Gå til innhold

Becca`s dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Du har så rett betty! Før pleide jeg å si at tid er ikke noe man har men noe man tar..

Har nå vi rydda ut av soverommet og støvsug... Fy så mye rart så vi hadde der!!! Er helt sjokka.. føler meg som en dårlig husmor :oops: På "min" side av senga lå det faktisk en del skittentøy.. Åssen har det kommet dit da?? :o Nåja, nå er det klart til å vaskes med salmiakk (har hørt man må det før man maler) også blir det nok mailng på det..

Nå er det signal-grønnt og jævlig. og det skal bli fersken farget. Tror det blir fint ja!

Men nå skal jeg finne senga mi, jeg mener madrassen min :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt litt over livet mitt. Tenkt over hva som egentlig er problemet. Har jeg egentlig noe grunn til å være en deprimert angstklump som til tider ikke vil leve lenger? Vel, da må jeg se på livet mitt, hvordan det er i dag.

Det posetive er:

Gift med en herlig fyr

Koslig hobby (omplasseringa)

En søt lillebror

En mor som bryr seg

Den negative er:

Daglig flash backs

22 år og uten ferdig utdannelse

ikke jobber el går på skole

Blir ikke gravid Kanskje like greit nåe jeg er som jeg er

Besvimer flere ganger i uka

Redd for at ex`n skal få tak i meg

Får ikke skikkelig hjelp for det psykiske

Er veldig overvektig

Det var det jeg "kom på" i farten... ikke mye posetivt nei :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Becca!

Fant dagboka di øverst på "nye innlegg"jeg :)

Også husker jeg deg fra bryllupssidene!

Mamma og pappa har også fått en hund som har blitt dårlig behandlet. Han var så redd og undertrykt at han var ensten ekkel å se på. Men nå er han en flott leken gutt med masse livslyst! Så det er håp for alle :Nikke:

Mange klemmer fra Madley :blomst_opp:

Ps. Svigermor er 48 år og har ikke vgs, men har en dødsbra jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becca da :trøste: , du er jo et verdifullt menneske som gjør en utrolig viktig jobb ikke bare for dyrene men også for alle vi som er dyre-elskere (som meg selv)

Du trenger ikke verken skolegang eller utdannelse for og bry deg, og det gjør du til gangs.

Angst er det mange som sliter med dessverre og hjelp er det for mange nesten håpeløst og få. Men stå på videre, du har så masse i livet ditt som vil hjelpe deg videre :)

Dessuten har jeg sett bilde av deg, og veldig overvektig er du ikke , vennsen :klem:

Vært glad du er den du er, vi kan ikke alle være like verken i yrke eller i kropp.

Man får ikke noe bedre liv om man er advokat eller veier 3 gram :wink:

Jeg synes du virker som en kjempejente (dette har jeg nok sagt før :ler: ) og for meg gjør du hvertfall en ufattelig stor jobb :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Madly og Betty. Men du Betty, jeg veier faktisk 117 kg!! Og det er masse det :o Men uansett takk for det snille og fine du skrev!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei becca

Må si meg enig med Betty. Folk som er slemme mot dyr skulle vært .......

Vi overtok en omplasseringshund for mange år siden. Han hadde nok opplevd litt av hvert. Så vi måtte lære ham at det var mat nok, og vi måtte lære ham å gå tur. Vi kunne bare gå korte turer på mykt underlag til å begynne med, for tredeputene begynte å blø når vi gikk langs veien. Vi måtte også lære ham at barn var ok. Det tok tid, men han ble en fin hund, og han levde et godt hundeliv i mange år før han ble syk og måtte avlives.

Har legene funnet ut noe mer, forresten?

Ønsker deg en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen!

Nei, jeg vet ikke hva legen har funnet ut :wink: skal dit på torsdag å få svar på prøvene. Gleder meg for en gangs skyld å gå til legen.. Håper på noen svar!

I dag kom den en søt dame i 60 åra og henta Bella. Ho hadde et barnebarn på 16 som hadde voldsom huden-tekke, så dette ser bra ut :) Kunne jo ikke vært bedre!!

Samtidig som vi henta ei tispe i Tønsberg som vi skal finne "fosterforeldre" til for 1 år (mamma`n skal ha bebie.. Håper vi finner et hjem til ho fort, så slipper ho å få et tillitsforhold til også..

Men jeg er stuptrøtt, for min dag begynnt i 6.30 tiden.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau jau, det var den søvnen... Hunden ville ikke sove alene, så ho gråt og gråt. Det resulterte i at gubben henta ho, og i 7 tiden vokna jeg av en hund som lå oppå hodet mitt :o Sukk! Jeg var halt i koma og krevde at gubben skulle pelle sin sexy rompe ut av senga.. 8) Vel, ho sov ikke mye etter det, så det var den natta.

Så skulle vi opp til "sentrum" for å selge min urgammle datamaskin til en bestfar som synes ungene skulle få en data (hadde ikke råd til en ny en og det er forstålig) Så vi slapp Lissie ut for å lufte ho, da stratt ho inn i bilen. Ikke snakk om at ho skulle være alene hjemme! Søt ho da :ler:

Men nå må jeg rydde, for mamma kommer på besøk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Becca.

Noen har barn i sengen og andre har unger :ler: , ja-ja herlige er de uansett om de er med eller uten pels :wink:

Håper du får en trivelig dag med moren din, jeg skal reise opp til min mor nå og tenne et lys på graven hennes (mistet henne for 1 år siden).

Det er noe jeg stort set gjør hver søndag, blir liksom min lille stille stund med mamma det :)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott det du gjør på søndagene Betty! Trist det at su mistet henne for 1 år siden, men det høres så godt ut at du bruker litt tid der ved graven.

Her går det fremdelse i 110.. Men både gubben og jeg begynner å få influensa, sånn skikelig. Har merka at jeg har brygga på det en stund, så nå kommer det :roll: Det betyr bare at jeg må få rumpa i gear og gjøre mest mulig før jeg blir skikkelig dårlig.. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa, ja det er noe svineri :-?

Håper det går fort over, du får pøse på med solhatt og C-vitaminer. Det hender at det hjelper litt :wink:

Ellers så får du krype godt under dyna og synes litt synd på deg selv, :sjarmor: det synes nemlig jeg hjelper masse :wink::ler:

God bedring, vennsen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble jeg beskyld for å være en tyv på finn.no!! Jeg ble litt sjokka ja.. :roll: Saken er den at ei kjerring har solgt folk ting uten at de har fått det de skal ha (men tatt pengene dems) og siden jeg ikke hadde fullt navn så trodde none at jeg var ho :o Enden på visa ble at jeg ringt ho som trodde jeg var en annen, og jeg skal møte henne på søndag. (ho skal se på brudekjolen min) Så får jeg bare krysse finga for at kjolen passer!!

Men jeg skal i et møte aå jeg må vel hive i meg noe mat.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Betty! har sovet som en stein, og da jeg våknet var halsen så sår at jeg ikke klart å svelge og ørene tette og og hodet verket... Og jeg som trodde gubben skulle "ta" det værste av dette svineriet. Passer jo bra når man skal male huset! :roll: Så den jeg har grudd meg til i en mnd måtte utsettes lengre, så da er det bare å grue seg på nytt!

Men jeg tror jeg burde finne senga mi, for jeg holder på å fryse i hjel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer og mer influentisk. orker ikke sitte mer enn max 20 min på nett.. :-x Kjipt!!! Har halvsovet i hele dag, helt slått ut. Sikkert pga vi male soverrommet i går kveld. Siden begge var full av basiller orket vi bare å male halve rommet.. :roll: Nå skla jeg plasere meg i sofaen å se om jeg orker å se på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom de nye gardinene mine, og de var faktisk finere i virkligheten enn i bladet. (kjøpte de på ellos :oops: ) De er terrakotta farget med gule detaljer. Så jeg har de i begge stuene, det er liksom vinter gardinene mine dette. Kjøpte også julegardiner til stua. Koselig var de, det var gubben som plukket de ut. Han er så flink atte :wink:

Bestillte også 2 menter med stoff sånn at jeg kan sy nye trekk til putene :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, så fint vær vi får i dag!! :-) Bare litt vind, men ellers sol! Herlig.

Okei, jeg skal slutte å "bable" vekk allt seriøse greier..

Sliter veldig om dagen. Har masse flash-backs og husker mer og mer.. Hater det!! Vil ikke huske ting, vil i alle fall ikke "se" dem (flash-backs) Er så sliten at jeg holder på å dette sammen!

Får skrive mer etterpå klarer ikke nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei becca - takk for hyggelig hilsen i dagboken min. Jeg har nå lest deler av dagboken din og sett på Ild og vann-siden din. For en flott person du ser ut til å være, og for et herlig sted dere bor - heldige er du som kan bo så vakkert til og jobbe med det som virkelig interesserer deg. Jeg har også hund, en liten bortskjemt en som tvinner alle rundt lillefingeren :wink:

Håper du etterhvert vil klare å bli kvitt alle vonde minner og ikke minst bli fornøyd og glad med deg selv - det har du all grunn til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...