Gå til innhold

Den døde dagbok


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Hei alle sammen :vinke: nå er jeg hjemme igjen, etter å ha vært borte i litt over en uke.

Takk for hilsener, det kommer nok flere morsommer lister etterhvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :) Håper du har hatt en fin uke og kosa deg masse! Er pusefrøkna di igjen hjemme når du er i Skien og sånn? I så fall er hun vel glad over å få deg hjem igjen! (Og kanskje litt fornærmet? Pusene våre furter alltid og må smiskes med når vi har vært borte he he).

Ha en deilig søndag i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Ja pusefrøkna må nok bli her i Drammen når jeg er avgårde. Men hun er heldigvis ikke helt alene, da hadde det ikke gått, foreldrene mine bor også her.

Hun kastet bare et blikk på meg da jeg kom hjem ista, også gikk hun ut.

Men jeg skal nok få bligjort henne, med å lokke henne med plass i senga mi i natt. :wink:

Har litt dårlig samvittighet over å være så mye borte fra henne egentlig, savner henne gjør jeg og. Så kanskje jeg skal prøve å ta henne med meg nedover en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kjenner de stikkende, fornærma blikkene puser kan sette opp! Det lyser hva de mener om oss da! :ler: Men litt smisk hjelper alltid. Godbiter og tvangskos så blir man tilgitt! :sjarmor: Kjekt at foreldrene dine er hjemme og kan passe henne da, skal vi være borte mer enn en dag eller to kjører vi også pusene til mamma og pappa, men de er ikke så veldig glad i å kjøre bil stakkar... Mjauer hele veien fra Lier til Drammen. :-? Men blir alltid glade når vi kommer fram og de kjenner igjen "feriehotellet" sitt. Løper rundt og rekognoserer og hilser på pusen til mamma og pappa. Puser er noen artige dyr! Blir helt betatt jeg. Men nå skal jeg ikke skrible altfor mye i dagbok di. :oops:

Du og pusen får kose dere videre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Her er det lov for alle å skrible så mye man vil Soul, og når skribleriene handler om katter, da er det ihvertfall lov :-)

Jeg er tilgitt nå og vel så det. Har hatt en varm, grå, durende pels inntil meg i hele natt. Herlig. :P

Det er tidlig mandagsmorgen, og jeg har egentlig ingen planer i dag. Skal kose meg litt her på kg, har jo vært så lenge borte herfra nå, så da skulle vel det være lov. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Har du det bra?

Blir bare en kort hilsen her for jeg prøver og rekke over så mange som mulig nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg er her :vinke:

Er ikke så helt god på dette med dagbok har jeg funnet ut :oops:

Godt å høre at jeg er savnet her inne, så jeg får vel bli flink til å skrive mer her og da. :P

Skal vi se om jeg kan hoste opp litt sladder... hmmm.... nei det var dårlig med det..... får prøve å komme med noe mer senere. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi se om jeg kan hoste opp litt sladder... hmmm.... nei det var dårlig med det..... får prøve å komme med noe mer senere. 8)

Sladder :wow: , blir dette den nye Se og hør boken tro :hoho::hoho:

*trommer utålmodig med fingrene i bordet* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Grått og trist vær i dag. Eller ikke trist, syns det er koselig med sånt gråvær egentlig, bare så lenge det ikke blir torden.

De melder fare for tordenepisoder på vg-nett i dag. Hva nå enn som mense med det :roll:

Tenkte meg kanskje ut i butikken å handle litt nye klær etterpå. Har så lyst på noe nytt, og trenger og. Men syns det er så kjedelig å gå å lete. Skulle ønske det bare dalte ned en haug med nye fine klær i rett størrelse ved siden av meg her. :sjarmor:

Og jeg er veldig dårlig til å skrive i dagboken min, og jeg skal slutte å si at jeg skal bli flinkere, for det har jeg ikke klart å holde hittil. :ler:

Setter fram en kanne med rooibos te til alle som vil ha.

og ønsker alle en fin fin dag. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Det var kjempe hyggelig og treffe deg om lørdagen. Jeg likte deg godt her inne, men i RL er du ei nydelig kjempe grei jente!

Håper dette ikke var siste gang vi traff hverandre....

:klem:

Jeg skriver under på denne :D

Takk for sist. Det var utrolig hyggelig :tommelsmil:

Beklager at jeg ikke har gitt mye lyd fra meg, men av personlige årsaker (vi snakket jo litt om det på treffet), så har jeg vært ganske selvopptatt og ego fortida. Tror jeg har trengt det også. Åsså har KG dessverre kommet litt i bakgrunnen.

Men prøver å være innom her i ny og ne vaffal :)

Håper du og pus har det bra og at du er over tilbakefallet. Heier på deg! Synes du er tøff jeg.

Kjempeklem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catwoman

Takk for hilsener. :D

:klem: tilbake til dere begge to.

Takk for koselige ord Diva. Håper det går bra med deg. Man trenger å tenke på seg selv en gang i mellom også, og da med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Catwoman

Menn og urinering

Den sjuskete typen:

Buksene halvt bak frem og utslitte. Finner tilsynelatende ikke gylfen.

Den nysgjerrige typen:

Titter på naboen og sjekker hvordan han er utstyrt.

Den sjenerte typen:

Kan ikke late vannet når noen ser på. Venter heller til det ikke er noen andre i nærheten.

Den likegyldige typen:

Om alle urinalene er opptatte pisser han likeså godt i nærmeste vask.

Den dumdristige typen:

Pisser uten å holde tak samtidig som han knyter slipset.

Den usikre typen:

Kan ikke huske om han nettopp var på do. Sjekker for å være sikker.

Den "morsomme" typen:

Flytter strålen opp og ned i urinalen. Forsøker å treffe nabourinalen.

Den distre typen:

Åpner vesten, drar ut slipset og pisser i buksene.

Den barnslige typen:

Pisser direkte ned i urinalen. Elsker å se når det bobler.

Den tøffe typen:

Slår tissefanten i urinalen for å riste av siste dråpen.

Den tålmodige typen:

Står vel og lenge og lar tissefanten selv dryppe seg tørr. Leser gjerne en avis mens han venter.

Den effektive typen:

Venter gjerne til ha skal mer enn å pisse og gjør så begge deler samtidig.

Den berusede typen:

Holder venstre hånd om høyre tommel og pisser på deg.

Den misfornøyde typen:

Står en stund, gir så opp og går sin vei.

Den selvsikre typen:

Holder stolt i sin fem centimeter tissefant som om den skulle ha vært et balltre.

Den desperate typen:

Venter i det lengste i kø og pisser så til slutt i buksene.

Den "smygende" typen:

Slipper en stille vind samtidig som han pisser og ser veeeldig uskyldig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...