Nautika Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #841 Del Skrevet 16. januar 2015 Gratulerer med jente! Tippa jeg ikke? Var helt sikker på at jeg gjorde det! Vel vel.. Hadde tipper gutt uansett Du står på tippelisten under gutt Og takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #842 Del Skrevet 16. januar 2015 Og ryktet har gått på kontoret, så vi snakket litt om det rundt bordet under fredagskake Regner med de aller fleste fikk det med seg, selv om ikke alle var involvert i samtalen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 16. januar 2015 #843 Del Skrevet 16. januar 2015 Og ryktet har gått på kontoret, så vi snakket litt om det rundt bordet under fredagskake Regner med de aller fleste fikk det med seg, selv om ikke alle var involvert i samtalen Så hyggelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #844 Del Skrevet 16. januar 2015 Så hyggelig da Ja, veldig Hun ene kommenterte til og med at jeg hadde mage, og det hadde hun ikke lagt merke til før i dag Jeg får litt god hjelp av klærne jeg har på meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. januar 2015 #845 Del Skrevet 16. januar 2015 Og ryktet har gått på kontoret, så vi snakket litt om det rundt bordet under fredagskake Regner med de aller fleste fikk det med seg, selv om ikke alle var involvert i samtalen Hehe, kan det være at jeg skjønte hvem som ikke var involvert? Ja, veldig Hun ene kommenterte til og med at jeg hadde mage, og det hadde hun ikke lagt merke til før i dag Jeg får litt god hjelp av klærne jeg har på meg da Hihiii, Nautika-mageeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #846 Del Skrevet 16. januar 2015 Hehe, kan det være at jeg skjønte hvem som ikke var involvert? Hihiii, Nautika-mageeen Han du hinter til var ikke på jobb i dag (heller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. januar 2015 #847 Del Skrevet 16. januar 2015 Han du hinter til var ikke på jobb i dag (heller) Høhøhø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. januar 2015 #848 Del Skrevet 17. januar 2015 Han du hinter til var ikke på jobb i dag (heller) Perfekt!! Og flott at du fikk fortalt det så tydelig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #849 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg har sovet godt 5 netter på rad! Deilig å ha litt overskudd igjen, så i dag har fiskene fått litt sårt tiltrengt pleie Svigermor kommer på onsdag og blir til søndag, så da er det greit å få unna en del husarbeid før det også. M er i innspurten på retting av norsk-tekster, så han holder seg inne på kontoret for det meste. Skal bli deilig å få litt mer tid sammen med han etter at denne bølgen med karakter-setting er over. Jeg fikk høre av M i dag at "Det er så deilig å kose med magen din nå som den har blitt så hard. Tenk at jeg har vært med på å lage det der da" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. januar 2015 #850 Del Skrevet 19. januar 2015 Awww, for en søøt kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 19. januar 2015 #851 Del Skrevet 19. januar 2015 Ååå, så koselig!! Den stoltheten er jo bare fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 19. januar 2015 #852 Del Skrevet 19. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #853 Del Skrevet 20. januar 2015 20 uker i dag, og i morgen er jeg halvveis! Lille jenta er denne uka på størrelse med en mango Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 #854 Del Skrevet 20. januar 2015 Hurra for 20 uker og mango!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. januar 2015 #855 Del Skrevet 20. januar 2015 Herlighet det går raskt med deg!! 20 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 20. januar 2015 #856 Del Skrevet 20. januar 2015 20 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #857 Del Skrevet 20. januar 2015 Hurra for 20 uker på vei, og ei jente på størrelse med en mango Snaaart halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #858 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg begynner å merke at jeg må oftere på do for tiden. Heldigvis må jeg ikke opp om natta, men det kjennes ut som jeg må på do selv rett etter å ha vært der. Er bare små mengder som kommer om gangen, selv om jeg drikker nesten 2 liter vann om dagen Jeg er så tørst! Så at det lå ute annonse med caboo carrier til 350 kr på en Facebook-gruppe. Tenker det kan være greit med noe som ikke er så varmt nå i sommer. Jeg tror nemlig ergobaby med spedbarnsinnlegg kan bli litt varmt dersom vi får enda en sommer med 25 grader ++. Go for it? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #859 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Prøver å legge ved magebilde, men det er sikkert for stort... Edit: jeg gir opp. Selv en fancy app som skulle redusere bilder var ikke bra nok Endret 20. januar 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. januar 2015 #860 Del Skrevet 20. januar 2015 Nå vet ikke jeg ny-pris, men jeg hadde kjøpt den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå