MissStiles Skrevet 3. mars 2015 #1161 Del Skrevet 3. mars 2015 Superfornøyd med barnevogna! Henta den? Bilde!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #1162 Del Skrevet 3. mars 2015 Ja, den ble hentet på posten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. mars 2015 #1163 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Bilde! Edit: fin vogn!! Endret 3. mars 2015 av malicious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #1164 Del Skrevet 4. mars 2015 I dag er det 100 dager til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mars 2015 #1165 Del Skrevet 4. mars 2015 Ik! Straks nede i tosifret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. mars 2015 #1166 Del Skrevet 5. mars 2015 100 dager her er det 43 dager nå! Synes det har gått veldig raskt fra det var 100 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. mars 2015 #1167 Del Skrevet 5. mars 2015 Og så fin vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. mars 2015 #1168 Del Skrevet 5. mars 2015 Kjempefin vogn!! Har ikke begynt å tenke på vogn enda jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #1169 Del Skrevet 5. mars 2015 Kjempefin vogn!! Har ikke begynt å tenke på vogn enda jeg... Det er litt leveringstid på vogn, ihvertfall hvis man skal ha det som alle andre skal ha. Greit å få bestilt litt før termin Snart klar for avgang til vannaerobic. Det frister ikke veldig, men blir vel godt når jeg først kommer i det varme vannet... Natt til i dag var ikke så veldig bra, våknet av en drøm i 3-tiden, så brukte jeg sikkert en time eller halvannen på å sovne igjen Klarte å sove helt til halv ti da, så jeg er ikke fullstendig ødelagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. mars 2015 #1170 Del Skrevet 6. mars 2015 Så fin vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #1171 Del Skrevet 6. mars 2015 Så fin vogn! Jeg er skikkelig fornøyd altså Angrer ikke på at vi kjøpte "usett" I går kom balsamen som jeg kjøpte fra feelunique, og med den tilhørende shampoen som kom for noen dager igjen ble håret mitt storfornøyd i morges! Det er kjekt at man er fornøyd når man drister seg til å kjøpe noe annet enn define fra matbutikken Jeg hadde en prat med sjefen i dag også. Vi la en slagplan for arbeidsoppgaver frem mot permisjon og hva som står på planen når jeg kommer tilbake. Mest sannsynlig skal jeg få opplæring i et simuleringsprogram som virker ganske spennende Det første året var jeg jo den personlige slaven til en av de som nå har gått til en annen jobb (hurra!), og nåværende sjef var faktisk overrasket over hvor lite oppfølging og hvor mye drittjobbing jeg hadde under han andres styre. Jeg kunne fått litt mer givende oppgaver knyttet til de prosjektene vi jobbet sammen om, men enten hadde han ikke tid til å lære meg opp, eller så ville han være den eneste som kunne det Jeg har blitt dreven på excel da Jeg har jo lært en del, for jeg har måttet være ganske selvstendig til tider. Et eksempel er veldig korte tidsfrister før vi går "live", og plutselig 2 dager før har jeg fått vite at han kunne ikke være der til "premieredagen", for han skulle på privat-tur til Shanghai/Berlin/Stockholm med avreise i ettermiddag Oi, dette ble mye babling, men jeg er ihvertfall glad for at han er i et annet firma nå, og at andre jyplinger må slite med å være hans undersåtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. mars 2015 #1172 Del Skrevet 6. mars 2015 Den vogna var kuul! Også så fin farge :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 6. mars 2015 #1173 Del Skrevet 6. mars 2015 For en stilig vogn, Nautika! Og det er godt å bli kvitt folk som gjør jobben litt sånn huff for oss andre. Jeg føler det i hvert fall sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #1174 Del Skrevet 9. mars 2015 Hvor ble helga av? Med Cirque du Soleil på lørdag og bursdagsfeiring av familie i går var helga plutselig forsvunnet. Vi fikk første bærepose (av flere) med arveklær etter mine tantebarn i helga da. Det var ikke så veldig mye i de minste størrelsene, og det spørs hvor mye bruk vi får for shorts i februar/mars neste år Det er ihvertfall noe vi får bruk for, og det er greit å ha oversikt over hva vi ikke får arve også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #1175 Del Skrevet 9. mars 2015 Nytt tegn på graviditeten: hovne hender og føtter. Har mest lyst til å holde begge deler under kaldt rennende vann Det er ny svangerskapskontroll på fredag, så jeg får nevne det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 9. mars 2015 #1176 Del Skrevet 9. mars 2015 Var Cirque du Soleil bra? Har så lyst til å se en av forestillingene deres Kjipt med hovne hender og føtter. Kjenner jeg håper på en måte at det ikke blir så varmt utover våren for da blir bare hovenheten verre kan bli varmt når ungen er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #1177 Del Skrevet 9. mars 2015 Cirque du Soleil var bra, men jeg har vært på en annen forestilling med dem som jeg syns var mye bedre. Denne var litt tam til å begynne med, kunne ha vært litt mer action (men det er vel derfor de har flere forskjellige forestillinger) Ja, jeg håper på en vår som ikke er altfor varm, men i slutten av juni kan sommeren komme Jeg syns det er så vanskelig å skulle kjøpe inn babytøy også, det kan være 10 grader og regn hele sommeren eller 30 grader og sol.... Jeg fikk meldt oss på fødselsforberedende kurs i dag. De hadde satt opp ekstrakurs på kveldstid fordi de vanlige kursene var fulle. Med jobben til M måtte jeg bare sjanse på at det passet på den tilgjengelige datoen, heldigvis ser det ut til at han kan dra litt tidligere fra jobb den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 9. mars 2015 #1178 Del Skrevet 9. mars 2015 Vi har bestemt oss for å ikke kjøpe mer klær før ungen er ute. Har vel ca tre antrekk i 50 og 56, så ser vi an både hvor stor han er og hva slags vær det blir i starten. Mannen er helt klar for å handle inn klær dersom jeg ikke får kommet meg ut når ungen er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. mars 2015 #1179 Del Skrevet 10. mars 2015 Her går det i str 50 fremdeles (hun er en mnd om to dager), og vi har altfor mye klær! Vi har to bomullspysjer som vi bruker om dagen, to ullpysjer vi bruker om natta, og ellers rullerer vi (på dagtid) mellom tre-fire bodyer og en bomullsbukse og en ullbukse. Og til alle som kjøper gaver: man får mer enn nok sokker og luer! (jeg har kjøpt begge deler i gaver selv, og ser først nå hvor få som faktisk blir brukt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mars 2015 #1180 Del Skrevet 10. mars 2015 Samme her. Hun bruker fortsatt str 50. Glad jeg handlet noe i den størrelsen men absolutt ikke nok. Så 50 og 56 er greit å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå