Gå til innhold

Den døde dagbok


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

får vel komme meg i butikken en tur tenker jeg.

Har vært på flått jakt i kattepelsen, og fant heldigvis ingen. :P Men en svært fornøyd pus som nikoste seg over å få så mye kos og napping og stryking på pelskroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

titteier tilbake til Mylian..... :vinke: og tenkte automatisk på dragostea-din-tei-sangen med en gang. :ler:

Da jeg var oppe klokka halv åtte i dag viste gradestokken 8 grader :o er ikke det litt lite midt i juli, selv om det er tidlig morgen? Tåkete var det og, men nå letter tåken og det ser ut til å bli en strålende dag.

Har forsømt jordbæråkeren min litt i år. :-?

Har vært så mye avgårde så jeg har ikke rukket å plukke alle som har ært modne, ofte rekker de å bli overmodne og ødelagte før jeg får tatt de.

Så det er fritt fram for alle kg-brukere å komme hit å forsyne seg med så mye jordbær de bare vil :-) Neste år tror jeg at det jeg skal grave den vekk å plante plen der igjen.

Reiser avgårde igjen litt senere i dag. Men tenkte jeg skulle rekke og kose litt ordentlig med Cita først, og gi henne en god omgang med hårbørsten, og litt ekstra god mat. Problemet er jo at den maten jeg setter frem til henne i kjelleren når jeg drar, den kommer alle nabokattene og forsyner seg av også, hun har katteluke.

Nå har jeg laget meg kaffe og skal sitte og kose meg litt på KG-en stund. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Pelstryne hadde akkurat besøk av kjæresten sin her nå, eller for å si det på en annen måte, en av kjærestene.

Hun er midt i en kraftig løpetid nå tror jeg, kjenner det lukter løpetid av henne og disse hannkattene står utafor støtt og stadig og gauler sine kåte-lokkemjau.

Tenk om disse mannfolka våre hadde oppført seg sånn :ler:

Kjøleskapet har visst bestemt seg for å virke igjen nå, enn så lenge, det har ikke mms tjenesten på telefonen min gjort :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om disse mannfolka våre hadde oppført seg sånn :ler: :

Min gjør nettopp deg når han kommer hjem sene kvelder etter fuktig lag med gutta...............står under soveromsvinduet og roper "moooooooooooooooooooooor, hvor er du mooooooooor" :hoho::hoho:

(Ps han sliter nemlig med og finne nøkkelhullet i døra, og da er det enklere og gå rundt huset og stå under vinduet og ule :ler::ler: )

Ha en fortsatt herlig dag, med eller uten kåte friere :hoho:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

:hoho::hoho:

Så den ene frieren pilte avgårde i sta, hadde nok blitt pene kattunge med han som far tror jeg..

helt svart.

men nå er jeg lykkelig, har fått mms'en til å funke på mobilen.:D Fant tilfeldigvis ut det inne på spørsmål&svar siden på netcom. Det var jo en masse jeg måtte taste inn. ip-adresse, passord, ap-adresse (eller noe i den duren) og en masse annet. Hvorfor kunne ikke netcom fortalt meg det å telefonen? ingen andre jeg har snakket med heller som sa de måtte legge inn en masse sånt før mms kunne taes i bruk. Men nå funker det ihvertfall. Juhuu...:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Nå er jeg klar til å reise snart.

Tror jeg skal spille Robbie live i bilen, eller sommer cd'n min, med sommersangen min på. Som er Dragostea din tei, for de som ikke har fått det med seg. :danse:

Eller hvis jeg klarer å finne P4, så jeg kan irritere meg over at jeg ikke klare å høre hva lyden av Norge skal forestille. :-x Eller det er kanskje ingen god ide...

Har ikke noe imot å få masse hilsner i boka mi mens jeg er borte altså, bare så det er sagt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nesten ikke boken din igjen, nesten helt nedetst på listen alt....................nei, dette går ikke ann :sjarmor:

Henter den opp igjen, og legger igjen en hilsen til katta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir så kjempe bra på treffet vårt!

Koselig at du blir med, jeg gleder meg veldig til og treffe deg!

Ha en flotters helg, vi sees om 2 uker! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Godt du tar ansvar, Betty, og skyver opp boka mi når den detter så langt ned. :bukke:

Uforsvarlig av meg å ikke gå inn og skrive her i går kveld.

Pelstryne-boka på side to vil vi ikke ha noe av nei.

Takk for hilsner, gleder meg jeg og MarianneE, selv om det er litt skummelt også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Driver og prøver å få ferdig lørdags kryssordet i Magasinet. Vanskelig kryssord, men veldig gøy. Og med alle internet-hjelpemidler er det jo ingen sak å få til selv de vanskeligste kryssord nå til dags.

Lurer på om det er stor sjans for å vinne på det kryssordet.... det er jo i en litt annen klasse enn se og hør kryssordet og dermed kanskje ikke fult så mange som sender inn?

Med 12 flax lodd har jeg jo en viss..... eller bitteliten..... sjanse til å vinne en million og en cabriolet. *drømmer seg bort*

Var en svært så lykkelig og glad katt som ventet på meg da jeg kom hjem i går. All maten var vekk, og jeg fyllte opp MYE.

Lurer på hvor mange som har vært innom og forsynt seg..... men nå blir det heldigvis en stund til neste gang hun må være helt alene hjemme over flere dager.

Ser ut til at det blir fint vær og sol i dag også. Får vel ut og plukke litt jordbær etterpå, og håpe på at ikke alt for mange er overmodne og ødelagte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja, tilbake etter helgetur :sjarmor: .

Jammen bra, ingen spøk og ta ansvar for andres bøker, og mitt ord hele tiden :ler:

Håper du har hatt det kjempefint, og ønsker deg en fortsatt herlig mandag :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Du verden hvor lei jeg er av alle virus-mailene som plopper inn i mailboksen min hver dag. :roll:

Kastet et tilfeldig blikk nei tastaturet her... og :o Hvordan kan et tastatut bli så skittent? innimellom tastene er det støv og rusk og rask som er umulig å få vekk. *kikker en annen vei istedet*

Spiste litt for mye av noe kvalmende søt-greier her.

Helva med sjokolade smak. For de som ikke vet hva helva er så er det laget av tahini og tilsatt noe sukker, og for de som ikke vet hva tahini er, så er det malte sesamfrø. (på samme måte som peanøttsmør, bare at peanøttene er sesamfrø i steden) :ler:

Så nå er jeg :kvalm: sal aldri mer kjøpe helva med sjokoladesmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Tror jeg må begynne å skrive mer her.... elelr mer interresant. Så holder boka mi seg kanskje på toppen hele tiden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catwoman

Stille og rolig inne på forumet en sånn tidlig morgen ser jeg. :Gjesp:

Sitter og drikker morgenkaffen her, også har jeg time hos legen kvart på ni. Ellers har jeg ingen planer for dagen, men skal vel sitte litt og kose meg i sola, hvis jeg ikke blir sittende fast her inne på KG.

Har begynt å tenke en del på hva jeg har lyst til å utdanne meg til videre. Det finnes sikkert et hav av muligheter som jeg ikke engang har hørt om. Men jeg har tenkt jeg skal jobbe en stund før jeg sette meg på skolebenken igjen, det er så lite fristende nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Husregler for katter

Baderom

Følg alltid gjester på badet. Det er ikke nødvendig å gjøre noe. Bare sitt og glo.

Dører

Lukkede dører tillates ikke i noen rom. For å få åpnet ei dør, still deg på bakbeina og dask eller skrap med forbeina. Når døra så blir åpnet er det ikke nødvendig å bruke den. Etter åpning av utgangsdør, stiller du deg i døråpningen, halvt inne, halvt ute, og tenker på mye rart. Dette er spesielt viktig hvis det er veldig kaldt, regn, snø eller mye mygg.

Stoler og tepper

Hvis du må kaste opp, må du straks komme deg opp i en stol. Hvis du ikke greier det tidsnok, kan du bruke et orientalsk teppe. Hvis det ikke finnes noe orientalsk teppe, går også vanlige langhårstepper fint. Mens du kaster opp på teppet må du passe på å rygge like langt som en naken menneskefot.

Forstyrring

Hvis noen mennesker gjør noe, mens andre andre ikke gjør noe, skal du holde deg til de som gjør noe. Dette kalles «å hjelpe til» eller «forstyrre».

Her er reglene for «forstyrring»:

Når du følger med på matlaging skal du sitte rett bak kokkens venstre hæl. Du blir ikke sett, dermed er det større sjanse for å bli tråkket på, for så å bli tatt opp og trøstet.

Når noen leser ei bok må du komme deg inn tett under haka, mellom øynene og boka, hvis du da ikke kan legge deg tvers over selve boka.

For annet papirarbeid: Legg deg på papirene på en mest mulig hensiktsmessig måte, slik at så mye som mulig av papirene blir skjult. Lat som om du dormer, men fra tid til annen strekker du deg og klasker til blyanten eller pennen.

For folk som betaler regninger eller jobber med selvangivelsen eller julekortene må du alltid ha målet klart: Å forstyrre! Først setter du deg på papiret det jobbes med. Etter å ha blitt jaget vekk, setter du deg ved siden av og ser trist ut. Når du har blitt fjernet for andre gang dytter du penner, blyanter og viskelær ned fra bordet, en ting av gangen.

Når et menneske holder en avis opp foran seg må du hoppe opp på baksiden av avisen. Mennesker elsker å bli hoppet på. Når et menneske arbeider ved en PC hopper du opp på pulten, spaserer over tastaturet og prøver å fange markøren på skjermen. Så legger du deg i fanget til mennesket, over begge armene.

Om å gå

Så ofte som mulig skal du sprette fram foran mennesker, så kjapt og nært som du kan. Spesielt viktig i mørket, i trapper når noen bærer på noe, og med en gang de står opp om morgenen.

Sengetid

Du skal alltid sove oppå menneskene slik at de ikke kan snu seg.

Sandkasse

Når du bruker sandkassa må du sparke ut så mye sand som mulig fra kassa. Menneskene elsker følelsen av kattesand mellom tærne.

Gjemsel

En gang i blant skal du gjemme deg et sted menneskene ikke kan finne deg. Du skal ikke, under noen omstendighet, vise deg før etter tre eller fire timer. Dette gjør at menneskene får panikk (en positiv opplevelse) fordi de tror du har stukket av eller gått deg vill. Med en gang du kommer fram vil menneskene overøse deg med klapp og andre kjærtegn. Sannsynligvis vil du få noe godt, også.

En siste tanke

Bruk alle muligheter til å komme innpå et menneske, helst ansiktet. Snu deg og vis dem rumpa di. Menneskene syns det er kjempefint, så gjør det ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...