Skravla Skrevet 10. april 2022 #2401 Del Skrevet 10. april 2022 Deilig med litt nettfri, men fint å se deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. april 2022 #2402 Del Skrevet 10. april 2022 Jeg er litt usikker på om jeg synes det å klare å holde seg unna KG i nesten to måneder er mest imponerende eller skremmende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. april 2022 Forfatter #2403 Del Skrevet 10. april 2022 Daria skrev (22 minutter siden): Jeg er litt usikker på om jeg synes det å klare å holde seg unna KG i nesten to måneder er mest imponerende eller skremmende... Første gang på...*regner etter *...18 år tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. april 2022 #2404 Del Skrevet 10. april 2022 Jeg har hengt med omtrent like lenge og tror min lengste pause har vært på et par uker - som følge av feriereiser før smarttelefonens inntog... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. april 2022 Forfatter #2405 Del Skrevet 14. april 2022 Håndklær vasket og liten joggetur fullført. Det får holde på en feriedag... I morgen blir det tur med venninne og gubben hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. april 2022 #2406 Del Skrevet 14. april 2022 Jogging ja… Noen er spreke… Andre peser bare av å gå trappa opp til hemsen på hytta… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. april 2022 Forfatter #2407 Del Skrevet 14. april 2022 Sauen Shaun skrev (Akkurat nå): Jogging ja… Noen er spreke… Andre peser bare av å gå trappa opp til hemsen på hytta… Jeg sa ikke noe om graden av pesing her . Lokomotivstil... og vi snakker IKKE elektrisk lok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. april 2022 Forfatter #2408 Del Skrevet 17. april 2022 Sportsklokka har parkert meg . Tur med venninne og gubbe forleden dag tok ut siste piff. Klokka har en funksjon som heter "dagsform" og som kommer med anbefalinger om hvor mye jeg bør trimme om dagen ut fra tidligere trim, søvn og hjertevariabilitet. I går var dagsform 1, i dag har den kravlet seg opp til 18, mens jeg som oftest ligger på 60-70 . Kunne fint gått tur i dag også altså slik jeg kjenner meg, men siden jeg har en rolig lufteavtale med en venninne litt utpå dagen så får klokka vinne. Litt artig å følge med på den funksjonen selv om jeg ikke stoler blindt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. april 2022 Forfatter #2409 Del Skrevet 18. april 2022 Puh, der var skattemeldingen levert. Jeg anser meg selv som normalt intelligent men når man både skal ha inn utenlandsk aksjesalg og bittelitt kryptovaluta så ble det med ett litt mer innfløkt enn det vanligvis er . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. april 2022 #2410 Del Skrevet 19. april 2022 Cata skrev (På 17.4.2022 den 10.15): Sportsklokka har parkert meg . Tur med venninne og gubbe forleden dag tok ut siste piff. Klokka har en funksjon som heter "dagsform" og som kommer med anbefalinger om hvor mye jeg bør trimme om dagen ut fra tidligere trim, søvn og hjertevariabilitet. I går var dagsform 1, i dag har den kravlet seg opp til 18, mens jeg som oftest ligger på 60-70 . Kunne fint gått tur i dag også altså slik jeg kjenner meg, men siden jeg har en rolig lufteavtale med en venninne litt utpå dagen så får klokka vinne. Litt artig å følge med på den funksjonen selv om jeg ikke stoler blindt på den. Trenger ingen klokke til å fortelle meg hvordan dagsformen min er jeg. Jeg har en kropp som snakker klart og tydelig til meg…. Cata skrev (21 timer siden): Puh, der var skattemeldingen levert. Jeg anser meg selv som normalt intelligent men når man både skal ha inn utenlandsk aksjesalg og bittelitt kryptovaluta så ble det med ett litt mer innfløkt enn det vanligvis er . Komplisert å være kapitalist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. april 2022 #2411 Del Skrevet 19. april 2022 Sauen Shaun skrev (3 timer siden): Komplisert å være kapitalist Livet er enklere for oss som holder oss til vanlige bankkonti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. april 2022 Forfatter #2412 Del Skrevet 30. april 2022 Sauen Shaun skrev (På 19.4.2022 den 7.40): Komplisert å være kapitalist Hadde det enda vært så vel... Dessverre snakker vi om meget moderate verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. april 2022 Forfatter #2413 Del Skrevet 30. april 2022 Bortsett fra en svipp til nabobygda skal jeg forholde meg helt rolig i dag. Har brukt siste uke på rehab. Forrige helg startet med stor flyttesjau på jobb. Vi skulle få nye kontormøbler og de som ville fikk lov å male opp kontorene sine. Det ble noe bæring (få møbler) og mye maling. Siden jeg har høydeskrekk og dermed et anstrengt forhold til gardintrapper så kunne pulsklokka fortelle om mer enn 300 minutter i pulssone før dagen var omme. Og så skulle jeg hive meg i bilen og kjøre retning Oslo for å møte venninnee lørdag og gå på konsert som var planlagt i fjor. Lurte fælt på om formen ville holde, men hadde knapt noe valg. Venninne hadde med ett fått dobbeltbooking av konserter (en som ble flyttet på pga. korona landet på samme dag) og valgte å holde avtalen med meg. Dermed var det en æressak å stille. Overnattet undervei og parkerte utenfor byen og tok tog inn for å slippe å krangle med parkeringshus i sentrum. Vi møttes på sentralstasjonen, fikk anbragt bagasje og trasket til byen. Shoppegenet mitt fikk IKKE kjørt seg. Jeg hadde sånn gangsperre etter fredag at jeg ikke aktet stue meg selv inn i prøverom og prøve noe som helst. Derimot ble det lunch på Pascal . Etterhvert fikk vi sjekket inn på hotellet og trasket ut på en liten rusletur igjen. Den strakk seg såpass ut i tid at vi ikke rakk tilbake til hotellet for omkledning før vi spiste. Heldigvis hadde vi ikke bestilt plass på "hvitduk" etablissement så vi slapp inn. Vi så vel noenlunde anstendige ut i hverdagsantrekket. Vi rakk imidlertid å friske oss opp litt før konserten begynte (matserveringen var effektiv). Å finne sitteplassene i Spektrum er en annen sak, men vi klarte nå etterhvert å navigere oss fram til riktig felt. Lurer fremdeles på hvorfor vi ble stappet inn inngang 7 når det sto klart og tydelig 1 på billettene, men... Etter konserten så hadde piffen til dels gått ut av damene (iallfall Catadamen) så vi ble enige om å avslutte kvelden med en nightcap i hotellbaren før vi tørnet inn. Det var et godt valg - vi fikk både sitteplass og et hjørne uten altfor påtrengende musikk. Søndag stilte vi til frokost en halvtime tidligere enn vi egentlig ønsket. De kjørte puljesystemet og puljen vi egentlig ønsket var fullbooket. Deretter ble det rusletur i Deichmanske, Munchmuseet og ute i området rundt, før vi avsluttet med en formiddagskaffe og tuslet oss til jernbanen og våre respektive tog. Alt i alt en veldig trivelig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. april 2022 #2414 Del Skrevet 30. april 2022 Høres jo ut som dere rakk mye på to dager. Bra konsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. april 2022 Forfatter #2415 Del Skrevet 30. april 2022 Daria skrev (5 minutter siden): Høres jo ut som dere rakk mye på to dager. Bra konsert? Interessant konsept iallfall. Jeg finnes ikke musikalsk eller musikkinteressert så om noe er bra kan jeg rett og slett ikke bedømme, men kombinasjonen film på lerret og live musikk via orkester var absolutt verdt turen. Fantastisk jobb av musikerne. Når de spiller filmmusikk til filmen så må de jo treffe akkurat på filmscenene ellers blir det bare merkelig og redigeringsmuligheter finnes som kjent ikke live. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. april 2022 #2416 Del Skrevet 30. april 2022 Levende musikk til film er en spesiell opplevelse, har vært på et par sånne konserter med filharmonien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. mai 2022 Forfatter #2417 Del Skrevet 1. mai 2022 Yikes, i anledning pollensesongen så satte jeg mine ben i apparatrommet på treningssenteret for første gang på ca. ....3 år? Er ganske spent på hvordan armer/skuldre kommer til å føles i morgen. Innendørs bevegelse er greia for meg akkurat nå, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. mai 2022 #2418 Del Skrevet 1. mai 2022 Sadist-fysio påstår at å være støl er en god ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. mai 2022 #2419 Del Skrevet 1. mai 2022 Helsestudio ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. mai 2022 Forfatter #2420 Del Skrevet 1. mai 2022 Daria skrev (3 timer siden): Sadist-fysio påstår at å være støl er en god ting... En ting er å være støl og ha god gammeldags gangsperre, men hos meg går det gjerne over i vondt. Tidvis tror jeg min mor kan ha et poeng når hun påstår jeg er reumatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå