Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Helga over for denne gang, og det har vært en fin helg! Vi har begynt å få tutta i seng i 20-tiden, og de siste to nettene har hun sovet til 03.30 og 04.00 :nigo: Det er så godt med litt voksentid på kvelden! Ellers går det fremover med dagsoving, i skrivende stund ligger hun og sover i nestet sitt i sofaen. Så godt å ha hendene fri! Det går fremover med barnevogna også, men typisk nok har plantar fascitten min blusset opp igjen :dry: Så nå humper jeg rundt her inne og prøver å ikke belaste foten for mye...

Ellers går det i byssing og synging her. Lille Måltrost, So ro lillemann og Når trollmor har lagt sine (...) på repeat. Ikke dårlig å ha barnesanger på hjernen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synger bare "se, der går en seeeeebra" til lillebror jeg. :sjenert: Vet ikke hvorfor, det er den første sangen som faller inn i hodet mitt når jeg skal synge til baby.

En sebra er ikke en hest...en sebra er ikke en ku! En sebra går ofte på fest, en sebra er god i kung fu!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tornerose er den store nattasangene her.. Men først "bjørnen sover", "trollmor-sangen" og "So ro lillemann".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

se der går en seeeebraaaaa, med halen i sky. se der går en seeeeebra, så stolt og så kry. en sebra er som livet selv, og det er svart og hvitt. og se nå kommern hiiit! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der går en seeeebraaaaa, med halen i sky. se der går en seeeeebra, så stolt og så kry. en sebra er som livet selv, og det er svart og hvitt. og se nå kommern hiiit! :strix:

Jaaaaaaa!!!! Du kan den joooo!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takke meg til Lille Måltrost da altså :fnise:

Her går det mest i egenkomponerte melodier, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nynning av "misty mountains", og gubben kan ingen sanger, så han synger ma ma ma, pa pa pa til en fiktiv melodi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig koselig å treffe dere igjen også! Sist gang var du jo høygravid ;)

Jeg fikk tak i det jeg skulle ha på IKEA pluss en del småting til. Og rushtrafikken hjem var helt jævlig, og lillemor skreik. Jeg fant ut i dag at jeg kan klare å putte inn smokken i barnesetet i baksetet hvis jeg setter bilen i fri så jeg kan slippe clutchen :fnise: Med stopp bruke vi 2 timer på en tur som vanligvis tar 20 min, og da var det fremdeles tett trafikk da klokka ble 18 :dry:

Noe som var litt moro var jo at mamma havnet foran meg i køen, hva er sjansen for det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sebrasangen har jeg aldri hørt, har den en kjent melodi? :) Første gang vesla her lo var når jeg sang, velger å ta det som et komplement  :fnise:  Ro, ro, ro din båt, blomster små, antijantelovsangen og den ut i skogen, hogge ved-regla er gjengangere her. 

Rush med baby må være slitsomt! Kjenner jeg blir stressa bare av tanken! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å nå kommer jeg til å ha den sebrasangen på hjernen i lang tid! !!

Haha! Er det lenge siden du var på kg med pc? For du driver nemlig og teller i svangerskapet i signaturen din, og såvidt jeg vet er du ikke gravid igjen (eller?)

I går rullet tutta fra mage til rygg mange ganger på rad :rodmer: Flinke lillemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Er det lenge siden du var på kg med pc? For du driver nemlig og teller i svangerskapet i signaturen din, og såvidt jeg vet er du ikke gravid igjen (eller?)

I går rullet tutta fra mage til rygg mange ganger på rad :rodmer: Flinke lillemor!

Jepp :fnise: Er så lite aktiv for tiden og er for det meste på telefon , så har ikke giddet å ordne det, så nå har den begynt å telle på nytt :laugh:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi på babysvømming for første gang. Det så ut som lillemor trivdes i vannet, og det var veldig koselig å snakke med andre foreldre. Syns ikke det er så aller verst pris å betale med litt over 2000 for babysvømming en gang i uka frem til midten av desember. Blir nok en koselig lørdagstradisjon det :nigo::fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med babysvømming i helgen! 
Har hatt såå lyst til å få til babysvømming selv, men siden mannen reagerer veldig på klor har vi droppet det. Dessuten er kursene her fulle før jeg i det hele tatt får med meg at de er! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...