Gå til innhold

Den døde dagbok


Gjest Catwoman

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Sånn nå stikekr jeg igjen... Blir bare så utroolig irritert på den datamaskinen her.... vet ikke en gang om den kan kalles det :-x arg...

Blir vel data og internet etterhvert på meg tror jeg.. når jeg får råd.

Klemmer til alle som stikker innom i dagboken min.

Og skriv gjerne masse hilsner hvis dere har lyst, det er heeelt greit :sjarmor: (den smileyen der er ikke engang noe fin på denne maskinen - og den som alltid har vært min favoritt smiley.... :roll::ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Koselig å føle at eg r savnet her inne. Har ikke blitt så mye tid ti internet bruk i det siste, men nå er jeg en tur på biblioteket, og du verden så deilig det var å kjenne tastaturet under fingrene igjen. :ler:

Skal få kjøpt meg en datamaskin, må bare få råd først.

Når har pusen min også flyttet ned hit. Og hun koser seg.

Første døgnet lå hun under bordet og skalv, og jeg trodde aldri det kom til å gå. Men så fant hun seg til rette, og begynte å fly ut hele dagen. Nå har hun vært her i to uker, og har blitt sitt gamle jeg. Dvs.at hun stort sett ligger og sover hele dagen. Så hun har vel jobbet og slitt med å markere det nye teritoriet sitt, og kan endelg slappe av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallais! Grattis som Skiensbeboer :D

Håper du har det bra!

Tenker vi sneier innom Skien neste helg, kanskje vi sees ?

God hælj for now : )

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Catwoman

Hei alle sammen :vinke:

Lompa = 040904... går jeg utifra? Håper mange runder med tommyball når jeg en gang i framtiden får meg datamaskin..... :sjarmor:

Men nå har eg fått meg jobb i hvertfall. :-) I frukt og grønt avdelingen på Meny. Passer ypperlig for meg som spiser så mye grønnsakr. ler.

Lørdag hadde jeg en kjempe flott kveld med tre fantastisk flotte jenter. Aricept, MarianneE og Diva. Så såvidt noe om at Lizbeth vlle være med på treff neste gang inne i dagboken til Aricept... det MÅ du det hadde vært kjempe koselig å treffe deg og :D

Jeg savner datamaskin.... det er ikke det samme å låne en på biblioteket hvor man nærmest må holde over skjermen for at ikke alle rundt også skal vite hva man driver med....

Men så var det de pengene da..... jaja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Og nå stikker jeg igjen, skal ut i kulda (eller det r i hvertfall ikke så fryktelig varmt ut) og opp å levere klokka mi hos urakeren. Den bestemte seg plutselig for å stoppe i går... og jeg som er totalt avhengig av klokke .. må få skiftet batteri før jeg blir helt sprø..

hvis jeg skriver mye feil her, eller rettere sgt hvis det mangler bokstaver i ordene så er det fordi noen av tastene er litt dumme og tar ikke så godt. Spesielt aen tror jeg.

Klemmer til alle. :klem:

Må innrømme at jeg har vært en bitte liten snartur og sneket bitte litt på skattelistene :oops: Ja jeg er nysgjerrig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Catwoman

Er en tur i Drammen, låner datamaskin. Tjoho.. så deilig med en ordentlig maskin. :P

Her er alt bra. Bortsett fra at jeg begynner å bli mektig lei av ribbensbrudd. Brakk et ribben for snart fem uker siden,det er bedre nå da, men det tar jo himla lang tid før det gror ordentlig. Men men.. det går vel over.

Aner ikke hvordan jeg brakk det en gang...

Skal kjøre hjemmover igjen etterpå, men jeg håpte på at det skulle bli litt varmere ute før jeg reiste. Det er så kaldt ute nå at. brrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
Gjest Catwoman

Nå må vel jeg hive meg i seng ... skal opp klokken seks i morgen, og ha en laaaaaaaaaaang dag forran meg.

Men på søndag tenker jeg at det blir tid til litt internet surfing.... eller mye :sjarmor:

Det er så utrolig deilig å ha internet igjen.

*sukker fornøyd*

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg har ikke den dagboken med mest respons ser jeg. Kanskje ikke så rart siden jeg ikke er den helt store dagboksskriveren, og fordi jeg skriver litt mindre om mitt private liv enn det mange andre gjør.

Men jeg kan si at det er søndag ettermiddag, kaldt og snø ute, Cita og jeg holder oss kun inne i dag, og jeg har ikke gjort en dau shit i dag, ingenting av det jeg hadde tenkt til, og jeg var på julebord i går og er bitte litt susete i hodet i dag..... bare bitte litt :sjarmor:

Så tror jeg at jeg har forstått greia med Milla, leste avskjedstalen hennes/dems....og... hvis det ersant da... det kan man jo aldri vite... så synes jeg det har vært en genial ide, og morro at jeg har fått ta del i den, selv om jeg aldri har vært den som har diskutert mest i herdig med henne. Men jeg mistet dagboken hennes for den er vekk nå. Jada jeg er hyper-nysgjerrig av natur. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Catwoman

Catwoman er ikke veldig flink til å skrive i dagboken sin nei.

Nå ha jeg fir i fire dager, og tenkte å få handlet resten av julegavene. Det re faktisk julaften om en uke, og om to uker og 1 dag er vi i 2005. :o

Og de som mente jordne kom til å gå under da de ble årtusen skifte :roll:

Her er det sol, bart og flere varmegrader, syns det er herlig når det er mildt jeg da, men blir ikke særlig julestemning av det akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...