Saeria Skrevet 25. juli 2004 #41 Del Skrevet 25. juli 2004 Våknet av telefonen i morres. Svigemor har hatt hjerte infarkt.. Frustrerende å være over 100 mil unna... :trøste: Dette var ikke noe hyggelig. Håper hun blir bra igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2004 #42 Del Skrevet 25. juli 2004 Takk, saeria. Allt ser nå ut til å gå ganske greit, ho overlever i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juli 2004 #43 Del Skrevet 25. juli 2004 Takk, saeria. Allt ser nå ut til å gå ganske greit, ho overlever i allefall. Det er det som er det viktigste for nå hvertfall. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2004 #44 Del Skrevet 25. juli 2004 Sandt nok det, Sserina. Sitter her å chatter og chatter.. får ikke gjordt noe annet jeg... Er så koselig!! Spessielt når man chatter med koslige folk!! *sukk!* Må vel komme meg videre.. Mener chatte videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 26. juli 2004 #45 Del Skrevet 26. juli 2004 No har eg lest gjennom dagboka di, og vil berre gi deg ein stor og god klem Du er den bestaste becca eg veit om - og veldig triveleg å snakka med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. juli 2004 #46 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei Becca. Håper det går bedre med svigermor, aldri noe hyggelig når noen så nær blir syk :trøste: . Jeg så du var i Sandvika og kjøpte bil, ja da var du bare 10 min( med bil) fra meg da Håper du fikk et bra kjøp hvertfall Lykke til videre i uken som kommer, og kos deg i det fine været (tja.........nesten fine været..........kunne vært fint vær........eller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2004 #47 Del Skrevet 1. august 2004 Takk for hilsner, folkens!! Endelig hjemme hjemme igjen fra bodø. Svigemor overlever med er sterkt redusert. MEN nå har boren til gubben blitt syk. Ligger på samme sykehus (var også i bodø pga svigermor) og er veldig dårlig. De vet ikke hva det er er men at det er noe med tarmene. Er så svak at han ikke kan ligge alene på rommet pga klarer ikke ringe på hjelp. Frustrerende å være her hjemme nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. august 2004 #48 Del Skrevet 1. august 2004 Takk for hilsner, folkens!! Endelig hjemme hjemme igjen fra bodø. Svigemor overlever med er sterkt redusert. MEN nå har boren til gubben blitt syk. Ligger på samme sykehus (var også i bodø pga svigermor) og er veldig dårlig. De vet ikke hva det er er men at det er noe med tarmene. Er så svak at han ikke kan ligge alene på rommet pga klarer ikke ringe på hjelp. Frustrerende å være her hjemme nå!!! :trøste: Uff så trist! Håper det går bra med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2004 #49 Del Skrevet 1. august 2004 Takk Searina! Han er stabelisert, men de vet ikke hva som feiler han.. Vi venter inn en hund nå. Ei lita tispe som er misshandla.. Håper vi får ho ut snart sånn at ho slipper å bli for vandt med oss.. Blir så sinna på folk som er slemme med dyrene :evil: Men jeg får vel rydde bittelitt før de kommer... Har ikke vært hjemme SÅ mange timer at allt er i orden her ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #50 Del Skrevet 2. august 2004 Nå har lille Lucy vært her et døgn.. Ho er bare så snill og hel skjønn!! Vist noen vil se bilde av henne er det bilde på hjemmesdien vår: http://www.geocities.com/ild_og_vann Men nå vil jeg ut å bade.. Er SÅ varmt her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #51 Del Skrevet 2. august 2004 gikk ikke så bra med turen til stranda.. Men vi jobber med å få opp et lite plaskebasseng i hagen Er ikke no særlig å bade på stranda når man svimer av hele tiden.. Er vel litt kjipt å drukne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #52 Del Skrevet 2. august 2004 Tenkte jeg skulle slutte å bare skulle skrive sånne overfladiske greier... *sukk* Men det er så greit, for det gjør ikke vondt. Men min barndom og ungdomstid kan man trygt si at jeg sliter med ringvirkningene.. Angsten Hatet mot meg selv tankene om at jeg ikke skulle overlevd overdosa Marerittene som forfølger meg flere ganger i uka Flashbacks som kommer og gjør at jeg husker Redd for at det "synes" på meg.. at jeg er skitten Også gjør det ikke saken bedre at jeg bor i gokk hvor det ikke finnes skikkelig hjelp å få.. Her oppe var det en hjelpepleier og en sykepleier jeg fikk utdelt til samtaler.. De var nok ikke helt forberedt, for som de til stadighet sa; vi trodde ikke det var så ille.. Så vi vurderer å flytte pga dette. Men igjen, er så lei av å flytte. Som jeg har fått høre før: JEG SKULLE IKKE VÆRT FØDT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2004 #53 Del Skrevet 3. august 2004 LITT FILOSOFI: Tenk om folk kunne være venner Tenk om vi kunne være opprikitge Tenk om folk kunne dele sie goder Tenk om folk kunne gjøre en innsats for sammfunnet Tenk om det ikke fanntes bild vold Tenk om det ikke fantes foreldre som var fulle eller rusa Tenk om det ikke fantes folk som slo andre Tenk om det ikke fantes folk som forgrep seg på barn Tenk om det fanntes rettferdighet i Norge Tenk om det fantes rettferdighet i verden ------------------------------------------------------------- Det finnes mange gode mennesker, men det finnes også de som ikke er gode.. Mange av oss kan se nyheter uten at det går inn på oss, vi ser ikke at det kan skje med oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #54 Del Skrevet 4. august 2004 Har fått besøk av ei vennine fra Drammen. Så nå blir det nok dårlig med dagbok skriving... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2004 #55 Del Skrevet 7. august 2004 Så er vi alene her i skogen i gjenn. Her ei lita tispe inne nå til omplassering også skal vi oppover å "passe" huset og dyra til et vennepar av oss. (to katter og en hund + ei kro..) Håper på masse fint vær så vi kan gå på turer med hundene og bade med de Ellers går det ganske greit med meg. Er ikke så psykisk dårlig om dagen (mere stabil) men fysisk sliter jeg litt mer. Har ofte feber (nesten hver dag) er kval og svimmel og svimer av.. Men nå skal jeg ikke gi meg før legen finner ut hva som er galt med meg!!! Men nå må jeg nesten lage frokost til hunden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2004 #56 Del Skrevet 7. august 2004 I dag drar vi opp til et vennepar av oss for å passe huset, kroa og dyrene dems.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 9. august 2004 #57 Del Skrevet 9. august 2004 Hei Becca. Kommer innom med en stor . Synes du er en tøff jente som har greid og komme deg til der du er idag. Stå på videre :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2004 #58 Del Skrevet 13. august 2004 Endelig hjemme igjen. Kjempe godt! Nå skal vi bade den lille hunden for det kommer noen å ser på henne i ettermiddag (og sidennhun har godt sammen med en st. bernard så er hun helt våt og seig av hunde-sikkel.. Men jeg skal ta meg sammen å få skrevet skikkelig. . Etterhvert, vel og merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 13. august 2004 #59 Del Skrevet 13. august 2004 Hei Becca. Stikker innom med en liten :blomst_opp: , man trenger en liten oppmuntring iblant Ha en fantastisk helg og kos dere med hundene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2004 #60 Del Skrevet 13. august 2004 Nå har lille Lucy fått nytt hjem! Og ho har fått de bra folka til nye foreldre. HURRA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå