Fibonacci Skrevet 14. januar 2015 #821 Del Skrevet 14. januar 2015 Hurra for ei lita jente i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. januar 2015 #822 Del Skrevet 14. januar 2015 Ahus Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 14. januar 2015 #823 Del Skrevet 14. januar 2015 Gjetta riktig Gratulerer så masse med jente i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #824 Del Skrevet 14. januar 2015 Takk for alle gratulasjoner Har akkurat kommet hjem igjen fra Shuffleboard. Vi vant! Nå er det straks senga, håper å sove godt og muligens ta igjen noen timer som jeg mistet natt til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. januar 2015 #825 Del Skrevet 14. januar 2015 Takk for alle gratulasjoner Har akkurat kommet hjem igjen fra Shuffleboard. Vi vant! Nå er det straks senga, håper å sove godt og muligens ta igjen noen timer som jeg mistet natt til i dag Hurra !!! Og god natt når den tid kommer Får vel snike meg i seng selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 15. januar 2015 #826 Del Skrevet 15. januar 2015 Gratulerer med jente! Utrolig mange som venter jente altså, nesten alle. Er det ikke bare meg, missdior og lillemeg90 som venter gutt? Anyway, gratulerer! Jeg venter også gutt :D Gratulerer med ei lita tulla Nautika ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #827 Del Skrevet 15. januar 2015 Det var ei frisk og fin jente i magen Termin ble flyttet til 12. juni, en til to dager etter menstermin (avhengig av regnemetode) Gratulerer med en frisk liten frøken Og så koselig å få bekreftet at det er babyen du kjenner også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #828 Del Skrevet 15. januar 2015 I natt klarte jeg å sove helt fra kl 22 til kl 5 Wow, en så god natt har jeg ikke hatt på lenge altså. Fikk sovet et par timer på morgenkvisten også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #829 Del Skrevet 15. januar 2015 I natt klarte jeg å sove helt fra kl 22 til kl 5 Wow, en så god natt har jeg ikke hatt på lenge altså. Fikk sovet et par timer på morgenkvisten også Jippiii ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. januar 2015 #830 Del Skrevet 15. januar 2015 I natt klarte jeg å sove helt fra kl 22 til kl 5 Wow, en så god natt har jeg ikke hatt på lenge altså. Fikk sovet et par timer på morgenkvisten også Høres herlig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #831 Del Skrevet 15. januar 2015 Hvorfor merker man mer til trøttheten de dagene man faktisk burde følt seg opplagt? I dag har jeg gjort det litt mer offisielt på jobb, ei som fikk barn nå i høst var innom, så da fortalte jeg at jeg også skulle ha en. Det ble plukket opp av ei til, så nå regner jeg med at ryktene går Håper det ihvertfall, for det er litt kleint å strutte med en voksende mage uten at folk har fått bekreftet at jeg er gravid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #832 Del Skrevet 15. januar 2015 Hjemme igjen fra vannaerobic. Det var absolutt trening for meg altså, hvorfor har jeg ikke gjort dette før?! Blir godsliten og sigen i kroppen etter det varme vannet, og underveis i treningen merker man ikke så mye til at man svetter eller blir sliten Så jeg skal menge meg med de eldre damene på torsdager fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #833 Del Skrevet 15. januar 2015 Hjemme igjen fra vannaerobic. Det var absolutt trening for meg altså, hvorfor har jeg ikke gjort dette før?! Blir godsliten og sigen i kroppen etter det varme vannet, og underveis i treningen merker man ikke så mye til at man svetter eller blir sliten Så jeg skal menge meg med de eldre damene på torsdager fremover Ååh, så glad for å høre at du trivdes med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. januar 2015 #834 Del Skrevet 15. januar 2015 Så deilig! Den følelsen av å veie mye mindre og å være mye mer smidig er helt fantastisk Utrolig hvor tung man føler seg når man klatrer opp stigen etter endt økt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 15. januar 2015 #835 Del Skrevet 15. januar 2015 Det hørtes deilig ut. Tror jeg må ta med meg samboer i svømmehallen i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. januar 2015 #836 Del Skrevet 15. januar 2015 Det er herlig! Jeg deltar på vanngym for gravide en gang i uken:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #837 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg må juble litt for at det for første gang i dette svangerskapet fristet med salat til lunsj Jeg har levd på brødskive med gulost eller syltetøy de siste månedene Kanskje jeg begynner å få litt bedre matlyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. januar 2015 #838 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg må juble litt for at det for første gang i dette svangerskapet fristet med salat til lunsj Jeg har levd på brødskive med gulost eller syltetøy de siste månedene Kanskje jeg begynner å få litt bedre matlyst? Håååper det, på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 16. januar 2015 #839 Del Skrevet 16. januar 2015 Åå nå fikk jeg lyst på salat! Men det å gå de 10 minutterne til butikken, DET orker jeg ikke! =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. januar 2015 #840 Del Skrevet 16. januar 2015 Gratulerer med jente! Tippa jeg ikke? Var helt sikker på at jeg gjorde det! Vel vel.. Hadde tipper gutt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå