Gå til innhold

Becca`s dagbok


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg var her sist nå..

Takk for hilsene jenter! Alltid koselig det :)

Influensaen sitter fremdeles i korppen, men jeg er i alle fall oppe og ikke gråter. Ser ut til at vi blir å flytte :-x Siden det er håpløst for gubben å få jobb her oppe i skogen..Så da blir det vel oslo.. HJELP!! skummelt det da! Ikke kjenner jeg noen og når jeg ikke kan jobbe blir det vanskelig å bli kjennt! Og ikke minst, ingen omplassering :cry:

Får vel tenke positivt, og krysse fingrene for at ting ordner seg. I dag får gubben nemmelig savr på den siste jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Betty!! Det var godt å høre. Får nok sove godt i natt nå :ler:

Ellers skjer det fiont lite i dag.. Og det er jo bra, for etter ei natt uten søvn blir man jo noe daff :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen becca :-)

du spurte hva slags hund jeg har - det er en Cavalier King Charles Spaniel - verdens snilleste, gladeste og vakreste hund :ler:

Trist å lese at dere kanskje må selge og flytte - men noen ganger er det ikke andre utveier ... håper alt ordner seg allikevel.

Nå må jeg komme meg ut på tur ... snakkes :vinke:

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg være med mamma på sykehuset *grøss*

Ringt ho nettop for å høre når ho hadde tenkt å dra, og det er vist veldig snart.. :-? Så jeg får hoppe i noe litt mer skikkelige klær enn ei utslitt joggebukse og få i meg noe mat.. *lenge-til-jeg-kan-være-på-kg-sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Betty!

I går var vi i Drammen (mamsen og jeg) og hang rundt på kjøpesenter etter ho hadde vært på sykehuset. En koslig men laaaang dag. (var ikke hjeme før i 8-tiden og vi dro i 10-tiden på morran)

Så i dag er jeg i koma, og da har selvsagt min bedre halvdel bestemt seg for at vi skal på tur. :roll: Så nå er det bare å sperre øynene opp :o Svinesund here I come :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinesund er alltid gøy.

Håper dere har hatt en herlig tur og fått kjøpt dere masse god mat og gotteri :sjarmor: (det er nemlig jeg ekspert på og kjøpe i Sverige :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinesund turen gikk fint, men det var utrolig glatt. Fikk i alle fal handla litt. Ingen ting er som en Harry-tur i pøs regn :ler:

Vi forøvrig ikkr hjemme før klokka var over 11, så det ble en lang dag...

I dag kommer det noen for å se på tispa vi har inne. Ho skal settes ut på fôr i 1år.. Spennede å hva slags folk dette er :)

Men det beetyr jo at jeg må rydde litt mere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestemt meg. Nå er det slutt på sånn pjatt i dagboka mi, på tide å skrive om hvordan ting går.. Sånn dagbok dagbok...

For det spiller ikke så stor rolle om jeg har vært på butikken å kjøpt grandiosa (bortsett fra at jeg ikke er så glad i det :roll: ) Det som kan spille en større rolle, for meg selv i allefall, er at det var jævlig vanskelig å gå på butikken.. Skjønner?

Sliter faktisk veldig om dagen.. har måtte halvere medisinen min pga MASSE bivirkninger. Har slitt med dem i over 1,5 år. Hver dag er jeg kvalm, svimmel og har utenfor meg selv følelse pluss feber.. Har så lyst til å slutte helt, men.. Jeg tror jeg synes det blir litt for heftig.. men igjen, kanskje ting blir bedre når jeg blir helt ferdig med dem... (gifta er ute av kroppen)

Må tenke mer på det. Men nå skal jeg gå å finne meg noe drikke og lufte min søte hund..

Vet rett og slett ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt meg ned å så gjennom et utkast til oppbygging av boka mi.. Den har jeg lagt bort lenge nå.. På tide å tørke støv av dette igjen, selv om jeg helt har slutta med å skrive dikt og sanger :roll: Satte opp litt stikkord til de forskjellige kapitlene i grove trekk, blir nok litt lettere å jobe ut fra da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Betty!

Joda, jeg står fast på det å bli medisin-fri... Begynner å merke det mer og mer.. Tung i hodt, kronisk trøtt og gråter for allt og ingen ting :roll: Men jeg vil virkelig klare dette. Vet at det vil bli 1-2 mnd h"¤#¤% men jeg får tenke på hvor mye bedre ting vil bli etterpå! Må jo se litt postivt på dette :kul:

Var å tok hull i ene øret på mandag (i brusken) fy hvor vondt det gjør nå!! :evil: Er skikkelig pingle, brukte flere timer på å "manne meg opp" til å gjøre det. Ikke gjorde det noe vondt, for det begynnte det ikke med før etterpå :ler:

Ellers så lever vi i et vakum om dagen.. Skal/ skal ikke flytte og ikke minst HVOR skal vi flytte.. Jeg har mest lyst til Bodø jeg da.. men vi får nå se, gubben er ikke så enig i det..

Nå har får-i-kålen kokt i 2 timer så jeg får vel se på den.. Har ikke lagd sånn før :oops: Er liksom som å annonsere at "jeg er voksen" *grøss!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :-)

Takk for hilsen i dagboka mi - alltid koselig å finne nye navn der inne!

Nå har jeg sittet og lest dagboka di - og jammen har du hatt det tøft! Og fremdeles har du jo tøffe tak med sykdom og det hele!

Ønsker deg masse masse lykke til videre!

Stikker innom og leser fremover!

Klems Charmina

:babyjente: 11.11 er terminen min :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koslig hilsen Charmina!

I dag var det tidlig opp, snekkeren kommer i dag for å bytte ut de 2 siste vinduene.. Så det blir nok fint her nå :)

Skal ned til Mormor i dag pga mamma og lillebror er der. Pappa`n til lillebror er på krigsstine igjen, så ho måtte dra :roll:

Så jeg skal bare konvertere noe musikk fra minidiscen min til cd, så jeg får noe musikk å høre på på veien nedover. (er jo litt langt å kjøre, 9 mil en vei... og jeg kjører helst ikke alene pga kræsjen i fjor)

Får vel få stumpen i gear..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det betty!

godt å være hjemme igjen!!! Var svin trøtt på vei hjem, men det gikk nå bra :tunge1: Har kjøpt en del fløyel stoff, tenkte nemmelig at jeg skulle prøve å sy meg en kjole eller skjørt med topp til jul. Men vi får nå se, har ikke sydd siden jeg sydde julegardiner til mamma i 10 års alderen :roll:

Vi får se hva som skjer :ler: Har ikke noe eget bord til symaskinene (elelr akvarellmalinga) så det blir vel så som så :roll:

Ellers har kjøpt nye reol eller hva jeg skal kalle det til Tv`n. Kanskje litt harry å handle på JYSK, men så er jeg vel harry da :ler: Funker fint for dem som ikek har så mye gryn :roll:

Vel, nå skal jeg lage taco til min kjære, vist han gidder å være med da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålte ikke taco`n i går, har hatt kremper i hlave natt, så dette blir nok en fiiin dag :roll:

Har begynnt å male huset i dag. Det blir så utrolig bra! Huset har ikke vært malt på 30 år, så det trengtes :ler: Godt å komme igang i allefall..

Men jeg får vel lage meg litt frokost, glemmte å spise i malerusens hete :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...