Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han hadde fått for seg at han hadde svart torsdag ettermiddag i stedet for onsdag ettermiddag. Jaja, i dag bør jeg få det unnagjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en av naboene på toget i dag, og de skulle visst ha barn i februar ;) Da blir ikke vårt riskorn eneste 2015-modell i nabolaget ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok mye liv i gata etterhvert ;) Det er jo 3 2014-modeller også, og jeg regner ihvertfall to av parene skal ha flere etterhvert ;) Vi er sistemann ut, så det er vel ikke noen overraskelse at det kommer en snart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med nabounger! :hoppe: Vi er omringet av pensjonister og barnefamilier, så NOEN må jo kveste ut flere her etterhvert??? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss som kjøpte nybygg så er 11 av 12 enheter småbarnsfamilier, inkludert oss med en på vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tissatrengt! Har vært 3 ganger på do allerede i løpet av arbeidsdagen, og jeg har bare vært her i to og en halv time.. :sjenert:

Tenkte jeg skulle bestille tid til første svangerskapskontroll i dag, men telefonrommet var hele tiden opptatt. Når det endelig ble ledig ringer jeg jo selvfølgelig til legesenteret i dét de tar 2 timer lunsj fra telefonen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Så tissatrengt! Har vært 3 ganger på do allerede i løpet av arbeidsdagen, og jeg har bare vært her i to og en halv time.. :sjenert:

Tenkte jeg skulle bestille tid til første svangerskapskontroll i dag, men telefonrommet var hele tiden opptatt. Når det endelig ble ledig ringer jeg jo selvfølgelig til legesenteret i dét de tar 2 timer lunsj fra telefonen :P

Høres ut som mitt legesenter det der :P

Er du like nervøs i dag, eller? Håper det går veldig fint å snakke med sjefen - og at opplevelsen blir god uansett utfall. (Og så håper jeg selvsagt på et bra utfall for din del!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da! :) her er det en som kommer i desember, to i mars og så er det oss i April. Så det blir liv i nabolaget her også!:)

Og typisk at legekontoret stengerr telefonen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg overlevde møtet med sjefen i dag, men ikke uten tårer da :sjenert:

Han sa vel egentlig det jeg regnet med, at pga den økonomiske situasjonen til avdelingen og selskapet generelt hadde han ikke mye midler å fordele utover. Jeg hadde tydeligvis fått mest på avdelingen (stakkars de andre!), men han skulle ta det opp med sin sjef igjen. Det er mulig at det finnes noen tusenlapper "til overs", det er jo ikke så mange tusenlapper det er snakk om til jeg er på nivå med de nyansatte ihvertfall :rolleyes:

Jeg skulle tenke over om det var noe annet enn bedre lønn jeg kunne tenke meg for å dekke opp for det dårlige lønnsoppgjøret. Noen som har noen idéer? Jeg tenker kanskje noen fridager? :klo:

Jobben hadde sikkert vært happy hvis jeg ble fornøyd med å "få lov" til å dra på kurs ett eller annet sted :P Kan ikke akkurat si at det frister...

Han skulle uansett ha det i bakhodet til neste år ;) Da er jeg i permisjon, uten at han vet det enda, hvordan funker det med lønnsøkning mens man får foreldrepenger? :klo:

For å bøte på den dårlige følelsen etter møtet, har tårene først begynt er det jammen vanskelig å stagge dem, så tok jeg meg en liten shoppingtur. Fant en fin skinnveske på halv pris :nigo: Man kan aldri få for mange vesker, og når M sa at jeg kjøpte jo ny veske hver måned, så måtte jeg jo si at jeg ikke hadde kjøpt meg ny veske (til det formålet ihvertfall *kremt*) siden i fjor høst :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nei det var ikke sprekt om du fikk mest! Kjedelig når det skal være så dårlig. Flere fridager er det jeg også tenker at kan kompensere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...