Gå til innhold

Becca`s dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

på tide å ta seg sammen å skrive i dagboka igjen. Har liggi i senga mye i det siste.. Er svimmel og kvalm og har feber.. Er så lei av å svime av!! :( Men legene finner ikke ut noe, så :roll: Har vært dårlig i ca 2 år nå, men ble pluselig værre.. Ja, ja man skal ikke klage. Det kunne vært værre!!

Vel jeg må finne segna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, Becca!

Eg har aldri vore innom her før, men no poppa eg innom, og måtte legge igjen eit bevis på det... :wink:

Har lese gjennom deler av dagboka di, og må seie at eg vart både rørt og mektig imponert! Ein :blomst_opp: til deg, som har kome deg dit du er i dag, som jobbar med å kome deg vidare og som er så positiv!

Dessutan: så flott at de driv omplassering av dyr - det er ein viktig og verdifull jobb de gjer - stå på!

Klem, Pip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsene vimsevips og pip!!

I dag sov jeg leeenge. Kjempe digg siden jeg har våknet sikkert 10 ganger i natt... ellers skjer det ikke så mye, har hatt et stygt annfall i dag. Gikk i gulvet på kjøkkenet og gikk i kramper.. Blir så sliten av det!!

MEN i morra skal jeg ta flere prøver hos legen (blir snart blodfattig)

men nå må jeg se litt på tv.. Ol er jo litt underholdning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en liten mandags-klem :klem: , lykke til hos legen og ha en herlig dag videre :)

PS: håper du får et svar på hva som feiler deg snart :trøste: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Betty!! I dag har jeg vært ganske aktiv. Vært på male-time og planlagt turen til mamma og fiksa oss ny bruktsofa. Gubben skal ned å hente den i Oslo i morra samtidig som jeg sitter på til Ikea for å møte mamma. Skal være hos henne å hjelpe henne siden ho er sjuk.

Så jeg kommer til å være borte fra internett frem til fredag :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Betty!! Hvordan skulle jeg klart meg uten deg?! Ser boka mi har overlevd uten meg, selv om jeg ikke kom hjem for i går kveld :ler:

Jeg har egentlig hatt det veldig gøy hos mamma og lillebror. Vi har vært på shopping i Sverige og tatt en liten togtur til oslo og var innom Ikea på vei hjem i går. Og jeg kan love en ting; jeg skal ALDRI mer på Ikea en lørdag!!!! Køen stod helt bort i der de selger gavepapir og lysestaker!! (slependen) Lillebror (1,5 år) sovna før vi kom fram til Ikea, så jeg berte han inn sovende og han vokna ikke før vi var kommet godt inn.. Søt han da, men dog så tung! :roll:

Siden jeg er så stor sliter jeg med å finne bukser. Tenkte at når jeg er i Oslo kan jeg jo gå på H&M sin store avdeling. Var innom 2 H&M og ingen av dem hadde B&B avd!! Så jeg måtte vente til vi kom tilbake til fredrikstad for å finne bokser... Det er sånne ting som får meg til å hate meg selv...

Er så lei av at folk ser på meg som feit og lat. ja, jeg er feit, men jeg er ikke lat! (bare av og til :sjarmor: ) Vet slekta snakker dritt om meg siden jeg er stor, og de vet det er pga sykdom, men det hjelper ikke! "Becca spiser alltid godteri"........ "hver gagn jeg ser henne drikker hun brus eller spiser sjokolade" sa tanta mi til mormor en gang og jeg satte meg ned å tenkte tilbake på de få gangene jeg ahr møtt ho tilfeldig i byen. Siste gangen satt jeg med ei Imsdal flaske i hånda! :evil:

Nok om det, det er masse å gjøre her..

Vi skal male huset og det er jo et prosjekt uten like! Gubben har høytrykkspyla hele huset og malt inngangspartiet så vi har kommet i gang, men fy så mye det er å gjøre!

Får vel komme meg ut, ting gjør seg vist ikke av seg selv (og det er jo dumt siden jeg er så lat :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Tusen takk for hilsen i dagboka mi.

Du får stramme opp legene sånn at de ikke gir deg før de finner ut hva som er galt!

Ønsker deg en god søndagsettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Betty :kysse:

I dag skal jeg opp å male. Ikke male hus altså, for her bøtter det ned!! Men akvarell maling. har bestilt helt flytende maling... gleder meg masse!!

men nå jeg dra for å rekke dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en dag! Først så var jeg å malte i 1,5 time også måtte jeg hente gubben på jobb pga han hadde fått no kjemikaler på øye så han fikk fri. Så dro vi til "byen" for å hente akvarell amilnga jeg hadde bestillt.. Da ringt mamma og fortalte at ho hadde kommet fram til mormor (9mil) og oppdaget at ho hadde glemmt at HELE kofferten til lillebror hos oss, så vi møtte sende den..

Men sånn ble det ikke, for lekebutikken i det ene kjøpesenteret skulle flytte så det var 50% på allt der, så da MÅTTE jeg jo kjøpe litt til lillebror.. Enden på visa var at vi dro ned til dem med noen leker og klærne hans og vi var ikke hjemme før rundt 10 i kveld...

Så i dag har det gått i ett siden i morres.. Så nå skal jeg lage litt mat til min kjære mann også skal jeg finnne senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk kan få seg til og si om andre menneskers utseende,kropp og størrelse.............

Blir sint når jeg leser at selv din egen familie kommer med unødvendige og onsindige komentarer om din vekt og størrelse. :evil:

Håper du klarer og overhøre sånne dustene komentarer. :)

Husk at en virkelig vakker person er den som er vakker på innsiden og ikke bare på utsiden :wink:

Sender over en stor :klem: til deg. Ta vare på deg selv og din kjære og stå på videre. Du er ei tøff jente :klem2:

PS: de har BB avdeling på H&M på Sandvika Storsenter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og takker for støtte i tråden om hjemmeværende kvinner.

Jeg blir så utrolig sint og lei meg av mennesker som dømmer folk på grunnlag av tittel og arbeid og ikke på grunnlag av personlighet..........

Håper du hvertfall har en herlig kveld med hunder og mann, kos deg videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty! Folk som sier at det ikke er noe jobb ect aner ikke hva de snakker om. så det så!! :-? Så når jeg får unger skal de slippe og være alene "hele dagen". Min mor er er et forbilde der gitt :kul:

I dag henta vi hunden og ho er helt ødelagt.. Vet ikke om det er "håp" for ho.. Og skulle det være det må det være i et hjem uten mann og barn. Skulle gjerne hatt tak i den/de som har vært slem med ho!!! :-x

Men nå må jeg neste gjøre noe fornuftig.. Æsj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja folk som er slemme med dyr :kjempesinna::frustrert::sinna: , det egner seg ikke på trykk hva jeg mener om dem...........

Ta godt vare på den nye hunden, så håper jeg du greier og gi den tilliten til menneske tilbake. Og at du finner et godt hjem til den.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det Betty! Når jeg ser hva ho reagerer på er det vanskelig å beherske seg. For alle mannfolk er ho jo livredd. Ho tør å lukte på gubben når han sitter 100% i ro, men flytter han bitte litt på seg så blir ho liv redd!! I natt har ho sovet ved siden av senga på mi side, og går jeg på do (noe som jeg alltid gjør 2-3 ganger i løpet av natta :roll: ) så forter ho seg å bli meg... Jeg har så lyst til å få ho til å forstå at vi ikke vil henne noe vondt!

Ho er nok i grenseland for avliving, for ho har det ikke godt med seg selv. Men ho skal selvsagt få god tid på seg her, håper at vi kan få byggd opp tillitten hennes etterhvert. Så denne tøtta blir nok ikke omplassert med det første! Det er bilde av ho på hjemmesiden min (link i signaturen) (og det er lov til å skrive i gjesteboka :sjarmor: )

nei jeg får hente ho, satt ho nemmelig ut for ho tørr ikke tisse når jeg går tur med ho.. Skulle fått tak i dem som har vært slemme med ho!!! Da hadde jeg nok blitt førsteside stoff i VG!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg besøkt hjemmesiden din og lagt igjen en hilsnen :wink:

Så flott sted dere har der i skogen, kunne godt tenkt meg og bo i skog/fjell terreng selv, men så var det mannen da :roll: ...

Ja-ja vi har det flott her vi bor også :)

Ha en herlig dag videre, og kos deg med hundene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Betty. Det var koselig med hilsen i gb! Ikke det at jeg hinta da :sjarmor:

Det er koselig å ha en firbeint i huset i gjen, har været et par uker uten.. Og på lørdag kommer de to andre inn her, så da blir det livat :-?

Tiden strekker liksom ikke helt til her.. frustrerende greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...