Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Ååå, så søt matroskjole! :rodmer: Den hadde vært perfekt til 17. mai! Håper de har den i sortimentet en stund så jeg kan kjøpe riktig str når det nærmer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en snusk kjole! :strix: Passer jo utmerket til jenta di.

Hvordan føles kroppen? Har ddt begynt å bli tyngre eller føles alt greit enda? :kose: (bortsett fra søvnen da.. må være slitsomt :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående utstyrslista ville jeg nok ha pøsa på med gulpekluter... :ler: Kjekt å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en snusk kjole! :strix: Passer jo utmerket til jenta di.

Hvordan føles kroppen? Har ddt begynt å bli tyngre eller føles alt greit enda? :kose: (bortsett fra søvnen da.. må være slitsomt :( )

Kroppen er helt ok. Bekkenet klager litt hvis jeg går mye eller gjør ting jeg ikke burde, og det å få på seg sokker er litt vanskeligere enn vanlig. Og rullinga ut av senga på morgenen blir mindre elegant for hver dag som går :fnise:

Angående gulpekluter: jeg er litt usikker på om jeg får arve det av min søster. Hvis ikke blir det å bestille flere i bambus fra ebay, så lenge jeg er fornøyd med kvaliteten på de jeg allerede har bestilt :)

Jeg får mest sannsynlig overrakt arveklær til helga :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig å kunne arve en del! Man sparer en del på det :)

Og så bra at nav skjønte at det var et overflødig møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo tre tantebarn som jeg arver klær fra, men alle er født på høsten. Hvis vi får en like varm sommer i år som i fjor er det ikke så veldig aktuelt med masse klær i tykk ull ;) Blir spennende å se!

Til helgen er det duket for Cirque du Soleil også! :nigo: Vi tar med oss det ene tantebarnet, siden venninnen min som egentlig skulle være med MÅTTE jobbe. Jeg hadde aldri klart å ha en jobb der det ikke var mulig å unngå arbeid på en spesifikk lørdag selv om man vet det flere måneder før, spesielt når hun ikke får betalt :daane: Men sånn er det i en bransje der det er mange om beinet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt misunnelig nå.....

Jeg har alltid hatt lyst til å dra på Cirque du soleil!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok flere muligheter, MissStiles :) Det er vel 2 år siden de var her sist

Jeg fikk nettopp mail om at vogna blir sendt i dag :hoppendeglad: Jeg er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående utstyrslista ville jeg nok ha pøsa på med gulpekluter... :ler: Kjekt å ha!

Enig! Jeg har faktisk for få! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...