Cata Skrevet 16. april 2020 Forfatter #1361 Del Skrevet 16. april 2020 1 minutt siden, Daria skrev: Du får slå deg på nettshopping... Det var i grunnen det jeg gjorde, men jeg ville ha den for sensitiv hud så jeg landet på tysk apotek på ebay (med gratis frakt i Europa). Ble strips og ikke klippeplaster men det får duge. Ofte er strips bedre for de dekker helt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. april 2020 Forfatter #1362 Del Skrevet 18. april 2020 Lotto levert inn. Deksel til ny mobil bestilt (mobil dog ikke kjøpt). Markedet ser ut til å ta seg opp litt så man blir trolig ikke arbeidsledig neste uke heller. Og en finger er ute av karantene (les: plaster etter forbrenning) 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. april 2020 #1363 Del Skrevet 18. april 2020 Lutter velstand over hele linja, altså - hvertfall hvis lottokupongen går inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. april 2020 Forfatter #1364 Del Skrevet 18. april 2020 25 minutter siden, Daria skrev: Lutter velstand over hele linja, altså - hvertfall hvis lottokupongen går inn... Akkurat den delen er vel den mest tvilsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. april 2020 Forfatter #1365 Del Skrevet 19. april 2020 Aaaah, jeg tok meg selv i ørene og gikk til et lokalt turmål som jeg ikke har besøkt før. Har litt småangst for området det ligger i etter en tidligere tur til et annet turmål i nærheten. Jeg misforsto veimerkingen og på min jakt etter parkeringsplass rotet jeg meg inn på en grusvei som etterhvert mer liknet ei ur - uten snumulighet. Det er en opplevelse jeg ikke ønsker dacapo på... I dag gikk det bra og det var akkurat en plass igjen på den anbefalte parkeringsplassen da jeg ankom. Den ble min, bare min . Lurer dog litt på vettet til kanaljen jeg møtte på vei dit. Veien er for smal til å møtes på så jeg måtte rygge 50 m til en møteplass. Det hadde vært greit nok, hadde jeg ikke sett at kanaljen hadde omtrent 20 til nærmeste møteplass bak seg... Tenk litt da mann! Men, turen var lettgått og grei og jeg kom dit jeg skulle - og tilbake igjen. På vei hjem la jeg inn en liten omvei inn i et skogholt jeg vet om og der ble det 20 min livgivende hengekøying før jeg satte kursen hjem for alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. april 2020 #1366 Del Skrevet 19. april 2020 Tenke? Nå er du kravstor... Han visste ikke helt hvordan han skulle sette bilen i revers og valgte å framstå som uhøflig heller enn inkompetent - det gjorde tross alt ikke så vondt i egoet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. april 2020 Forfatter #1367 Del Skrevet 19. april 2020 3 minutter siden, Daria skrev: Han visste ikke helt hvordan han skulle sette bilen i revers Nettopp. Menn og rygging...say no more Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. april 2020 Forfatter #1368 Del Skrevet 22. april 2020 Dagen for dårlige nyheter på jobb - vi skal omorganisere og det ser ikke ut til å bli til det bedre for meg. Vi skal kartlegges må vite, men av utkast til nytt org. kart. så ser jeg jo en stilling som tydeligvis er tiltenkt meg.... Med stort sett alle oppgavene jeg virkelig hater. Får riktignok et par jeg elsker også, men det hjelper veldig lite. Blir også kvitt en del oppgaver jeg har i dag (kanskje de endelig har fått med seg at jeg har for mye å gjøre. Problemet bortsett fra "hat- oppgavene" er at jeg får tilbake et utstyrsansvar som omtrent gjorde meg til selvskader sist jeg hadde det. Jeg var villig til ca. alt bare for å slippe. Tviler på det går bedre denne gangen. Løsningen er selvsagt å ikke søke akkurat den jobben dersom vi må søke på de "nye" stillingene, men da må jeg finne noe annet å søke på i stedet hvilket ikke nødvendigvis blir enkelt siden vi er ganske spesialisert. Dermed er det ikke så rart at jeg røk på en liten shoppesmell i dag. Hengekøyer gjør meg lykkelig, så da jeg fant et stativ som kan brukes inne og som sto med redusert pris (pent brukt) så slo jeg til. Fordi jeg kommer til å fortjene det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2020 #1369 Del Skrevet 22. april 2020 Trøsteshopping er undervurdert... Hvordan går det med jobbsøknadene, har du hørt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. april 2020 Forfatter #1370 Del Skrevet 22. april 2020 1 time siden, Daria skrev: Trøsteshopping er undervurdert... Hvordan går det med jobbsøknadene, har du hørt noe? Niks. Den ene hadde uvanlig lang frist (de ønsket generelle søknader), den andre regner jeg ikke med å få. Er nok andre som er bedre kvalifisert. Den tredje som strengt tatt bare var et ymt ble tatt av koronaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. april 2020 Forfatter #1371 Del Skrevet 22. april 2020 Men man har fått en idé. En venninne la ut link til stillingsannonse for Arbeidstilsynet i går. Akkurat den er ikke noe for meg, men jeg tuslet inn på ledig stilling sidene deres og det slo meg at med min bakgrunn så er det faktisk stillinger der som jeg kunne vært rimelig kvalifisert for. Oversikten er definitivt lagret og jeg akter å følge med på den. Ser ut som de lyser ut en del rundt om i landet. Lønna er ikke riv ruskende heller, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. april 2020 Forfatter #1372 Del Skrevet 23. april 2020 På 22.4.2020 den 17.42, Cata skrev: så da jeg fant et stativ som kan brukes inne og som sto med redusert pris (pent brukt) så slo jeg til Mail fra forhandler i dag. De var utsolgt for "pent brukte", men jeg får et nytt til samme pris som de brukte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. april 2020 #1373 Del Skrevet 24. april 2020 Jeg skjønner du synes dette var en uheldig utvikling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. april 2020 Forfatter #1374 Del Skrevet 24. april 2020 8 timer siden, Daria skrev: Jeg skjønner du synes dette var en uheldig utvikling Det er da rent til å bli deprimert av. Not! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. april 2020 Forfatter #1375 Del Skrevet 25. april 2020 Ukens ord er "stativ". Var så fint vær i dag at da vaskemaskin og tørketrommel var ferdig med sine gjerninger pakket jeg stativ, køye og underquilt (vinden var heller kjølig) og dro ut til stranda. Det er som kjent sparsommelig med trær på strender så jeg måtte sørge for opphenget selv. Hadde et par hyggelige timer der ute før jeg vendte en lett rosa snute hjemover igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 #1376 Del Skrevet 25. april 2020 Er det ufint å spørre hvor mange stativ som finnes i samlingen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. april 2020 Forfatter #1377 Del Skrevet 25. april 2020 6 minutter siden, Daria skrev: Er det ufint å spørre hvor mange stativ som finnes i samlingen...? Neida, ikke i det hele tatt. Det er bare to - jeg solgte det 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. april 2020 #1378 Del Skrevet 25. april 2020 Da trengte du jo et til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. april 2020 Forfatter #1379 Del Skrevet 25. april 2020 35 minutter siden, Daria skrev: Da trengte du jo et til Selvsagt. Men det kommer trolig til å erstatte #1 - slik at netto sum blir 2 også etter anskaffelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. april 2020 Forfatter #1380 Del Skrevet 26. april 2020 Gadd ikke dra på tur i dag. Ansiktet fikk visst nok sol i går. Men litt luft måtte jeg ha så dermed rigget jeg stativ og køye utenfor huset (i le for vinden) en stund. Naboene tror sikkert jeg er gal . Trakk inn igjen da jeg kjente ansiktet hadde fått nok sol så galskapen var av moderat varighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå