Gå til innhold

Hvor lenge knulla dere som kaniner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

de aller fleste i et nytt forhold knuller som kaniner i begynnelsen. Hvor lenge varte denne perioden for dere?



Anonymous poster hash: 2794b...bac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vært sammen i 5 år, knuller fremdeles så ofte vi kan



Anonymous poster hash: 80894...2f6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hvertfall sex en gang om dagen som regel, mer i helgen + bj hver dag. Men i begynnelsen hadde vi sex 3-4 ganger hver dag. Var vel sånn i ca 6 mnd før vi gikk ned til 1-2 ganger om dagen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Alt etter forhold, men det gikk i:

Til hun feide over noen andre bak ryggen på meg.

Til hun mente at om vi hadde så mye sex så hadde jeg makten...

Til hun mente at en ikke trengte å ha sex så mye siden en nå var samboere...

Til hun nektet å pule med gummi OG nektet å ta pillene sine...

Til jeg måtte rekke flyet hjem

Det er sånn ca de forskjellige grunnene til at kaninpulingen gikk over.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blowjob hver dag? Og sex 1-2 ganger hver dag?:P Dere er navere eller?:P

Anonymous poster hash: c431e...c5a

Nei. Fulltidsjobb + studie. Er man kjapp i avtrekkern er det null problem å ha mye sex. Og uansett er det bare snakk om prioriteringer :)

Ser innlegget ditt får mye likes. Trist å tenke på at så mange får lite sex. Sex bør være en prioritet i en kjærlig forhold :)

Endret av Pompom
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

"Knuller som kaniner"...egentlig er denne tråden hets mot kaniner. Hva med hannkaniner som sliter med ereksjonssvikt? Har dere tenkt på det?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 4 år, og fram til jeg ble gravid hadde vi også sex opptil flere ganger om dagen. Etter jeg ble gravid så har det blitt mindre, kanskje 1-2 ganger uka gjennomsnittlig. En av grunnene er nok at jeg er veldig trøtt hele tiden, og tar dermed lite intiativ..



Anonymous poster hash: 5f11b...d6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Fulltidsjobb + studie. Er man kjapp i avtrekkern er det null problem å ha mye sex. Og uansett er det bare snakk om prioriteringer :)

Ser innlegget ditt får mye likes. Trist å tenke på at så mange får lite sex. Sex bør være en prioritet i en kjærlig forhold :)

Ett kjapt knull gir meg ingen ting. Hvilke jenter synes egentlig det? Nei, da velger jeg heller å ha sex litt sjeldnere, men å da ha god tid. Blir alt mellom 3-6 ganger i uka da det varierer sånn på lyst og tid

Anonymous poster hash: 02741...80e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett kjapt knull gir meg ingen ting. Hvilke jenter synes egentlig det? Nei, da velger jeg heller å ha sex litt sjeldnere, men å da ha god tid. Blir alt mellom 3-6 ganger i uka da det varierer sånn på lyst og tid

Anonymous poster hash: 02741...80e

Mange jenter synes det. Jeg kommer fort og blir fort sår siden han er stor. Så å holde på lenge er helt unødvendig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år ca. +/-. Men vi har enda perioder der vi gjør det :) Spesielt når det begynner å lysne opp om våren. Da går det vilt for seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett kjapt knull gir meg ingen ting. Hvilke jenter synes egentlig det? Nei, da velger jeg heller å ha sex litt sjeldnere, men å da ha god tid. Blir alt mellom 3-6 ganger i uka da det varierer sånn på lyst og tid

Anonymous poster hash: 02741...80e

Elsker kjappiser, like viktig som lengre "seanser" synes jeg. Og selv om jeg ikke får orgasme, er det likevel deilig med spontan lidenskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...