Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for alle gratulasjoner :nigo:

Har akkurat kommet hjem igjen fra Shuffleboard. Vi vant! :hoppe:

Nå er det straks senga, håper å sove godt og muligens ta igjen noen timer som jeg mistet natt til i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner :nigo:

Har akkurat kommet hjem igjen fra Shuffleboard. Vi vant! :hoppe:

Nå er det straks senga, håper å sove godt og muligens ta igjen noen timer som jeg mistet natt til i dag ;)

Hurra !!! :danse::danse: Og god natt når den tid kommer :natti: Får vel snike meg i seng selv :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente! :hoppe: Utrolig mange som venter jente altså, nesten alle. :fnise: Er det ikke bare meg, missdior og lillemeg90 som venter gutt? :klo:

Anyway, gratulerer! :hoppe:

Jeg venter også gutt :D

Gratulerer med ei lita tulla Nautika !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ei frisk og fin jente i magen :strix::babyjente: Termin ble flyttet til 12. juni, en til to dager etter menstermin (avhengig av regnemetode)

Gratulerer med en frisk liten frøken :danse: Og så koselig å få bekreftet at det er babyen du kjenner også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt klarte jeg å sove helt fra kl 22 til kl 5 :hoppe: Wow, en så god natt har jeg ikke hatt på lenge altså. Fikk sovet et par timer på morgenkvisten også :nigo::skya:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt klarte jeg å sove helt fra kl 22 til kl 5 :hoppe: Wow, en så god natt har jeg ikke hatt på lenge altså. Fikk sovet et par timer på morgenkvisten også :nigo::skya:

Jippiii ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor merker man mer til trøttheten de dagene man faktisk burde følt seg opplagt? :klo:

I dag har jeg gjort det litt mer offisielt på jobb, ei som fikk barn nå i høst var innom, så da fortalte jeg at jeg også skulle ha en. Det ble plukket opp av ei til, så nå regner jeg med at ryktene går :P Håper det ihvertfall, for det er litt kleint å strutte med en voksende mage uten at folk har fått bekreftet at jeg er gravid :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen fra vannaerobic. Det var absolutt trening for meg altså, hvorfor har jeg ikke gjort dette før?! :P Blir godsliten og sigen i kroppen etter det varme vannet, og underveis i treningen merker man ikke så mye til at man svetter eller blir sliten :nigo: Så jeg skal menge meg med de eldre damene på torsdager fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen fra vannaerobic. Det var absolutt trening for meg altså, hvorfor har jeg ikke gjort dette før?! :P Blir godsliten og sigen i kroppen etter det varme vannet, og underveis i treningen merker man ikke så mye til at man svetter eller blir sliten :nigo: Så jeg skal menge meg med de eldre damene på torsdager fremover ;)

Ååh, så glad for å høre at du trivdes med det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig! Den følelsen av å veie mye mindre og å være mye mer smidig er helt fantastisk :nigo: Utrolig hvor tung man føler seg når man klatrer opp stigen etter endt økt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må juble litt for at det for første gang i dette svangerskapet fristet med salat til lunsj :hoppe: Jeg har levd på brødskive med gulost eller syltetøy de siste månedene :P Kanskje jeg begynner å få litt bedre matlyst? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må juble litt for at det for første gang i dette svangerskapet fristet med salat til lunsj :hoppe: Jeg har levd på brødskive med gulost eller syltetøy de siste månedene :P Kanskje jeg begynner å få litt bedre matlyst? :nigo:

Håååper det, på dine vegne :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå nå fikk jeg lyst på salat! Men det å gå de 10 minutterne til butikken, DET orker jeg ikke! =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente! Tippa jeg ikke? Var helt sikker på at jeg gjorde det! Vel vel.. Hadde tipper gutt uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...