Spiremor Skrevet 28. februar 2015 #1141 Del Skrevet 28. februar 2015 Ååå, så søt matroskjole! Den hadde vært perfekt til 17. mai! Håper de har den i sortimentet en stund så jeg kan kjøpe riktig str når det nærmer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mars 2015 #1142 Del Skrevet 1. mars 2015 Åååå, så søt kjole!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 1. mars 2015 #1143 Del Skrevet 1. mars 2015 Så fin kjole!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. mars 2015 #1144 Del Skrevet 2. mars 2015 For en snusk kjole! Passer jo utmerket til jenta di. Hvordan føles kroppen? Har ddt begynt å bli tyngre eller føles alt greit enda? (bortsett fra søvnen da.. må være slitsomt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. mars 2015 #1145 Del Skrevet 2. mars 2015 Angående utstyrslista ville jeg nok ha pøsa på med gulpekluter... Kjekt å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #1146 Del Skrevet 2. mars 2015 For en snusk kjole! Passer jo utmerket til jenta di. Hvordan føles kroppen? Har ddt begynt å bli tyngre eller føles alt greit enda? (bortsett fra søvnen da.. må være slitsomt ) Kroppen er helt ok. Bekkenet klager litt hvis jeg går mye eller gjør ting jeg ikke burde, og det å få på seg sokker er litt vanskeligere enn vanlig. Og rullinga ut av senga på morgenen blir mindre elegant for hver dag som går Angående gulpekluter: jeg er litt usikker på om jeg får arve det av min søster. Hvis ikke blir det å bestille flere i bambus fra ebay, så lenge jeg er fornøyd med kvaliteten på de jeg allerede har bestilt Jeg får mest sannsynlig overrakt arveklær til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #1147 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg har fått snakket med NAV, og jeg slipper å ha dialogmøte med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. mars 2015 #1148 Del Skrevet 2. mars 2015 Deilig å kunne arve en del! Man sparer en del på det Og så bra at nav skjønte at det var et overflødig møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #1149 Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg har jo tre tantebarn som jeg arver klær fra, men alle er født på høsten. Hvis vi får en like varm sommer i år som i fjor er det ikke så veldig aktuelt med masse klær i tykk ull Blir spennende å se! Til helgen er det duket for Cirque du Soleil også! Vi tar med oss det ene tantebarnet, siden venninnen min som egentlig skulle være med MÅTTE jobbe. Jeg hadde aldri klart å ha en jobb der det ikke var mulig å unngå arbeid på en spesifikk lørdag selv om man vet det flere måneder før, spesielt når hun ikke får betalt Men sånn er det i en bransje der det er mange om beinet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. mars 2015 #1150 Del Skrevet 2. mars 2015 Litt misunnelig nå..... Jeg har alltid hatt lyst til å dra på Cirque du soleil!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #1151 Del Skrevet 2. mars 2015 Det kommer nok flere muligheter, MissStiles Det er vel 2 år siden de var her sist Jeg fikk nettopp mail om at vogna blir sendt i dag Jeg er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #1152 Del Skrevet 2. mars 2015 Ammeinnlegg i bambus kom i posten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #1153 Del Skrevet 3. mars 2015 26 uker i dag! OG barnevogna er klar til henting på posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. mars 2015 #1154 Del Skrevet 3. mars 2015 Hurra for 26 uker og barnevogn det blir stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. mars 2015 #1155 Del Skrevet 3. mars 2015 Angående utstyrslista ville jeg nok ha pøsa på med gulpekluter... Kjekt å ha! Enig! Jeg har faktisk for få! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #1156 Del Skrevet 3. mars 2015 Enig! Jeg har faktisk for få! :O Hvor mange har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. mars 2015 #1157 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvor mange har du? 5-6 stk. Går jo et par minst pr dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. mars 2015 #1158 Del Skrevet 3. mars 2015 Vi har nærmere 40 tror jeg, og jeg syns fortsatt det er litt lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #1159 Del Skrevet 3. mars 2015 Her er det bare å bunkre opp skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #1160 Del Skrevet 3. mars 2015 Superfornøyd med barnevogna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå