Gå til innhold

Den døde dagbok


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

syns mange av de der listende er rasende festlige, så da må jeg putte de inn her. Så nå har det blitt litt sånn humorbok egentlig.

Cita koser seg fælt nå når jeg er hjemme, ligger som et slakt i senga mi hele dagen, og hele natten. Men hun har ganske bestemte meninger og tillater seg å være litt ekstra bestemt nå som hun føler at jeg har vært slem mot henne ved å være så mye borte.

Plutselig så finner jeg henne lggende midt oppå spisestuebordet feks. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Har ikke flere morsomheter på lager nå.

Men jeg blir nok en del uten datatilgang fremover, så jeg blir kanskje ikke så mye å se her inne.

Skal prøve å få sneket meg til litt datatid sånn fra tid til annen. Biblioteket er en kjekk ting :-)

Men nå sitter jeg med morgen kaffen og regnet høljer ned utenfor og pusekatten min ligger ved siden av meg. ÅÅ jeg elsker sånne morgener... :D Regn er koselig. Men av forskjellige grunner passer det egentlig ikke så godt at det regner så fryktelig akkurat i dag, hadde passet bedre i morgen.

ellers så plukkert jeg den første modne plommen på treet mitt i går. Den smakte fantastisk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnvær ja, da forsvant den siste unnskyldning for ikke og styke klær idag.....................og jeg som tenkte jeg kunne snike meg ut i hagen istedefor :roll:

Ja-ja*rusler deppa mot kleshaugen.....*

Men du får jo har en herlig dag uansett :ler: , kos det med både pus og regnevær :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

stryke klær ja... det er en fantastisk artig husarbeidssyssel..... eeehhh...

Har egentlig aldri fått det til jeg. Sto i over en halvtime og strøyk den ene skjorta mi her en dag, da jeg var ferdig var den faktisk forstatt litt krøllete... :oops:

Nei tror jeg passer bedre med støvsugeren jeg. Det kan faktisk være ganske koselig. Med høy musikk til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne også finne på å støvsuge bort stryketøyet!:hoho:

En strålende ide syns jeg! :sjarmor:

Men så trist at du blir uten nettilgang, du må love å stikke innom av og til fordet da! Så skal jeg nok dytte opp dagboka di med jevne mellomrom. :wink:

Pusene mine er også skikkelig dovendyr om dagen, ligger i senga og drar seg hehe. Men både mennesker og dyr for vel lyst til å gjemme seg inne med kos og varme når det er sånt vær.

(Pusene våre legger seg forresten på stuebordet når de skal være skikkelig ulydige, de og. :ler: )

Håper du får en fin høst da Catwoman! Og kom snart igjen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

jada skal nok komme innome i blant, men er ikke sikekrt det blir så ofte.

Så dere får passe på dagboka mi, og ha en fin høst dere andre og. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Flott at dere passer på dagboken min. :-) Nå sitter jeg på internet på biblioteket i Skien, og for en grusom datamaskin...argh... alt av skrift og bider er så bitte lite. Og musa går så tregt, pleier å ha musehastigheten på fullt jeg, her så er den på det tregeste tror jeg og jeg finner ikke innstillingen på den. Er en sånn merkelig imac maskin som jeg ikke har brukt før.. men ellers så har jeg det fint. :ler: Må innrømme at jeg savner data og internet når jeg er så mange dager utn tilgang :oops: Utrolig så avhengig man blir av sånt.

Ha en fin dag alle sammen :-)

Regner med du har fått svar på sms nå Marianne, var bare litt treg med å svare :oops:

Vil veldig gjerne finne på noe en dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har macer på biblioteket hos oss også. Jeg virkelig hater de maskinene. Ikke gøy å springe å fikse de hele tiden fordi de enten kræsjer eller henger seg eller whatnot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catwoman

Hei alle sammen :vinke: Har lånt meg en mac *grøsse* maskin igjen.

Savner ordentlig datamaskin... men det er sikkert litt sunt for meg å være uten og. jeg har jo hatt en tendens il å sette meg ned ved dataen... og bli sittende der... utn å klare å komme vekk igjen. :ler:

Og jeg savner pusen min :grine: Hun må nok flytte nedover hun også. Kan ikke leve uten pusekatten min jeg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Hei alle sammen :vinke: Har lånt meg en mac *grøsse* maskin igjen.

Savner ordentlig datamaskin... men det er sikkert litt sunt for meg å være uten og. jeg har jo hatt en tendens il å sette meg ned ved dataen... og bli sittende der... utn å klare å komme vekk igjen. :ler:

Og jeg savner pusen min :grine: Hun må nok flytte nedover hun også. Kan ikke leve uten pusekatten min jeg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Hei alle sammen :vinke: Har lånt meg en mac *grøsse* maskin igjen.

Savner ordentlig datamaskin... men det er sikkert litt sunt for meg å være uten og. jeg har jo hatt en tendens il å sette meg ned ved dataen... og bli sittende der... utn å klare å komme vekk igjen. :ler:

Og jeg savner pusen min :grine: Hun må nok flytte nedover hun også. Kan ikke leve uten pusekatten min jeg.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...