Gå til innhold

Den døde dagbok


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Heisann!

Grattis med dagbok! Artig navn :ler:

Er også fan av Pusur forresten og elsker katter :D Pusen din er jo såå skjønn!

Hva skulle vi gjort uten de små søte pelskledde ?.......

Håper vi klarer å dra deg med på Grenlandstreffet! Hadde vært morro : - )

Bor du i Skien fortida eller ?

Ha en fin dag :D

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Takk for hilsener, godt det er flere enn meg som har merket den kraften :ler:

Skal overføre komplimenter videre til Cita, da blir hun så kry at. Tror verden hadde vært et trist sted uten alle de små pelskledde. :-)

Nei, jeg bor i Drammen, men kjæresten min bor i Skien, og ettersom jeg er hos han veldig mye av tiden, så føler jeg at jeg bor i Skien og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror verden hadde vært et trist sted uten alle de små pelskledde. :-)

Helt enig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Men nå er dyret her ute på vift, tror hun bevisst sniker seg unna fordi hun vet at det er p-pille dag.

Får prøve å rope henne inn etterpå. Hun pleier jo helst å ville ligge i senga minå sove om natta, så hun kommer vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Får vel krype ned i senga om ikke så lenge tenker jeg.

Er sånn deilig sval temperatur ute, så det blir nok ikke noe torden. Heldigvis. Har hatt besøk av en venninne i kveld, det var veldig koselig.

Holder på med slutten på en spennende bok nå og, så er det nesten sånn at man gleder seg til å legge seg.

Jeg er sånn menneske som elsker tidlige morgener, og sene kvelder. For min del kan jeg heller sove litt midt på dagen, syns ofte det er den kjedeligste tiden på dønet. Men det er jo ikke alltid det passer så godt inn og legge seg og sove midt på dagen da.

Noe av det beste som finnes er grytidlige sommermorgener, med helt blå himmel og du ser solen er i ferd med å stige opp. Det er sånn helt spesiell ro ute, og luften er frisk og klar. Det er herlig :P Men har ikke vært så mye av det i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlige morgener på Kg med ordjakt er heller ikke og forakte...........har jeg ikke truffet deg der før tro :ler:

Håper du får en sval og drømmefull natt, og en herlig morgenstund imorgen :)

Flott at du hjelper meg med rabarbrapaien, tilfelle været snur og betty-mor må ha på bikinien :oops: :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Det kan være du har sett meg jakte ord tidlige morgener ja......det har vel hendt et par ganger.... :ler:

Sove godt du og :klem: Og huske å ikke jakte for mye ord i søvne, det går utover innsatsen i morgen.... eller forresten kanskje det er like greit, for da vil du være for utmattet til å orke å ta ordet fra meg i morgen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

God morgen :P Ny dag nye muligheter, nå sitter jeg med dagens første rykende varme kaffekopp. Kaffe er et must hver morgen.

Det er elleve grader ut og overskyet og yr i luften. Litt koselig egentlig.

Har nesten begynt å føle meg som en poet etter at jeg startet dagboken, av den typen som bare svever rundt og skriver ned litt uvesentligheter innimellom, og ellers ikke gjør noe fornuftig :ler:

Skal fingranske Cita etterpå for å se etter flått, er jo så mye av de nå om sommeren, så da er det greit å være på vakt og få fjernet de raskt.

Dessuten presterte det kattebeistet og komme hjem først i natt, så p-pilla ble bare en saga blott.

Får håpe det ikke gjør noe med en dags forsinkelse. Har ikke tenkt meg noen kattunger nå, både fordi jeg ikke har så mye tid til å ta meg av de og fordi hun har vært gravid to ganger før, en endte i en dødfødsel andre gangen ble det keisersnitt, så hva kan skje denne gangen? Vil jo helst ha pusen min i mange flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Katte-mor........... :sjarmor:

Trodde du var alene om ordet, nå hva??? :ler:

Neida, Betty er skremt opp av et #"%%&%# rabalder idag, så da kan jeg like godt passe ordet en stund :wink:

Lykke til i flått-jakten, og ha en fortsatt behagelig morgen :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Nå fikk jeg besøk av et grått pelstryne oppå data-skrivebordet her. :D Det er koselig.

Men jeg irriterer meg litt over den nye telefonen min. Er så typisk at det må være et eller annet feil når jeg kjøper meg noe nytt.

Når jeg skal sende mms tar det en evighet før den når mottakeren, gjerne et par -tre timer. Og i går fikk jeg bare beskjed om at det var en kommunikasjonsfeil. Jeg har ringt netcom og klaget, uten at de kunne hjelpe meg stort, så jeg har en mistanke om at det må oppgraderes noe.

Men nå har jeg jo lastet ned noen ringetoner, og tatt noen bilder med den, hvis jeg må bytte telefon helt, så mister jeg kanskje de da :cry:

Jeg skal ta den med i butikken der jeg kjøpte den og klage, for å si det sånn så har jeg litt erfaring i sånn klaging, har gjort det noen ganger før og.... :evil: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

God morgen! (Eller formiddag om du vil). Sol her og, deilig :kul: Håper du koser deg med pusen og sola, og at det ordner seg med telefonen. Jeg har akkurat tilbrakt en natt i senga med den ene puseklumpen liggende oppå meg, veldig fin måte å våkne på. :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare innom for og si at jeg håper veldig at du kommer på Grenlandstreffet!

Det hadde vært ordentlig koselig!!!!

Både Diva, Aricept og jeg er stort sett slik vi er her inne (pratsomme og blide) så dette blir sikkert morro.

Kjempe koselig om du og vil komme!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg skal nok få til å komme, for jeg har jo veldig lyst da. Men det er bittelitt skummelt og... :sjenert:

Hvis noen av dere vanker på Mets, så har jeg kanskje sett dere før og til og med. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...