Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som om du hadde en koselig dag med familien din i går :hjerte:

Åå tantebarn er fantastisk!

Hurra hurra hurra for 6 uker :strix:

Edit: beskrivelsen din av den irriterende kollegaen minner om ei jeg gikk i klasse med før, og guuud så irriterende, var hoppende glad når skoleåret var over (mest pga jeg slapp henne :fnise: )

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt mail til sjefen om at jeg vil snakke om lønnsoppgjøret med han :bond: Hjelpes! Jeg kommer til å stortute på møtet... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i ilden i morgen ettermiddag! Må huske vannfast maskara og concealer i lomma :P

Haha, jeg syns teksten på tickeren denne uka er ganske treffende. Her holder puppene på å bryte seg ut av bhen, så jeg har superlekre quad-pupper for tiden. Må nok investere i nye bher etterhvert ;l

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BHer ja..Jeg kjøpte nytt i starten av august..Nå må jeg nok kjøpe nye igjen. :P Jammen glad jeg ikke har SÅ store pupper i utgangspunktet, så kan fint kjøpe BH på H&M/Lindex. Hadde vært dyrt om man måtte på Change.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må fort ha e-cup i lindex sine størrelser nå, og det er som regel ganske utplukket. Får se hva jeg finner. Change har 25% rabatt for tiden tror jeg (på det nærmeste senteret)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene minhar nesten ikke vokst enda, men de trenger ikke å bli særlig mye større heller:p plutselug må jeg også på BH jakt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er litt misunnelig på dere som får skikkelig amasonepupper! Her har jeg såvidt kommet til punktet at jeg kan ta ut innleggene i en del av BH-ene. Ikke noe annet enn en litt rundere form å spore så langt. Jeg som gledet meg til å endelig få PUPPER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok med melkesprengen, Spiremor ;)

Her er tiden uten uggenhet forbi, har måttet kjøpe meg mat før jeg kan sette meg på toget hjem de siste to dagene, og i går kveld og i dag morges måtte jeg kyle i meg et halvt knekkebrød. Før jobb i dag ble det kjøpt inn ritz og havrekjeks ;) Heldigvis ikke måttet inspisere doskåla enda, men det kommer noen varselsbrekninger nå og da :kvalm:

I dag har jeg skikkelig vondt i hodet også, og jeg gleder meg ikke akkurat til samtalen senere i dag. Må komme på noen gode argumenter for at jeg fortjener høyere lønn (foruten det åpenbare med at de med 0 års erfaring har mer i lønn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff, vil ikke tenke på melkespreng ennå :P

Kjipt at kvalmen er tilbake for deg. Lurt å sørge for å bare hive i deg et eller annet iblant, så det i alle fall ikke går stort mer enn tre timer mellom hver gang.

Argumenter er vanskelige å komme på når man helst skulle hatt dem i går. Det at du har lavere enn nyansatte i tilsvarende stillinger og med tilsvarende utdanning er jo helt klart et viktig element. Du bør jo bli verdsatt for å være trofast i selskapet og ikke bare hoppe mellom jobber. Det er det tross alt mange unge som gjør. Det er jo ikke akkurat å være kravstor å ønske å bli behandlet likeverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på samtalen :) Håper du får mer lønnsøkning :)

God bedring med kvalme og hodepine :klem: Ikke noe særlig når det står på, altså, men bra du er flink til å få i deg mat oftere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nesevisa

Lykke til!

Lavere lønn enn de nyansatte burde være ganske tungtveiende i seg selv. Dessuten har du gjort mange kjipe oppgaver uten å klage :)

Heia deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Sjefen gikk for dagen kl 1430, uten at jeg fikk beskjed om at han skulle dra tidlig hjem... Gahh! Betyr at jeg må grue meg enda lenger...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...