Gå til innhold

Becca`s dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Sitter å koser meg med en se frokost. Det spraker i ovnene og hundene ligger rungt om å sover..

Deilig!

Tank at jeg om søtnosen har vært gift i over et halvt år allt! Sprøtt, men samtidig føles det som om vi har vært gift lengre.. :roll:

Sitter å tenker på dette med skole. Skal/vil begynne til høsten og siden jeg har vært så mye syk vil jeg kunne søke inn på særskillt grunnlag.. og da er det ikke lenge over jul man skal søke (feb el mars..) Så jeg må jo liksom bestemme meg snart for hva jeg vil... Vet bare at det blir allmenn påbygging.. Men om jeg skal ta det på 1 ell 2 år.. :klø:

Fordelen med å ta det på 1 år:

Fortere ferdig

trenger ikke motivere meg i 2 år. (lettere å motivere meg selv)

Slipper å "forholde" meg til to kull med folk

Fordelen med å ta det på 2 år:

Mindre stress

Lettere å få gode karakterer

Mere tid til hundene

Ja, nå ble jeg jo klokere.. NOT! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

Nei livet har ikke fart lett med deg, gitt. :( Alikevel virker du å være et veldig flott menneske. Det er så utrolig vanskelig å forstå hvorfor barn kan være så onde mot andre barn. Har selv opplevd mobbing, og selv om det ikke var i nærheten av det du har måttet gjennomgå, så preger det en.

Min store glede i livet er at jeg har en fin familie, flott samboer, jeg har dyr rundt meg (har en katt, og naboen har nå to hunder), og jeg klarer meg bra. Ikke det at jeg er supersosial og åpen. Men jeg er glad for det jeg har.

Og du er så heldig å være gift med en flott mann, og du er omringet av hunder. Det er godt det er noe positivt i alt det mørke.

Nei...nok prat nå. Ville i grunnen bare gi deg en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du kom innom Saeria! (vet nå ikke om jeg er et flott menneske da men :roll: ) godt å høre at det ikke bare er meg som takker nei til å være supersosial 8skummelt ord spør du meg)

Jeg er utrolig heldig som har folk som bryr seg rundt med, og ikke minst hundene.

Ang hundene så skal frøken fjong ut herfra!! Jeg har mest lyst til å ta tak i ene øre og halen og kaste ho ut av vindet!! :-x Problemet er vel egentlig ikke ho selv, men det at ho burde være alene som hund. Tror kampen for å få mest opmerksomhet går henne til hodet :roll: Så vi har snakket med eieren til frøken fjong og sagt i fra.. Føler meg litt råtten, men å tørke bæsj og tiss nesten hver morra er litt irriterende. Dette gjør hun ikke når hun er alene som hund...

Nei, shit jeg skulle jo bare innom jeg.. Må nesten gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sånne hunder er ikke noe stas å ha. :roll: Skjønner godt at det ikke er gøy å vaske opp etter henne hver dag.

Jeg tror uansett at du er et flott menneske. Ved å lese dagboken din og innlegg andre steder så skinner det igjennom at du er snill og omsorgsfull. Ditt engasjement for hunder som av ulike grunner må omplasseres viser også det. :D

I tillegg så har du jo som du selv sier, blitt gift med en flott mann. Og flotte menn velger seg stort sett flotte partnere når de skal gifte seg. ;)

Nei...uff..må løpe. Har pakke å hente på posten. Dessuten har jeg en matteprøve som må leses til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Becca.

Jeg har vært på fjellet og funnet litt ro og fred i sjelen, så derfor har det vært dårlig med besøk i boken din.

Ser du har hatt tøffe dager, ingenting er som og få ødelagt barndommen sin, det er liksom det vi skal bygge livet vårt på senere. Og det er ikke bare greit og bygge "grunnmur" på egenhånd.

Dette vet jeg av egen erfaring.

Jeg både håper og tror at du vil finne en vei som er riktig for deg. For sånne som ikke alltid har hatt det så greit, de har en evne til og rette seg opp igjen selv om "stilken" knekker innimellom.

Løvetann barn var det noen som kallte meg engang, og det er nettopp hva vi er.

Og alle vet at ugress er det ikke lett og bli kvitt :sjarmor:

Stå på Becca, jeg vet at du er en kjempejente og at du har masse resusser i deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Nå er det en stund siden jeg har vært her inne.. Har hatt en tøff periode. Slutta på medisiner for en stund siden, og nå har virknigene vært ute av kroppen i ca 2- 3 uker. Hver dag er en kamp å komme igjennom, men alikevel er livet bedre uten medisiner. Er klararer i hodet og har flere "gode" stunder. Og det er jo lettere å takle motbakkene når man har hatt det fint :wink:

Ellers har det ikke skjedd så mye her.. Sovet utrolig masse, prøver å komme i gjenge igjen (wow, for en settning :roll: ) Julen nermer seg og her står allt på hodet.. Gubben har hatt litt for mye annsvar ang det å holde det i orden her :ler: men jeg begynner å bli mere med nå, så det ordner seg nok. Men det blir ingen rund vask og masse styr, vil heller fungere julaften enn å ha det skinnende rent :wink:

Nei, senga roper på meg (ikke for at jeg sov til klokka var 5 i ettermiddag.. feber og influensa... *grøss*)

So long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med litt støv i krokene- enn et rent helvete, Becca :wink::ler:

Julen kommer uansett om skapene er rene eller ei...

Håper du kommer skikkelig i form igjen snart, god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett så rett Betty!

Vi har vært å kjært flytte lass for mamma i helga. Er bra slitne etter det raidet!! Men nå er det hlesdig vis lenge til neste gang :sjarmor:

Har begynnt å tenke mere "jul" og det går vel snart ikke i annet :ler:

Har forøvrig sagt "ja" til noe jeg ikke skulle gjordtdet til.. Nemmelig en fest ei vennine av meg skal ha til fredagen. Jeg som aldir oppsøker steder med masse ukjennte folk... *grøss* jeg grue-gleder meg.. Er jo over 3 år siden jeg var på noe fest liknende greier sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
tja, det var ingen som kom og ho som holdt festen la ann på meg.. Skal ikke på festi igjen på en stund!!!!

:o Oi! Skjønner at det ikke blir fest på deg på en stund, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, som jeg roter! 3 dagbøker på kg og 2 andre et annet sted, jeg bare MÅ lære å begrense meg :roll: as if!!

Vel, som Bulle fortalte så er vi (nesten) på vei til oppdretterene. Guben må bare ta av skiltene på bilen først, for bilen røyk lille julaften.. :evil: Møkka bil :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med bilen deres.:(

Men jeg kom egentlig for å ønske deg et riktig godt nytt år. Håper året som kommer blir fint! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...
Gjest gjest1

Hei Dina! Allt bra her. Hadde glemmt dagboka mi :rodme: skal prøve å rote meg til å skrive litt i den..

Takk for at du spurte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...