Gå til innhold

Becca`s dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Takk for hilsingene Pip og Betty!!

Malerusen er fin den, merka det når jeg skulle se opp på toppen av veggeen at det gikk bra rundt i sknotten :ler: Men vi ble ferdig med halve veggen i dag pluss at jeg malte utsiden av veranda/ingangen..

Ang bok prosjektet mitt går det bra tregt om dagen :oops: Har litt for mye å gjøre pluss at jeg fungerer for halv maskin.. MEN jeg kommer sterkere tilbake, bare kroppen min for vendt seg til et liv uten medisiner.

Vel, jeg tenkte jeg skulle få tatt tidlig kveld pga at jeg skal male mer i morra.. Så jeg får vel ta et lite rydde sjau her før jeg køyer..

Natti natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med ny avatar, kjempestilig..............

Trodde er øyeblikk at jeg var kommet i feil bok :oops: , men heldigvis kan jeg lese også :sjarmor::ler:

Ha en herlig dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det jenter. Så fint du kan lese da, Betty :ler:

Fant det på en scrappbook side, det er en mal, men jeg likte den så godt at jeg måtte bruke den.. :ler:

Phu! Jeg har sovet alt for lenge!! :oops: Men jeg komm meg heller ikke i seng før klokka var rund halv 6 i morres :sjarmor: SÅ nå må jeg snike litt rundt her på KG å se hva som har skjedd :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, jeg inndrømmer det. Jeg er avhengig av KG.. :oops: Men det er nå sånn det er.

Fikk malt til klokka 7 i dag, så var det rett inn i dusjen før jeg lagde en bedre middag til min kjære.. Så nå er jeg så stuptrøtt at jeg bommer på tastaturet.. tror det er et tegn på at jeg burde finne senga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her på KG å manner meg opp til å komme meg ut for å begynne å male. Begynner å bli litt lei kan man si!! MEN jeg skal ut altså..

Sitter på finn og ser om det finnes en råbillig sofa eller lenestol, for med en 2 seter og en stol er det lite sitte plass i stua vår :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA!!!! I morra får vi "ny" sofa!! Gleder meg som en unge. Siden gubben har slitt med å få jobb her oppe, har vi levd med en slitt sovesofa og en lenestol.. Men i morra skal vi til oslo å hente en 3 og 2 ster pluss en fotskammel :) Er bare så fornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter :tunge1: Jaja, er i koma siden vi drev å om-møblerte frem og tilbake til klokka var halv 2...

Skal vel reise snart også.. I tillegg til mitt "faste program" på mandagen må jeg reise å hente hneger. Og jeg som HATER å kjøre med det!! :evil: Nåja, får vel se på det posetive :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Koselig at du titta innom dagboka mi! :)

Ser du holder på male du også - skjønner godt at du blir lei! Jeg holder på med siste rest av oppussingsprosjektet vårt fra i fjor...Gleder meg til å bli ferdig!

Du, et lite tips - tasteleif i siste linken i signaturen din! ;)

Ha en god mandag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kverula!

Takk for at du påpekte feilen! :wink: Bedre at noen sier i fra, for jeg ser det jo ikke (ordblind :roll: ) Så denne dagboka mi er sikkert en pine for en norsklærer å lese :ler:

Har henta hengeren, fælt å kjøre med henger i denne vinden. Lagde vist kø jeg :oops: :ler:

Nei jeg får hjelpe min kjære med å sette sammen reolen som kom i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi som sagt å henta sofaene.. Var ikke hjemme før halv 1.. Og før vi kunne sette dem inn i stua måtte vi sette sammen resten av seksjonen/reolen. VI var ikke ferdig med stua før halv 4!!!

Så i dag er vi trøtte begge to her :ler: Blir ikke noe maling i dag nei..

Men jeg må vel reagere, hangere må leveres :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk for det Betty! Prøver å sette av litt tid hver uke til å male, men det er liksom sånn man ikke "husker" :ler:

Fikk vite i dag at mamma har fått tak den flinke osteopaten på sørlandet, så vi resier dit til helga. Fikk faktisk time der på mandag! Er bare SÅ glad!! Håper at det blir noen søte små på oss etterhvert. Begynner å bli lei av å prøve og prøve :-?

Stua vår ble kjempe koslig. Helt nytt rom! Siden gubben har kjøpt seg ny film (eller jeg har kjøpt ny film til han) tenkte jeg at jeg skulle holde han med selskap. Men MÅ jo være litt på KG først.. :ler:

Vist behandlingene hos "han på sørlandet" er vellykket, skal jeg begynne med "prøve dagbok".. Men først må jeg manne meg opp til å være uten internett i ei uke :o Skal nemmelig bo på ei hytte 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kverula!

Takk for at du påpekte feilen! :wink: Bedre at noen sier i fra, for jeg ser det jo ikke (ordblind :roll: ) Så denne dagboka mi er sikkert en pine for en norsklærer å lese :ler:

Det gjør ingenting med taste/stavefeil, altså! :) Tenkte kanskje bare du hadde skrevet det i en fei sånn at de de to bokstavene endra bytta plass, og tenkte jeg ville tipse deg.

Hadde en skrivefeil i signaturen min sjøl en gang - men ingen påpekte det. Sikkert ingen som så det, eller så var de lei å si i fra! :wink:

Så deilig med "ny" stue! :) Forandring fryder! Og som dere har stått på da - holdt på til langt på natt!

Håper at behandlingen blir vellykket, og at det dukker opp ei ny dagbok fra deg om ikke så lenge!

Ha en fin dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde en skrivefeil i signaturen min sjøl en gang - men ingen påpekte det. Sikkert ingen som så det, eller så var de lei å si i fra! :wink:

K

Eller som meg, hadde nok med mine egende skriveleif :oops: :hoho::hoho::hoho:

Håper du får en herlig dag, Becca og at solen skinner hos deg også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, endelig 10 sider i dagboka mi!! Sjokkert, så lite som jeg skriver her..

Takk for hilsner Betty og Kverula! Digg med ny stue jeg :sjarmor: MEN nå mangler de fleste andre rommene lit her.. Soverrommet vårt får liter rundt de nye vinduene i dag så da får vi malt der i morra, satt inn møblene over helga.. Og Det andre soverromet har ALLT som var på soverromt vårt. Tørkerommet/rommet forran badet og vår soverrom har madrassene våre parkert og ikke minst allt av malings saker osv.. SUKK!! Ser ikke ut til at vi blir ferdig none gang :evil: :evil: Men jeg reiser heldigvis på lørdag og blir bort i ei uke!

Spennede å se tingenes tilstand når jeg kommer hjemm :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag!! Senga roper på meg.. Men må jo innom her da ;)

Har vært og er så svimmel at jeg nesten ikke klarer å sitte oppreist :evil: Så jeg er bare glad dagen er over!! Må opp tidlig i morra siden mamma kommer innom :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...