Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Det er så deilig å endelig ha lyst på noe å spise. Frokosten min den siste tiden har enten bestått av en rislunsj eller et lite rundstykke med nøtte, men i går fikk jeg akutt lyst på frokostblanding. Så nå har jeg jafset i meg en stor skål med Cheerios :sikle:

Matlysten hadde jeg håpet kom på plass etter uke 12, men jeg sliter fremdeles med at svært lite frister. Og det som frister er typisk ikke så veldig sunt :P Jeg er fremdeles på startvekt, men så har jeg heldigvis en del å ta av fra før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så deilig å endelig ha lyst på noe å spise. Frokosten min den siste tiden har enten bestått av en rislunsj eller et lite rundstykke med nøtte, men i går fikk jeg akutt lyst på frokostblanding. Så nå har jeg jafset i meg en stor skål med Cheerios :sikle:

Matlysten hadde jeg håpet kom på plass etter uke 12, men jeg sliter fremdeles med at svært lite frister. Og det som frister er typisk ikke så veldig sunt :P Jeg er fremdeles på startvekt, men så har jeg heldigvis en del å ta av fra før :fnise:

Så bra at matlysten ser ut til å returnere! Du får prøve deg fram med litt forskjellige ting og se om ikke det kanskje er noen flere ting som frister også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, jeg håper jeg en eller annen gang greier å spise byggrynslunsj igjen :fnise: Jeg spiste det mye for å døyve kvalmen, og det funket helt til jeg spydde den opp igjen :P ...

Håper matlysten er tilbake for fullt snart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke ritzkjeks hvis jeg skal ha ost og kjeks etter ungen er ute her ihvertfall :P Huff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jordmortime er bestilt til 11 februar! :strix:

Wohooo :nigo:

Hehe, jeg fikk til å spise ritz-kjeks igjen ganske fort etter at kvalmeperioden var over, heldigvis :jepp: Men det tror jeg ikke jeg spydde opp noen gang, men smaken på de ble for sterk for meg når jeg var kvalm :P Riskaker, de er jævlige å spy opp de! Spesielt hvis du nettopp har spist dem, og spiste tomatsuppe før riskakene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wohooo :nigo:

Hehe, jeg fikk til å spise ritz-kjeks igjen ganske fort etter at kvalmeperioden var over, heldigvis :jepp: Men det tror jeg ikke jeg spydde opp noen gang, men smaken på de ble for sterk for meg når jeg var kvalm :P Riskaker, de er jævlige å spy opp de! Spesielt hvis du nettopp har spist dem, og spiste tomatsuppe før riskakene ;)

Signerer tomatsuppe generelt.. I alle fall hvis det er makaroni i den.. :spy:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tomatsuppe med makaroni..

Jeg fikk pakken fra mamalicious i dag, og alle klærne passet! I mammabuksene var det til og med strammemulighet i livet ;) Skal bli godt å ha noen overdeler som gjør at magen ser mer gravid ut og ikke bare litt ekstra chubby. Det er jo fremdeles mange av de som jobber i samme etasje som ikke vet det, så mulig det blir noen undrende blikk i morgen på vinlotteriet :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tomatsuppe med makaroni..

Jeg fikk pakken fra mamalicious i dag, og alle klærne passet! I mammabuksene var det til og med strammemulighet i livet ;) Skal bli godt å ha noen overdeler som gjør at magen ser mer gravid ut og ikke bare litt ekstra chubby. Det er jo fremdeles mange av de som jobber i samme etasje som ikke vet det, så mulig det blir noen undrende blikk i morgen på vinlotteriet :P

Du får sørge for å gjøre ditt ytterste for å vinne i vinlotteriet, og deretter påpeke at vinen skal lagres i noen måneder til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var det en liten babymage ja. :) Men ikke forvent at folk automatisk ser det altså. Min mage måtte bli en del større enn din før folk faktisk så på det som en gravidmage. :P Eventuelt at folk er så sykt redd for å ta feil at de alle latet som at de ikke merket det/funderte på det. Hehe. Det er jo tydelig når man vet det er en babymage der, men hvis man ikke vet dete så er det nok mange som ikke merker noe før det er skikkelig tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og forbered deg på at noen mennesker automatisk legger hånda si på magen din hver gang de ser deg når de vet at det er en liten en der inne.. Hun ene kollegaen min sluttet aldri med det, og da jeg var innom der og leverte sykemeldingen tok hun på den først, og spurte deretter om hun fikk lov (jeg har gitt henne beskjed mange ganger at jeg vil at hun skal spørre først, for det er jo MIN mage). Så du må sette grenser hvis du ikke vil at folk skal ta på magen din i hytt og vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har planen klar, og det er å legge hånden på deres mage også :P

Jeg ser lubben ut i alt jeg tar på meg, så det er bedre at de begynner å lure på om jeg et gravid enn at de bare antar at det ble mye ribbe i jula :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har planen klar, og det er å legge hånden på deres mage også :P

Jeg ser lubben ut i alt jeg tar på meg, så det er bedre at de begynner å lure på om jeg et gravid enn at de bare antar at det ble mye ribbe i jula :fnise:

Den "lubben-perioden" er litt kjipt altså. :fnise: Et slags mellomstadie mellom å bare kunen holde det skjult, og mellom å være tydelig gravid. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For fremmede vil det nok være vanskelig å se, men kolleger og andre burde skjønne det når en fremhever magen ved å bære stramme plagg og plagg med knyting osv. De fleste ville jo ha forsøkt å ha skjult magen ved oversizede gensere, høyt liv på bukser eller lange cardigans hvis de bare hadde lagt på seg i jula ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...