Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Denne gangen syns jeg at ukene flyr unna! I morgen er jeg "allerede" 6 uker på vei :hakeslepp: Jeg kjenner det blir godt den dagen jeg kommer over så langt jeg kom sist (8+3), og det er ikke bare fordi jeg syns det er kjedelig med repetisjon på gravid-appen :ler:

Ellers har jeg vært heldig å slippe unna kvalmen enn så lenge, jeg har hatt noen brekninger, men det må man vel kanskje bare regne med. Puppene begynner å vokse ut av bh-en og brystvortene er ømme og mer spisse :fnise: Ellers merker jeg ikke så veldig mye, litt murringer i korsrygg og "menssmerter" bare. Heldigvis har jeg vært forskånet for den ekstreme trøttheten, jeg sovner kanskje kjappere på sofaen enn jeg vanligvis gjør, men jeg holder ut til 21-nyhetene ;) Våkner før vekkerklokka for tida også :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, tiden flyr denne gangen :sjokkert: Plutselig sitter du der med bebis i armene :nigo:

Skal dere på noen tidlig ul ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestilt tidlig-UL, men som sist gang ønsker vi ikke å dele nyheten med noen før vi har sett at alt står bra til med huleboeren ;) Det blir nok en tidlig-UL rundt uke 12 ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig med tidlig UL! Og bildene er veldig morsomme å se på, spesielt når man sammenlikner med utviklingen til senere.

Skjønner også at du tenker på milepælen fra forrige gang. Denne gangen går det helt til mål! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært hos foreldrene mine i dag, tantebarna med foreldre var på besøk, så det var en skikkelig familiegathering. To av tantebarna hadde visst blitt enig om at det var på tide at vi fikk barn snart :ler: Det ble servert lammelår til middag, og heldigvis fikk jeg sikret meg noen stykker som ikke var rosa :lur:

Veldig fint å se tantebarn på litt over 2 måneder også. Der var det mye smiling på gang! :nigo::rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, den irriterende kollegaen er tilbake på kontoret etter å ha vært sykemeldt. 10 min tok det før jeg holdt på å gå på veggen! :sukk: Der plinges det i mail på både mobil og pc, han sleit tydeligvis med ett eller annet, fordi det var sikkert 6-7 Windows error-lyder på rappen akkompagnert av stønn og sukk! Haha! At en person kan lage så mye lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...