravid.. blir ikke overrasket ihvertfall. Litt redd for å ikke få sterkere strek i morra... nesten så jeg vurderer å bare vente til torsdag, men det tror jeg jeg ikke klarer altså Ber til høyere makter om at skyggestreken i dag bare er starten på en rosa og fin strek om noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 18. november 2014 #188 Del Skrevet 18. november 2014 Tja, jeg er så usikker på om jeg bare ikke er i form eller om det er noe på gang. Jeg vil jo ikke ha så store forhåpninger! Hehe, høres ut som du har noe på gang da,- du stivner sikkert ikke til slik når du har mensen til vanlig? Jeg tror jeg også er en av de som er halvveis i grava når det blir min tur. Tempen har ikke tatt noe stort hopp enda hos meg, så jeg er derfor litt "lunken". Dersom den bare stiger litt mer i morgen, får jeg mer håp =) Det går nok fint, si fra da i morgen - blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 18. november 2014 Forfatter #189 Del Skrevet 18. november 2014 Tja, jeg er så usikker på om jeg bare ikke er i form eller om det er noe på gang. Jeg vil jo ikke ha så store forhåpninger! Hehe, høres ut som du har noe på gang da,- du stivner sikkert ikke til slik når du har mensen til vanlig? Jeg tror jeg også er en av de som er halvveis i grava når det blir min tur. Tempen har ikke tatt noe stort hopp enda hos meg, så jeg er derfor litt "lunken". Dersom den bare stiger litt mer i morgen, får jeg mer håp =) Det går nok fint, si fra da i morgen - blir spennende Pleier ikke å stivne til nei Også redd for å ha store forhåpninger. Redd for å bare få skyggestreker, redd for å miste igjen... mye jeg er redd for men det hjelper jo ingenting på sjansene for at det har klaffet og om spiren klamrer seg fast, så prøver så godt jeg kan å ikke være så nervøs for alt. Skal si ifra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 18. november 2014 #190 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg hadde også svake streker etter tidsfrist første gangen jeg var gravid! Krysser fingre, jeg tror dette går veien denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. november 2014 #191 Del Skrevet 19. november 2014 Åh, nå ble det spennende her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. november 2014 #192 Del Skrevet 19. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 19. november 2014 #193 Del Skrevet 19. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. november 2014 Forfatter #194 Del Skrevet 19. november 2014 Ville egentlig ikke teste i dag jeg. Er så redd! Men gjorde det likevel. Etter ti minutter kom det opp svake skyggestreker på begge men testene er ikke tørre enda. Så venter litt til Men ti minutter er vel ikke såå verst? Håper ikke de tuller med meg. Skal ta bilde etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. november 2014 #195 Del Skrevet 19. november 2014 Så bra, høres jo veldig lovende ut dette! Har du fått testene fra meg enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 19. november 2014 #196 Del Skrevet 19. november 2014 Er det ikke 10 eller 15 min som er tia på de der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. november 2014 #197 Del Skrevet 19. november 2014 *Spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. november 2014 Forfatter #198 Del Skrevet 19. november 2014 Er det ikke 10 eller 15 min som er tia på de der? Trodde det var 5 min jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 19. november 2014 #199 Del Skrevet 19. november 2014 Trodde det var 5 min jeg? Mener tidsfristen på de der var lenger. Samme som el-testene av samme slag! Men det står vel på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. november 2014 #200 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg har aldri fått skyggestrek på testene med mindre jeg har vært gravid. De har alltid vært blenda hvite. Både billigtester og Clearblue. Da jeg testet positivt denne gangen så kunne jeg så vidt se en strek, og var i grunn usikker på om det var farge på streken eller ikke. R mente den var rosaaktig, og han har bedre syn enn meg, så..Neste dag så var den mye mer tydelig rosa, selv om den var veldig svak da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå