Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #861 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg sier go for it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #862 Del Skrevet 20. januar 2015 Nypris ligger på 900. Vet ikke hva den pleier å ligge på på finn.no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. januar 2015 #863 Del Skrevet 20. januar 2015 Ble det kjøp? Jeg endte opp med å kjøpe bæresjal i dag på facebook! mobywrap het det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #864 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Jeg har ikke sendt melding enda, men vurderer det. M klager over at jeg liksom skal kjøpe alt på en gang, kanskje vi ikke trenger det stæsjet heller. Selvfølgelig gidder han ikke sette seg ned for å finne ut om det kan være greit å ha, eller hva det faktisk er, men da får jeg ihvertfall viljen min til hvilken type vi skal ha Så lenge han ikke kommer i ettertid og klager Jaja, jeg kan forstå at det kanskje ikke er like moro for han å finne babystæsj som det er for meg Jeg har jo orientert meg blant barnevogner og sånn lenge før jeg ble gravid Over til grunnen til at jeg stakk innom nå: anbefaler å sjekke ut brukeren ab.bel på instagram for dere med barn eller baby underveis (og spesielt dere med hund) Endret 21. januar 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. januar 2015 #865 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg ville gått for det. Tenkte å kjøpe Caboo selv når februarlønna har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #866 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg har akkurat sendt melding om bæresjalet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #867 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg tror jeg med stor grad av sikkerhet si at matlysten (eller ihvertfall sultfølelsen) er på vei tilbake. Spiste frokostblanding rundt kl 9, kl 12 spiste jeg en kanelbolle (), kl 14 en appelsin, og nå er jeg jammen sulten igjen! Hadde egentlig tenkt å spare yoghurt i kjøleskapet til i morgen, men det ser ut til at den blir fortært i dag Veide meg til morgenen i dag, har gått opp 1 kg fra startvekt nå. Hadde gått opp 0 her om dagen, så det er sikkert litt avhengig av hvor mye som er i fordøyelsessystemet Det er vel mellom uke 20 og 30 man legger mest på seg, så det virker som kroppen "vet" det Holdt på å glemme: HALVVEIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 21. januar 2015 #868 Del Skrevet 21. januar 2015 Bæretøy har vært gull verdt her hvertfall, lillemann ville jo ikke ligge og sove i vogna si før han var 6 måneder. Før det bar jeg han rundt 2/3 av hver tur. Brukte Ergobaby da, og det var kanskje litt varmt noen ganger. Har helt glemt det Hurra for halvveis Jeg la på med 1-2 kg før uke 20, og så kom de resterende 11 etter det en eller annen gang. Syntes ikke jeg merka noe til de ekstra kiloene, men magen ble jo litt i veien etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. januar 2015 #869 Del Skrevet 21. januar 2015 Hurra for halvveis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 21. januar 2015 #870 Del Skrevet 21. januar 2015 Hurra for halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. januar 2015 #871 Del Skrevet 21. januar 2015 Hurra! rar følelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. januar 2015 #872 Del Skrevet 21. januar 2015 Hipp hurra for halvveis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #873 Del Skrevet 21. januar 2015 Takk Vet ikke om jeg føler så mye om å komme halvveis, annet enn at det er enda et skritt nærmere Har vel ikke så mye tid å tenke gjennom det i dag, svigermor er på vei Hun blir her til søndag, så nå ryddes og vaskes det har kun igjen å vaske gulvene på badene, og muligens vaske dusjen hvis jeg gidder. Kommer sikkert på mer etterhvert som burde vært gjort da... Håper jeg får tid til å slenge meg nedpå sofaen før hun kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. januar 2015 #874 Del Skrevet 21. januar 2015 Halvveis!! Jeg er hakk i hæl! Nå kommer ukene til å rase avgårde tror jeg. Jeg synes ikke det er lenge siden vi talte dager til å komme over de magiske 12 ukene... Bæresjal høres veldig lurt ut. Jeg har en meitai som jeg sydde til førstemann, og jeg tenker å bruke den nå også, men jeg har lyst på et elastisk sjal også. Ei venninne har et sjal som jeg tenker å låne noen dager i starten. Lurt å prøve, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. januar 2015 #875 Del Skrevet 22. januar 2015 Hurraaa for halvveis i går, og at du har sendt melding på bæresjalet Og så bra at matlysten/sulten er på tur tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #876 Del Skrevet 22. januar 2015 Jessda, svigermor på besøk... Det går greit hvis man nikker og smiler til all babling om at førstegangsfødende helst ikke burde føde store barn (etter at jeg sa at vi var store i min familie), og diverse spørsmål om hva vi skal gjøre hvis jeg ammer ungen når jeg skal tilbake i jobb (Ehhh, det tar vi vel i så fall da?) Men jeg lurer på om hun driver og damper på e-cigarette innendørs Greit jeg sa at hun skulle føle seg som hjemme, men jeg mente ikke i så stor grad.... Har ikke sett at hun damper, men pipa står på bordet og jeg har lagt merke til rar lukt (jordbær?) og kløe i halsen. Sitter i garderoben før trening og har spurt M på melding om han vet om hun gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildflower Skrevet 23. januar 2015 #877 Del Skrevet 23. januar 2015 Hurra for over halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 23. januar 2015 #878 Del Skrevet 23. januar 2015 Jeg har ikke sendt melding enda, men vurderer det. M klager over at jeg liksom skal kjøpe alt på en gang, kanskje vi ikke trenger det stæsjet heller. Selvfølgelig gidder han ikke sette seg ned for å finne ut om det kan være greit å ha, eller hva det faktisk er, men da får jeg ihvertfall viljen min til hvilken type vi skal ha Så lenge han ikke kommer i ettertid og klager Jaja, jeg kan forstå at det kanskje ikke er like moro for han å finne babystæsj som det er for meg Jeg har jo orientert meg blant barnevogner og sånn lenge før jeg ble gravid Over til grunnen til at jeg stakk innom nå: anbefaler å sjekke ut brukeren ab.bel på instagram for dere med barn eller baby underveis (og spesielt dere med hund) hahah !! åååh jeg døde litt av den brukeren!! Tror kanskje jeg tissa på meg litt også jeg GLEDER meg til perm med sta liten fransk bulldog på 1,5 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 23. januar 2015 #879 Del Skrevet 23. januar 2015 Jessda, svigermor på besøk... Det går greit hvis man nikker og smiler til all babling om at førstegangsfødende helst ikke burde føde store barn (etter at jeg sa at vi var store i min familie), og diverse spørsmål om hva vi skal gjøre hvis jeg ammer ungen når jeg skal tilbake i jobb (Ehhh, det tar vi vel i så fall da?) Men jeg lurer på om hun driver og damper på e-cigarette innendørs Greit jeg sa at hun skulle føle seg som hjemme, men jeg mente ikke i så stor grad.... Har ikke sett at hun damper, men pipa står på bordet og jeg har lagt merke til rar lukt (jordbær?) og kløe i halsen. Sitter i garderoben før trening og har spurt M på melding om han vet om hun gjør det Æsj! Det var det en på jobben min som gjorde også! Og når jeg sa ifra så blåaste han den forbanna dampen rett i trynet mitt. Jeg er overbevist om at det er det som trigget denne intrense preggo kvalmen min... Just saying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. januar 2015 Forfatter #880 Del Skrevet 23. januar 2015 Æsj! Det var det en på jobben min som gjorde også! Og når jeg sa ifra så blåaste han den forbanna dampen rett i trynet mitt. Jeg er overbevist om at det er det som trigget denne intrense preggo kvalmen min... Just saying Ja, jeg følte meg skikkelig uvel! M snakket med henne om det i går, og "eksperten" mente at det kun var vanndamp som kom ut igjen Men, hallo! Tror de at lungene tar opp 100% av nikotinen eller? Det er jo såpass nytt at det ikke har vært noe forskning på hvor skadelig passiv damping er, men jeg er tenker at det er bedre å være forsiktig enn å satse på at det er greit. Jeg må jo tenke på den lille i magen også! Og uansett, men tar seg vel ikke sånn til rette på besøk uten å spørre de som bor der?!? Ja, jeg og svigermor er ikke best buddies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå