Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2004 #21 Del Skrevet 17. juli 2004 Takk for det Saeria! Og takk Betty, ja han heter Hugo.. Skal kosen med han så mye han orker Får skrive mer i kveld, for jeg har akkuratt kommet hjem fra "byen". Måtte kjøpe halsbånd til Hugo.liten, for han hadde bare en kjetting rundt halsen med en karabinkrok! :o Fæle greier. Men nå har hat et svart lær halsbånd med nagler Han ble kjempe kul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 17. juli 2004 #22 Del Skrevet 17. juli 2004 No har eg lest dagboka di! Og gleder meg til å lese meir.. Lykke til vidare med hund(ane)! Ha en fin lørdagskveld! *MsSunshine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juli 2004 #23 Del Skrevet 17. juli 2004 Bare lurte på en ting? Får du støtte til å drive omplasseringen for hunder? Selv kunne jeg også tenke meg å drive med det, men det er jo ikke akkurat billig. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2004 #24 Del Skrevet 17. juli 2004 Takk for hilsene jenter. Saeria: Nei, vi har heller ikke søkt. MEN, vi driver veldig alternativt og er i start fasen (føler jeg) Det med at vi driver altrentivt går på det at vi har ikke hundene innestengt i bur/hude gårder hele dagen. Hunden får leve som en del av familien. Dette har vist seg å gjøre overgangene lettere. Ang økonomisk.. Vi tar et omplassering gebyr for å dekke kostnadene til fôr, utstyr (fått inn hund uten halsbånd!) og event vetrinærkostnader. Så dette er ikke noe å leve av, det er en lidenskap og en hobby.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2004 #25 Del Skrevet 18. juli 2004 I dag sov jeg LENGE kjempe digg, for gubben lufta Hugo. Jeg sov da de kom tilbake, og da jeg våkna 3 timer senere fannt jeg ikke bikkja på gulvet ved senga mi!! Så titta jeg på gubben og der lå Hugo i ARMKROKEN!!!! De lå så søtt og sov.. Men nå må jeg få gått en litt lengre tur med han.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 18. juli 2004 #26 Del Skrevet 18. juli 2004 Synes du gjør en kjempejobb med og ta på deg et sånt ansvar som omplassering er uten tilskudd eller annet økonomisk hjelp ( annet en omplasseringgebyret da). Flott at noen engasjerer seg i dyrenes liv og rettigheter Lykke til og ha en fortsatt regnfull aften( det regner hvertfall hos meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juli 2004 #27 Del Skrevet 18. juli 2004 Synes du gjør en kjempejobb med og ta på deg et sånt ansvar som omplassering er uten tilskudd eller annet økonomisk hjelp ( annet en omplasseringgebyret da). Flott at noen engasjerer seg i dyrenes liv og rettigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2004 #28 Del Skrevet 19. juli 2004 Tusen takk for det, Saeria og Betty! Dette var koselig å høre. Sliter litt med Hugo gutten om dagen.. Tidligere eier har ikek klipt klørene hans pga han må legges i narkose (dyrt) og nå er nærvene vokst helt ut.. I tillegg er tennene hans utrolig dårlig og ikk er han chippet.. Gleder meg ikke til å dra til dyrlegen med han :-? Ellers så er det ikke så mye nytt som har skjedd. Jeg har sovet masse pga feber og vond hals, men er lys våken nå! Her er det grått og trist ute, men det begynner jo å bli en vane.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 19. juli 2004 #29 Del Skrevet 19. juli 2004 Takk for hyggelig hilsen i dagboka! Ønsker deg også en fin mandag og en god uke, Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2004 #30 Del Skrevet 20. juli 2004 I natt har jeg hatt 27 kg opppå ankelen min, så jeg halter rundt som en gammel gubbe... Har kjøpt nytt fôr til gugoliten i dag, så jeg håper han legger litt på seg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 20. juli 2004 #31 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei Becca Bare innom med litt solkrem jeg , håper solen skinner hos deg også Ha en fortsatt deilig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2004 #32 Del Skrevet 20. juli 2004 Takk for hilsen!! Nå er det avgjordt hvem Hugo skal til, så i morra blir han henta.. :cry: Litt trist, men sånn er det bare.. I dag har jeg skada ankelen min.. Den blir værre og værre, så nå sitter jeg her å biter tenna sammen.. Må nesten være litt sosial.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 20. juli 2004 #33 Del Skrevet 20. juli 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juli 2004 #34 Del Skrevet 21. juli 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2004 #35 Del Skrevet 21. juli 2004 Tusen takk Betty og Saeria! Hugo liten blir henta i kveld, så det blir nok litt rart... Men det kommer nok nye hunder.. Klarer heller ikke å gå skikkelig på foten i dag heller.. Blir jeg ikke bra til i morra må jeg ringe legen. Og jeg som er LIVREDD leger!!!! Vel, jeg får gjøre noe mere fornuftig.. Som å chatte :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juli 2004 #36 Del Skrevet 21. juli 2004 Håper du blir bra fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2004 #37 Del Skrevet 23. juli 2004 I dag har vi vært på tur.. Jeg gikk til bussstoppet og tok buss til sandvika for å kjøpe en bil. Har vært uten bil i ca 2 mnd, og det er ille her i skauen! (7 km til nermeste butikk, 2 mil til nærmeste kjøpesenter!!!) Så i morres (torsdag) fant gubben en bil på nettet til 5.000 kr og da kunne jo ikke jeg si nei .... Men det ser ut til å være et bra kjøp for det er med nye sommerdekk og vinterdekkene er kun brukt 1 sesong, pluss at veiavgifta er betalt og det er eu godkjent til mars... JEG ER SÅ GLAD! Så deilig å kunne handle uten mamma igjen! (liker ikke å være avhengig av ho, nei!) Nå har vi ingen hunder inne på omplasseringa lenger og det er kjempe rart. Men det kommer nok til å være stille ut sommeren nå.. (de som vil kvitte seg med hundne til sommeren er jo ferdig med det ) Ser det er så mange som ikke skulle hatt dyr at jeg får helt spunk!!!!! Men nå må jeg neste spsie litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juli 2004 #38 Del Skrevet 24. juli 2004 At det er mange som ikke skulle hatt hunder, ellerandre dyer, er sant. De er så slemme at jeg bare har lyst å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2004 #39 Del Skrevet 25. juli 2004 Kom hjem to dager før fra min lille ferie pga svigemor er syk.. Og enda en dårlig nyhet kommer da jeg skulle inn på dagboka mi. Dæven! Så rotete!!!! Er sinna og frustrert nå... :evil: Så nå går jeg å legger meg i vill protest (etter mange timers kjøring!!!) :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2004 #40 Del Skrevet 25. juli 2004 Våknet av telefonen i morres. Svigemor har hatt hjerte infarkt.. Frustrerende å være over 100 mil unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå